![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hei!
Sitter å vurderer reise til Islas Canarias i juleferien og har funnet et rimelig alternativ med FR via BVA til ACE, er 4 timer i mellom disse flyvningene på BVA, er det noen andre som har prøvd seg på tilsvarende uten gjennomgående billetter med hhv Wizz, Ryanair eller Easyjet, evt noen som har tabbet seg ut? I forhold til forsikring så sier reiseforsikringen at det min må være 2timer mellom to avganger, jeg regner med at dette er like gyldig for FR. Hvis noen har erfaringer så hadde det vært veldig snillt hvis dere ville delt dem med meg ![]() På forhånd takk ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg har ingen erfaringer med separate billetter på Ryanair, men de momentene som slår meg med denne sjanseseilasen er:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Takk for dine synspunkter!
Har tenkt på følgende scenarioer jeg også! Har tidligere kjøpt separate billetter med hhv DY og HV en gang i juletida hvor dette gikk veldig bra, men som sagt vet man jo aldri hva som kan skje. Sparer over 6000,- totalt så er nettopp derfor dette alternativet er valgt. ![]() Kan legge til at flyet går 06.50 fra RYG ank BVA 09.05 avg BVA 13.25, det vil si at flyet fra RYG har hatt night stop så ingen fare for delay fra annen destinasjon og flyet som går fra BVA har hatt night stop på ACE og skal returnere så der kan det evt bare bli forsinkelse på returen til ACE. Last edited by LN-CMN; 23-08-2013 at 11:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hvorfor dro flyselskapet Norwegian bort fra flyplassen Paris Beauvais | Tarzan | Småprat | 7 | 21-06-2015 13:10 |
Lanzarote i 1990 | RSL | Flyhistorisk forum | 2 | 04-07-2013 18:10 |
Lanzarote 2006 | stefan | Bilder & foto | 3 | 15-03-2010 00:18 |
Med Norwegian fra Beauvais til Flesland | DCHalvorsen | TripReports | 2 | 04-09-2005 12:25 |
Finn EN feil! Paris Beauvais | MartinL | Flyforum | 20 | 27-06-2005 17:48 |