![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God søndag fra Bergen. Frøken sov helt til 0615 i går så da måtte det markeres i dag at dette ikke skulle bli noen vane. Ble oppstart 0439.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God ettermiddag fra poolen på IC Bangkok! Her nytes de siste timer før utsjekk, noen timer shopping og transport til BKK hvor et fullbooket SK 972 venter. Ingen OT eller bekreftet oppgradering, så håper på en siste sjanse ved innsjekk. Dog overlever man nok i 14F også.
Ryktene sier det blir litt snømåking ved ankomst TOS i morra etter 17 netter borte...... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morron! Første dagen man føler seg ship shape her borte i Asia, men så har man også kapitulert til de grader og sovet til kl 13:00. Deretter gikk turen ned til den Tyske pølsesjappa som alltid har fyldig frokost.
Vel, vel. I dag har man da også fri. Elefnaten har fått seg et Octopuskort, og det betyr vel at han har lyst til å dure rundt i båter. Men først litt arbeid. Sa jeg at jeg hadde fri? En riktig god dag ønskes alle sammen.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen, solen skinner. Fridag=ja. Planer=nei. Forsetter med det tror jeg.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Beitostølen. Strålende solskinn og det bli vel noen mil på ski i dag også. Siden kona har bursdag blir det hun som styret showet.....med andre ord en helt vanlig dag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra NTNU Realfagbygget, hvor man tilbringer førstehalvdel av søndagen med å passe på Gløashaugen.
Skulle likt å vært oppe i lufta i dag med det fine været. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Morn morn fra Hemsedal. -12 svak, vind og sterk sol. Med en litt kranglevoren mage i går ble det bare 4 øl til til kr 72,- på afterski på stavkroa i går. tok vegen tilbake til hotellet kl 18.30 og det ble en rolig kveld. Nå blir det litt forumspamming og nettsurfing før det blir hjemmreise kl 12.30 Ha en fin fin dag alle sammen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Oppe av meg selv før kl 10, på en søndag, lurer på om jeg må ha meg en legetime for dette er ikke normalt
![]() Sola skinner som bare det på Vierli også, men ryktene sier dog at det er to-sifret minus ute, men det overlever man når det er solskinn. Kanskje |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Da har jeg intatt den nyoppussede loungen på OSL og venter på LH2451 noen andre som er innom i formiddag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God "morgen" fra Austre Åmøy.
Må si det er kaldt ute, så da er det godt med en god og varm peis gitt. Hjemreise i kveld.... Ha en fin en forumister ![]()
![]() |
#11 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen.. eller lunsj.
Hjemmekontoret har vært åpent et par timer allerede, og ser ikke ut til å stenge før i kveldinga. Mye som må være ferdig til i morgen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra et vindfullt Cancun. Kom inn i går med BA og satser på å bli her en stund. Behagelige mange-og-tjue-grader kan man like, selv om det blåser.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'morgen fra 24. etage på Hilton Atlanta. Gutta er allerede i gang med sitt 'Japanese Crap'-styr nede på konferansesenteret. Her tyner man rommet en stund til før jeg forflytter meg opp til Gullstua hvor det blir fotball på ipad. Hotellet har desverre ikke rett kanal.
Himatt når japsegreiene spoler ned i løpet av ettermiddagen. For et opplegg ... tusenvis i alle mulige rare kostymer..... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Grynt og hrmf fra det Sørlandske!
Her lider man seg gjennom dagen med betydelig egenpåførte skader. Men det var hyggelig i går ja. Var visst veldig tørst tydeligvis og klarte like tydeligvis å holde væskebalansen litt i overkant. Heldigvis er unga hos farmor, gå eneste plagen man har er masete trofekjerring. Kanskje en dusj vil hjelpe på formen. Vurderer også en liten ettermiddagslur. Jaja. Snart er det mandag igjen! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Flyklapper
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Synd man ikke hadde kamera tilgjengelig, da det kom en Hercules i et skikkelig low pass over fjellheimen her i dag, før det forsvant innover Bygdin
Itillegg vi forbikjørt av denne kule saken, laget av Bombardier i 1937 og fortsatt i aktiv tjeneste ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag! | Henshaw | Flyforum | 16 | 23-07-2012 08:23 |
God søndag | Discus | Flyforum | 14 | 05-06-2011 21:52 |
God søndag | Someone | Flyforum | 23 | 20-03-2011 23:36 |
God søndag! | FBU 4EVER | Flyforum | 13 | 13-03-2011 12:09 |