![]() |
|
![]() |
#1 |
Trangsynt
|
![]()
Hei!
Har fått meg et 5 dagers prøveabonnement på Expertflyer. Jeg kikker på BA 275 fra LHR-LAS den 5.august, og får H0. Når jeg prøvebooker denne på BA.com så kan jeg booke billettklasse H. Hva kommer dette av? Mener ikke expertflyer at det ikke er H billettklasse tilgjengelig? Er ikke expertflyer oppdatert, eller er det noe jeg misser? MVH Tommy |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Det kan være forskjellig availability/pris avhengig av point of sales, eller BA kan holde igjen seter til seg selv, eller det kan være en feil...
![]() |
#3 |
Trangsynt
|
![]()
Ok...hadde tenkt å legge inn varsler på noen flighter, men da er det ingen vits...hvis det er slik at det kan være feil...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Ute på tur
|
![]()
Jeg stod en sommer i Orland og skulle hjem, og hadde biz-billett med SK. SAS hadde "9-9-9"-tilgjengelighet på flighten mens lokalt hos var den grundig utsolgt.
Jeg ble lite populær da jeg etter å ha snakket med UA-sitt billett kontor (som sa "glem det, prøv en annen dag") snakket rast med SAS, fikk bekreftet plass og så meldte meg for innsjekk igjen. ![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jeg får opp H4 når jeg søker på den flighten den dagen. Søker jeg den derimot opp på ba.com, får jeg den bare i Y (som en enveisbooking)
Last edited by Martin; 25-06-2013 at 22:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Trangsynt
|
![]()
Hmmm...merkelig. Det viste da vitterlig H0 der for noen timer siden...nå er det H4 som du sier Martin.
Hvis jeg booker OSL-LAS med retur den 13. så får jeg klasse H på begge segmenter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ah, du skal fly begge veger, og helt fra OSL? Sånt må du si i fra om
![]() Noen grunn til at du leter etter akkurat H? eg søkte opp "cheapest available" og fikk riktignok H ene vegen, men L tilbake. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Trangsynt
|
![]()
Hehe ja jeg burde vel sagt det. Jeg lurer bare på hvor lenge jeg tør vente med å kjøpe billettene. Jeg regner med når H er utsolgt, vil prisen til neste klasse øke. Eller?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Det er veldig normalt ja. Men man bør ikke se på alle klasser som absolutte størrelser, og Revenue i BA kan f.eks. vurdere at man tjener mer på lavere priser og kan da åpne klassene senere.
![]() |
#10 |
Trangsynt
|
![]()
Ok, jeg skjønner. Sitter også og kikker på billetter hos United..de har Fare Lock, koster $18 for å garantere billettprisen i 7 dager, Genialt, flere selskaper skulle hatt dette
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#13 | ||
Trangsynt
|
![]() Quote:
Quote:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Sitter og venter på at LH skal åpne opp First (O-klasse) billetter til Asia og fikk nå opp på expertflyer at O er tilgjengelig på min valgte rute. Men finner ikke på ANA tool. 05400 fant heller ikke dette setet...
Hvor lang tid tar det før inventory oppdateres hos SAS og andre *A medlemmer? |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Noen med expertflyer eller annet som kan sjekke noe? | petru26 | Småprat | 14 | 11-02-2013 20:34 |
staralliance.com; flere rundreiser kan bookes | foffen | Reiseforum | 0 | 01-11-2010 21:50 |
Star Alliance Awards kan nå bookes on-line hos UA | Extra230 | Reiseforum | 7 | 17-06-2010 10:00 |
Litt OT, men prøver allikevel | apeks | Flyforum | 23 | 04-02-2007 10:27 |
Litt OT, men deler fra luften allikevel | LN-KGL | Flyforum | 0 | 13-06-2006 10:58 |