![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen! For de fleste er det nok siste dag før helgen og feriene! Ha en fin helg til dere alle sammen! Jeg sitter og nok engang døgner! Fra den litt kalde TRF 8 Ground temperatur og 10 luft temperatur. Opp straks for å dra å hente familien på TRF. Lite trafikk her på sør-landet må jeg si om natta ;-)
Ha en fin morgen videre! :=)
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Her i vestsørøst er ferien såvidt i gang. En stille *pssjt* til middagen innledet friukene. Tidlig opp for utflukt til flyplassen. Avtale 0740 for intervju for Global Access-kort.... *gjesp* ...
Ellers holder dritværet seg fortsatt unna .. men ikke langt. Dagens overraskelse var at det bor en WF-pilot en halvtime unna meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
0605 I morgen ORD-DCA... Nuff said..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra Bangkok. Kona skal til frisør og det vet jeg tar sin tid. Jeg blir barnepasser de timene det tar. Ellers ikke noe spesielt å melde herifra. Om en uke er det jobb!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra Villa Sud. Her våknet man akkurat av lukten fra nykvernet etiopisk kaffe - ni timer i strekk søvn er ikke vanlig lenger. I dag er det en tur på stranden med alle jentene (29 grader?!?!).
I kveld skal mor vises frem på Segreto på Madinat Jumeirah ![]() Nyt helgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God fredag fra Zuoying High Speed Rail Station i Taiwan. Om 50 minutter sitter jeg på toget på vei til Taipei for å utforske byen videre før jeg på mandag begynner på den 36 timer lange hjemreisen i C og F. Diiiiiiggggg
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra beste østkant (Rødtvet) hvor man nettopp har fullført nok en arbeidsuke i dalbunnen. Litt øl må til for å feire at det atter en gang er helg, og bare fire uker igjen til ferie! Bookingfingeren fikk litt å jobbe med også, så da slipper man å sitte stille i hele oktober
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Snufs fra kontoret, hvor jeg har vært på plass en times tid allerede.
Nedadgående formkurve, men satser på litt friskere tilstander i løpet av helgen. Noen CC-poeng er akkurat svidd av på et par bookinger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God fredag fra Forus. Været ser ikke ut til å bli så aller verst i dag, og om 8 timer er det helg! Satser på det blir en herlig dag!
To kveldsvakter og seks nattevakter igjen og så er det ferie. 17 dager igjen til avreise! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God fredag fra hovedstaden.
En rask tur til kiropraktoren på morgenkvisten. Deretter hiver man seg inn i siste arbeidsdag før 6 ukers ferie, etterfulgt av 24 ukers 50 % pappaperm ![]() Ha en flott fredag alle!
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Life is a beach...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God morgen fra det filippinske! Sol, blå himmel og 32 grader.
Bursdagsfeiringen startet allerede i natt med champers. Det ble såpass med drikke at formen idag er så der. Satser på at en sjøsetting kan rette opp formen en smule. I morgen starter hjemturen. All ja! Er det rart jeg drikker??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Gratulerer med dagen, Bizflyer!
God morgen fra Bergen. Har ikke vært til kiropraktor, men kjenner at jeg hadde trengt det. Under seks timer til langhelg, som startes med grilling med gode venner i ettermiddag (man trenger ikke mer enn 16 grader for å ha grillfest i Bergen ![]() Ha en strålende fredag og helg. ![]()
AA PLT, A3*G, Carlson Concierge Upcoming: Last edited by Peppep; 28-06-2013 at 09:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Buon Journo. Her i Toscana er det overskyet i morgentimene, men da hjelper det på å begynne med prosecco før frokost. Fortsatt mett etter gårsdagens etegilde. Men blir vel sultent til kveldens feiring av 85-åringen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Amatør
|
![]()
God morgen fra et kontor ikke så langt unna morrapilsen til K3nn7, sola skinner og fuglene kvitrer! Satser på at det ser slik ut ikveld også så jeg får tatt en tur på byen en eller annen gang for siste gang før august.
Bikkjepass for opphavet som beveger seg utlands står på programmet de neste 2-3 ukene, og derfor blir jeg mye å se i Drøbak en stund til. Enda godt at pappa nylig har kjøpt litt øl i Sverige, jeg kunne hvertfall ikke garantere han at det var mer igjen når han var hjemme. ![]() Noen timer in-office står på programmet før man avrunder dagen med litt dokumentasjonsarbeide oppi Jessheim. Får vel svinge innom Kristiania på vei hjem for en pit-stop. Ha en finfin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Newcomer
|
![]()
Bonjour fra Paris!
Det tok meg 1t15m fra jeg låste dören "downtown" til jeg satt i loungen, skjönner ikke de som klager på CDG ![]() En kjapp helgevisitt til Stavanger för det bärer tilbake til Paris på söndag. Ha en fin dag alle sammen, i lufta og på bakken! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Handelsreisende
![]() Join Date: Apr 2008
|
![]()
God formiddag fra Haugesund. Her er reiseregning for Juni skrevet ferdig, litt rapportering nå, så nærmer det seg helg. Fortsatt 3 uker til ferie, men blir en jobbtur til Sørlandet neste uke, kanskje litt feriestemning med utepils da?
Ha ei flott helg folkens!
![]() |
#18 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Happy Happy Fredag!
Sitter i loungen på OSL og venter på SK864. Tydelig at sommertrafikken er i gang da det er kaos i det som kalles sikkerhetskontrollen og under boarding av fly... Fikk forresten buss for 6 gang på rad etter landing fra BOO i dag tidlig. Elsker OSL mer og mer hver dag kjenner jeg. Ha en flott fredag og helg folkens! Min tilbringes jobbende i Stockholm ![]() SASDC8 |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Gratulerer med dagen bizflyer
![]() ![]() ![]() Her er bena godt plantet på stuebordet. Kaffeslurping og intetnett etter frokost. ID-kortet til jobben ligger godt gjemt. Den skal heldigvis ikke brukes før mandag. Ha en snasen dag
![]() |
#20 |
Superflyer
|
![]()
God ettermiddag fra Trondheim
Straks ferdig på jobb, deretter FEEERIEE ![]() ![]() ![]() OLCI foretatt på SK347 og det blir godt å komme unna jobb og unger i helga.... ![]() ![]() ![]() Hæv e nais fraidei and hæppi vikend ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredag!!!! | sirpjalle | Flyforum | 12 | 10-01-2014 21:26 |
God fredag morgen, god juleferie og ikke minst happy dommedag! | Utflyttet | Flyforum | 23 | 21-12-2012 15:53 |
God fredag! | Utflyttet | Flyforum | 19 | 07-03-2008 15:20 |
God fredag! | LN-MOW | Flyforum | 9 | 16-06-2006 13:32 |
God fredag og god påske | Someone | Flyforum | 3 | 07-04-2006 08:48 |