![]() |
|
![]() |
#1 | |
Superflyer
|
![]()
Årets beste viner hos flyselskapene 2012 er kåret hos Business Traveller...
Quote:
http://www.businesstraveller.com/cellars-2012 Mye godis her ja, og ser jeg har vært så heldig å prøve et par av dem også ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Tommel opp for foelgende avgjoerelse:
British Airways – Vincent Girardin Puligny Montrachet Premier Cru le Champ Gain, 2007, Burgundy, France American Airlines – Henri Darnat Meursault Clos de Domaine, 2010, Burgundy, France Champers comments (JOINT) Oman Air AND Qantas – Champagne Taittinger Comtes de Champagne, 2000, France -- HELT klart bedre enn baade Dom og Krug (JOINT) Emirates AND Malaysia Airlines – Champagne Dom Pérignon, 2003, France. Vel, naa har Singapore, JAL, Asiana med flere ogsaa Dom. 2003 aargangen er den daarligste aargangen paa 30 aar. Hype! Gi meg Krug any day over Dom 2003 (JOINT) Qantas AND Singapore Airlines – Champagne Charles Heidsieck Brut Reserve, NV, France. Hvem har roeket hva her?? Foran Bollinger, LP er ikke paa lista engang. whatev |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() Air France serverte også Taittinger Comtes de Champagne 2000 i fjor, men de er ikke nevnt. Stusser litt på at Lufthansa er på topplisten når det gjelder første klasse, men ikke Swiss? Nå har jeg ikke så mange flightene med hver av de, men ingen av Lufthansa-flightene hadde like bra vin som den dårligste Swiss-flighten. Dessuten var ikke Qatar på topplisten på business, og etter min mening hadde de bedre vin på biz enn Lufthansa i first. Kanskje jeg bare har rar smak... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Ellers har vel DP vel innrømmet at 2003 aldri burde vært sluppet på markedet og heller brukt til å blande NVer med |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
QR vant 2. plass i Best Business Wine Sparkling og 3. plass i Overall Wine Cellar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Masse god vin her. Likte spesielt first class dessert vin listen da både portvinen og Beerenauslesen er to fantastisk gode vin.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Prostitusjon i luften | robertaas | Småprat | 17 | 09-10-2015 23:37 |
Krig i luften | SQ321 | Flyforum | 7 | 22-06-2014 22:17 |
Internet i luften: SK vs DY 1-0 | jefi99 | Småprat | 31 | 29-09-2012 20:12 |