![]() |
|
![]() |
#1 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
Hvem trenger vel å stå opp før hanen har gått hjem fra nach, for å dra på trening, når man kan stå opp like tidlig for å måke snø?!
Ikke all verdens med snø, men det tok en time, fordelen er at nå kan kulda bare komme! En god dag til dere alle sammen.
![]() |
#2 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo nord - flott morgen Østre Aker vei er ferdig brøytet og saltet - trafikken går som normalt denne morgen.''
Ha en flott dag videre. Jan ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Sola!
Det befinner seg en meget uvanlig substans på bakken nå! Antar at det er det vi kan kan kalle for snø? Vel fra spøk til revolver. Det kom ikke akkurat mye, men nok til at enkelte bilister tolket dette som glat vei på den "første snødagen" vi har hatt og lå godt under fartsgrensen selv med godt med selt på veien! Grrrr! ![]() Nuvel, på jobb kom man, ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Prærien. -4,5 både her og hjemme. Trafikken gikk som vanlig greit, hvilket den gjerne gjør kvart over sju. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God formiddag fra Berger
Her er man godt nede i kaffen og diverse utfordringer. En del småting som må tas tak i, men kanskje det viktigste er å få handlet noen flybilletter for en USA tur i Mars. Etter jobb blir det ski trening med jr, blir nok uansett ikke like kaldt som forrige uke med -15. Men nå blir det å fylle termokoppen med kaffe og komme seg inn i et møte som antagelig blir noe langdrygt Ønsker alle en trivelig dag S |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra studentbyen. Juleferien fortsette så blir nok å finne frem skiene for å teste de. Bare finne ut av hvor jeg skal labbe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Akersgata - slitsom arbeidsdag - ikke akkurat noe sjakktrekk for vi som er igjen at folk tar ferien to uker i starten av januar, som også er i sesongen for sykdom blant barn. Så her gjelder det å holde seg frisk, i det minste.
Ble litt fristet av Qatar-tilbudene, men må nok prøve å begrense reisingen litt i 2016 pga oppgradering av bolig... men, skal sørge for å få booket Hotel Odessos Varna i løpet av dagen. 17 dager passer meg perfekt. Bare et drøyt halvår igjen. Ha en fin-fin dag ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Superflyer
|
![]()
God ettermiddag fra Trondheim
Lettskyet og kaldt her idag, men flott vintervær. Straks tas turen til St.Olavs hospital med minstemann for div.prøver,deretter hjem å hente størstemann i bhg. og lage middag. Nok å gjøre med andre ord..... Soffatjeneste i ettermiddag/kveld ![]() Ha en flotters onsdag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Urk!
Fridag, og det var det visst igår også kjennes det ut som! Flott vinterdag ser det ut som, for dem som liker slikt. Blir de tre P-er her; P1, pils og pocketbok. Pocketboken for anledningen byttet ut me en hardback 'Jeg er pilegrim'. Ha en prosaisk onsdag! ![]()
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Urk og grompf osv. osv.
Onsdag her også, rett over veien for learjet. Skal ikke nevne navn, men et firma med navn som rimer på "losten" har virkelig et forbedringspotensiale. Tror jeg bare skal satse på å vinne Lykketallpotten på Viking-Lotto i kveld jeg, så blir min neste bekymring om jeg skal ha Krug eller Dom Perignon når flyvertinna spør, ikke hvor mange pakker nevnte firma klarte å levere. På den annen side, så har Colamannen nå begynt å komme samme dag som det går tomt, og ikke to uker etterpå. Ser ut som de endelig har skjønt at forbruket har gått opp etter at de satte på kortleser. Last edited by Martin; 13-01-2016 at 22:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
G'morgen fra solskinnet i indre sørstater. Kvikksølvet balanserer akkurat på null nå, men det går vel over på rød side om litt .. Kaffe, check! Bikkje under arbeidspult, check! Arbeidslyst ... vel, den kommer vel etterhvert .. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God ettermiddag fra Sola. Her har en hatt besøk av flere forståsegpåere, og jeg ble imponert over kunnskap og evne til å formidle denne på en saklig og forståelig måte. Dagen startet med ett for møte etterfulgt av lunsj på den lokale kinaen. Så ble det møte med Kommunen, en internsang affære, på en måte... Det ble egentlig litt bortkastet tid for vi kom vel ikke stort lengre i saken enn der den sluttet sist. Nå får en bare vente på neste utspill.
Ellers er det hvitt på marken utenfor her, men heldigvis har det ikke kommet så mye som meteorologen truet med. Nå skal en bare få ryddet unna og sortert noe papirer, så tar vi kveld. Ha en fin en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Grrrr... Fikk skikkelig kink i ryggen da jeg skulle bøye meg og lage kaffe på senga til Mia i dag. Var ikke så ille til å begynne med, men ble progressivt verre utover dagen.
![]() Når jeg reiser meg for å gå er det syke s@t@n meg helt fo"%€"%nna j#€%"lig. Trodde knapt jeg skulle komme meg av toget istad. Mia mener hun har noe hard prescription drugs, men jeg er litt skeptisk og prøver med Globoid, pølser og øl i første omgang. Balle
![]() |
#14 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God ettermiddag fra Jæren. Jeg hadde litt vanskelig for å tro det når jeg i morges måtte koste snø av bilen. På Jæren av alle steder!
![]() ... nuvel, dag 2 i ny (gammel?) jobb gikk bra, og "rusten" begynner etterhvert å falle av. Satser på å være operativ til fredag ![]() ![]()
![]() |
#15 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God ettermiddag. Skifri dag så da får man gjort litt annet.
![]() |
#16 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hvorfor brukte du ikke kaffemaskinen? Å lage kaffe på senga til damen høres litt spesielt ut, spør du meg ... Elefnaten er neppe imponert over den der.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Vær sin Fnat... eller noe sånt?
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag fra Sydney og god første sommer(vinter)dag | Hypern | Flyforum | 19 | 01-06-2016 17:13 |
God onsdag! | Savipix | Flyforum | 13 | 10-02-2016 17:03 |
God onsdag | mcduck | Flyforum | 14 | 15-10-2014 20:32 |
God onsdag | Someone | Flyforum | 11 | 30-07-2014 14:50 |
Litt fra "godværet" 13.november | Vidar | Bilder & foto | 20 | 17-11-2010 18:44 |