![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen og god helg fra araberland. Siste "frokost før jobben" for denne sesongen med jentene i dag… Tre dager til de reiser nå. Hele Dubai ulmer opp til den store russetiden her nede hvor alle mennene er alene og gjør som de vil. Sud er litt for tøffel til å se på dette som en høytid, men vi får gjøre det beste ut av det..
I går var det teppanyaki på Jumeirah Emirates Towers med nydelig mat og god drikke. Jeg blir aldri lei teppanyaki, og spesielt når det i tillegg er smakfullt. Masse sake, masse Kirin (fra fat) og nydelig surf and turf. Enjoy. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra BGO. Venter på 8:05-flyet til Oslo. I dag blir det et par visninger i hovedstaden før jeg drar til min søster i Lillestrøm.
Typisk at Spotify klikket på mobilen min også. Måtte installere på nytt og det tar lang tid å laste ned spillelistene på nytt... Håper det går før flighten. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Oslo. 16 grader og regn i følge bilen, så en typisk norsk sommer med andre ord. Greit temperaturen inne er den samme året rundt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra en regnfylt plass i Oslo - sommeren på sitt beste
![]() ![]() Nest siste arbeidsdag før ferie og den skal IKKE være i Norge, men i mer syd liggende land og ikke med daglig regn eller regnbyger. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Amatør
|
![]()
God morgen fra regnbyen, med et lite hint til innleggene ovenfor. Kontoret er inntatt og noen oppgaver er allerede unnagjort, halve jobben har blitt omdefinert til anleggsområde så her har man hjelm og vernesko på skrivebordet. Urk!
Gårsdagens tannlegebesøk gikk som fryktet og jeg fikk en ny time til mandagen, forhåpentligsvis den siste på en stund! I kveld forflytter meg og bikkja oss ut til Drøbak, blir godt å kunne kjenne litt sjøluft igjen ![]() Ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra Oslo. Ble hjemmekontor idag, så vært igang ett par timer allerede.
Så for man vel finne veien til OSL senere idag, hvor man hiver seg på iren EI-LNA til LGW. Så for man se om det er en drømmelinje eller ei Kjosern har fått fatt i. ![]() Ha en bedre dag, enten det er vått eller tørt der man befinner seg.
![]() |
#7 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra toget inn til kontoret. Kjempetrøtten som har ridd meg i en uke har endelig dempet seg og banet vei for litt tett nese. Det er en stor forbedring.
![]() Nå blir det en halv dag kontorering. Kos dere, og god 4. Juli til avd Vest. "Let's make this the worlds independance day" - som de sa på film en gang. Tipper den slo best an hjemme.
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen, gratulerer til avdeling vest.
Elelrs skal man opp til det store kjøpesenteret i dag, så får vi se om fasttrack funker eller ikke, da (det er fremdeles litt lugging der synes jeg når kortet ikke ligger inne på BPet)
![]() |
#9 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Urk fra det Sørlandske!
Fortsatt forkjøla og slapp i kroppen. Trøtt som en strømpe til tross for nok søvn. Skroget er nok litt i ulage ja. Er på plass på kontoret og igang med dagens oppgaver. Det er Handelens dag i byen i dag så kjerringa forsvant ut av hjemmet kl 0630 i dag i håp om å finne noen kjempetilbud før hu skulle på jobb. Godt det snart er helg og at værmeldingen er god. I dag er det grått og regnet kan komme når som helst! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Normalt att gå till sängs 1600 och vakna 0600. Jag tror min kropp var i starkt behov av sömn.
Ha en fortsatt fin torsdag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'mooorgen, ja! Her i vestsørøst pøser det fortsatt ned. Dette næmer seg tidenes våteste sommer. Det meste av 4. juli-arrangementer er avlyst, men noe fyrverkeri kunne vi høre i går kveld.
Her blir det invasjon av diverse Svigersere og Den Store Grillen skal fyres opp og ribbesteker skal grilles, om jeg så skal bli nødt til å gjøre det i garasjen .... |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God ettermiddag fra gullstua på OSL!
Her er storfamilien (8 stk., søster m/fam og svigers i tillegg tll oss tre) klar for å fly ned til Barcelona med SK 4685 om et par timer. Været på OSL er tåkete og vått i motsetning til det solfylte TOS vi forlot i formiddag. I Barcenlona blir det to netter på Hotel Indigo før hele gjengen boarder Serenade of the Seas på lørdag for et 12 dagers cruise rundt i Middelhavet. Feriemodus: ON Ha en fin dag rundt omkring! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Sittet og blomstret på TG 954 i natt. Fikk med meg Dreamlinerens pushback i dag tidlig. Så fin ut den. Kommet meg til Sandefjord med Norges Statsbaner og prøver å bekjempe jetlagen. Da var ferien over for denne gang. God Sommer
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Hei fra osl gullstue. Full rulle i familiesecurity, men ingen i Fasttrack. Planen var egentlig en rusletur i Oslo, men det utgikk pga det fone været vi har. Brussel neste 1630!
Finnes det forresten noe triks for å checke inn med United fra-sfo når første legg er Bru-fra med LH? United vil ikke og Lh vil bare bru-fra. Edit: Lh ville visst sende det på e-post:-). Last edited by Chriscross; 04-07-2013 at 14:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God ettermiddag fra Narvik. Skulle egentlig hjem i dag, men rekker ikke flyet. Dermed blir det avreise i morgen kl. 10:30 i stedet for. Der så det temmelig fullt ut, ettersom det ikke var et eneste sete å velge i når jeg kom til setevalgfunksjonen, så det blir spennende å se hvor jeg havner denne gangen... (ledig på do kanskje?)
Blir uansett siste turen på noen uker, for nå er det endelig snart ferie!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Man skjønner at natten kan bli god når man blir møtt med "Mr Discus?" i det man nærmer seg innsjekkskranken
![]()
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Virker som OZ på FRA nær B Senator ... Samme tingen men "Mr. SQ 777"
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
God ettermiddag fra denne lille byen på østkysten av landet i vest. Tilbake på hotelrommet for en liten pustepause i air condition før det bærer ut igjen for å se på diverse fargerike eksplosjoner i stor skala. Etter det er nok mulighetene for en liten øl eller to til stedet, så får man ta det på sparket derfra.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God ettermiddag fra oss borte i Vest, hvor vi har feirer 4th of July i nydelig vær og i God Bainbridge Tradisjon - med solide spark til Big Business og spesiellt i år var det merking av GMO i matvarer - Monsanto liker nok ikke Bainbridge. Nå en liten tur innom Hale og Bainbridge Brewing Company for litt øl som Dubai nok ville være veldig redd for (Ikke akkurat Holstein
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God morgen fra UAE. | SudCaravelle | Flyforum | 19 | 20-02-2013 22:23 |
God morgen fra UAE | SudCaravelle | Flyforum | 19 | 24-01-2013 17:49 |
God morgen fra UAE. | SudCaravelle | Flyforum | 20 | 07-09-2012 17:57 |
God morgen fra UAE. | SudCaravelle | Flyforum | 24 | 03-07-2012 18:35 |
God soendag morgen fra UAE. | SudCaravelle | Flyforum | 12 | 29-04-2012 20:06 |