![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Hittil har OSL vært relativt stilrent på utsiden. Så at det har kommet opp et stor reklamebanner på utsiden av gate 40, der de reklamerer med at man kan reklamere på 22(?) gatetårn fra 2013.
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Er vel bare snakk om selve tårnene, så burde ikke bli altfor ille, ihvertfall ikke sammenlignet med fulle reklame-broer. Hvis dette bidrar til å bringe inn mer penger i kassen, hvorfor ikke?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Har man først sprukket ballongen, så kommer det mer. Tviler sterkt på at detblir med gatetårnene.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]()
Så får vi se om dette også sprer seg til resten av landet.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Etter mitt syn så er ikke det noe stort tap utseendemessig for flyplasser som SVG og BGO, container-gatene man finner her kan i utgangspunktet ikke bli tristere. Å dekke store deler av gatene på f.eks. OSL og TRD ville derimot ikke blitt noe særlig pent syn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Flyspotter på SVG
|
![]() Quote:
![]() Bildet er hentet fra boarding.no. Uansett container-gater eller ikke, det vil nok ikke se bra ut med reklame på noen av gatene... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Javel? Er kun gate 14 og 15 igjen av gamle typen. De skal skiftes ut i løpet av våren.
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
I stand corrected. Poenget er dog fortsatt det samme.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
AirBussjåfør
|
![]()
Nå er det en stund siden jeg har vært på Sola (heldigvis), men Novair har nok rett. En glassgate fra eller til.. tror ikke det gjør noen forskjell. Ser like stygt ut uansett på klattverket av en flyplass.
Tror ikke noe reklamebanner vil skjemme til denne flyplassen på noe som helst vis. Fyr løs! Vakkert ![]() Last edited by CaptainMorgan; 17-12-2012 at 10:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Akkurat Sola har jo hatt Statoil gates også. Nå husker jeg ikke akkurat når de rullet ut sittegruppen med videovegg, men den sto vel der nesten helt fram til årets ONS.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flysitter
|
![]()
Trudde av overskriften at denne tråden var om Gardermoen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Det må vel være lov til å sammenligne med de andre flyplassene og underbygge sin argumentasjon for eller i mot hva tråden handler om. Vil reklamegates på Gardermoen oppleves som pent eller stygt?
OSL er jo ikke akkurat steril for reklamen slik ståa er i dag. Noe av den reklamen passer, mens annet av den er ganske malplassert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]() Her er et bilde jeg tok av den nye reklamen da jeg gikk av flyet i dag. Lover ikke bra! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Ute på tur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() Det ble ikke noe av fredingen? http://forum.flyprat.no/showthread.php?p=561533 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Jeg skyr reklame uansett, særlig i bybildet, på transportmidler og andre offentlige rom. Synes ikke noe om at også utsiden av Oslo Lufthavn skal brukes til reklame.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Kontrolltårnet blir neste
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Kanskje kommer Ethiopian til OSL / OSL som longhaul-flyplass | AirbusTrond | Flyforum | 107 | 19-09-2016 13:43 |
Spotteralert SVG (Denne gangen kommer den faktisk også :P) | PH-BXA | Flyforum | 1 | 09-07-2010 21:43 |
Novair OSL-SSH-OSL, nå også med retur rapporten | Vede | TripReports | 14 | 02-04-2010 10:58 |
Nå kommer surfing og IFE (ITE?) på NSB også | The Ticketor | Reiseforum | 5 | 10-06-2008 07:03 |
Og der kommer også Norwegian med bestillingsgebyr! | Farmer | Flyforum | 33 | 05-11-2007 02:55 |