![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Sola!
Trøtt.no kan man trygt si at man er! 13 grader juli-vær er det og med særdeles lokale regnbyger her og der, som man fikk erfart på vei til jobb! Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Osh i Kirgisistan!
Her er det steikende varmt allerede. Dagen skal brukes til å vandre litt rundt i byen før taxien tar oss til den uzbekiske grensen og UZ Airways tar oss videre fra Andizhan til Tashkent i C. Blir nok en bra dag:-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Newcomer
|
![]()
God morgen fra Sandnessjøen.
Temperaturen holder stødige 10 grader og det regner lett. Typisk Nord-Norsk sommervær. ![]() Ha en fin dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Nok en flott dag fra terrassen i Por´t de Alcudia - med blå himmel og så dukker vel sola opp bak oss og skal iflg lokale værvarsler ca 35 grader i skyggen.
Turen skal på formiddagen gå innover til Palma by for å feire burstad for et av barnebarna som bor her på øya. Ha en flott dag videre. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God onsdag fra tiggerstaden. Her er det grått og jeg har valgt å bytte ut hjemmekontor med å komme meg til jobben da internett er såpass ustabilt hjemme. Det var visst overgraving av noen kabler og jeg var offline i flere lengere perioder igår. Slikt får hjemmekontor til å se ut som gjemmekontor, så for å fjerne all tvil dro jeg idag inn på jobb idag hvor jeg så langt har sittet helt alene i sonen. Synd de som var innom her igår ser ut til å satse på gjemmekontor idag... om de da ikke er hjemme med overgravde kabler da. Slik går nå dagene.
Ha en god en alle som har klart komme seg på nett idag.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God onsdag fra Amsterdam. I kveld blir det en flytur med et grønt flyselskap jeg ikke har prøvd før! Gleder meg. Kanskje @Turtle flyr?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Tjøme. Det var deilig kunne legge seg igjen kl8 og overlate bølla til andre etter vi startet dagen kl5 imorgen. Nå blir det og hjelpe noen venner med og flytte, før jeg har helt fri i kveld så stikker ut til Hvasser for et par tre fire øl men noen kompiser. Ha en fin dag
Eksotisk ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God formiddag fra Liverpool hvor solen skinner fra en nydelig blaa himmel, en frisk bris holder temperaturene under 20 tallet. Her paa kontoret er alle kabler paa plass og viktigere alle slanger holder seg paa Laboratoiet i etasjen under.
![]() |
#9 |
Browncoat
|
![]()
God ettermiddag fra Tananger
Her er man godt i gang med 2 uker ferie, selv om man måtte innom på jobb i går for å bli med på en telefonkonferanse med England, Nederland og Danmark. Mot normalt så skal man ikke langt bort i ferien, eneste er en tur til ![]() Planen for i dag? Null - nix - nada - de nada... nei, det betyr visst noe annet ![]() Ha en like fin dag forumister ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'moorgen! Oppe og ikke gråter og alt fungerer selv etter gigastormen i går kveld. Et skikkelig belte som feide over oss og fortsatte ned til flyplassen for å lage kaos der. Riktig så vellykket, etter hva jeg kunne se før jeg la meg.
Men nå skin solen og vi er på god vei mot tredvetallet igjen. Men her på hjemmekontoret er temperaturen helt glimrende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Nesten ledig midtsete. Hvor var Fnate??? (Nei, ikke mitt dyr...)
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag fra Sola! | sirpjalle | Flyforum | 17 | 28-10-2015 22:25 |
God onsdag fra Sola | sirpjalle | Flyforum | 15 | 18-12-2014 00:20 |
God onsdag fra Sola | sirpjalle | Flyforum | 9 | 10-12-2014 18:29 |
God onsdag fra Sola | sirpjalle | Flyforum | 15 | 26-11-2014 21:18 |
God onsdag fra Sola | sirpjalle | Flyforum | 11 | 19-11-2014 13:55 |