![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Riktig god tidlig morgen fra kantina.
Tok natten på Radisson over gata. Deilig det, bortsett fra en liten krangel med nespressomaskinen på rommet. I zombie-tilstand klarte jeg ikke få med meg at jeg laget en Lungo (vanlig kopp) i en espresso kopp. Det førte jeg selvsagt til kaffe over hele skrivebordet og viktige dokumenter jeg hadde liggende. Jaja, nå kan bare dagen bli bedre. Gleder meg til å møte 17 grader om 8 timer i LIS. ![]() God mandag ønskes!
Upcoming flights: 20.09:OSL-ARN-CPH (SK) 24.09:CPH-OSL (SK) 09.10:OSL-ARN (SK) 10.10:ARN-OSL (SK) 25.10:OSL-SVG (SK) 27:10: SVG-OSL (SK) 29:10:OSL-ARN (DY) 31:10:ARN-OSL (DY) 12.11:OSL-FRA-AMM (LH) 16.11:AMM-FRA-OSL (LH) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Oslo. Tåke og et tynt lag nysnø er status når jeg kikker ut av vinduet. Jobben kaller og det ser ut som fotballen med jobben blir byttet ut med overtid. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God ettermiddag fra Hilton Tokyo hvor livet er aldeles utmerket. Siste dag og kveld i denne byen nå,før returen til Norge går med LH sin A380 i biz i morgen. Blir en lang dagflight, men skal vel overleve også en slik påkjenning
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Etter en lang dag på reisefot med en syk bil som haltet seg hjemover kjennes kroppen ganske groggy i dag. Så det blir nok til at det kommer en hissig telefon til verkstedet i dag. Litt av hvert som skal unnagjøres idag, og en god del av dette er ting man ikke kan, i utgangspunktet iallefall. Nuvel, ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#5 |
Amatør
|
![]()
God morgen fra 69-42 på vei oppover Hovedbanen, det ble en litt annerledes vei til jobb idag - men gjester utenbysfra må vel nermest følges til Centralen....
Kun T-12 til ferie nå! Ha en fin dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Superflyer
|
![]()
God mandag fra Trondheim
Så var mandagen godt igang.Middag til svigerfar etter jobb,deretter trening i kjellern. Ha en strålende dag godtfolk ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
En riktig god mandag ifra smilets land. Etter en runde med omgangssyke og oppkast natt til søndag er nå unge lovende grindstein fitt for fight igjen, og jeg og en normøring har halvis planer om å snu opp ned på baren til kåre til kvelden
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Mandagen er som sagt igang.
Det blir kort uke dette her, ettersom man reiser til Tenerife på onsdag morgen. Så det er vel bare å snu lua bak frem og legge i vei. Ha en strålende dag!
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Også god morgen fra Lillestrøm... Blir vel inne i dag. Nok å gjøre på kontoret før avreise BKK neste uke. Jøss, Fnate og gutta har blitt Ving-gjester
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Javisst. Behøver ikke være F og kaviar for at vi skal ha det gøy.
![]() |
#11 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra Helsfyr.
Akkurat ramla inn dørene her på jobb, og kommet igang med dagens gjøremål.. Glad når denne mandagen er over, for mandager er zzZzzzZ .. Ha en fin mandag.
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen. I seng kl 06:00 pga superbowling og tilhørende godsaker (les øl) gjør at man ikke er på topp idag, men livet er for kort til å sove bort dagen og siden man må på jobb kl 12 så må man rett og slett stå opp. Fikk noen timer på øyet så det kunne vært langt verre.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God mandag!
Her har man fått karret seg på jobb. Månedsavslutt står på programmet, og heldigvis ingen planer for kvelden. Bare 4 morgener igjen å stå tidlig opp på før det er helg. BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God formiddag og tiddeli bom. Gjør godt for skiføret og psyken det hvite som daler ned ute. Ha en flott nedsnødd dag!
![]() |
#15 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Endelig helg .. men må likevel opp tidlig for å sparke igang guttungen ... Deretter skal det skrus ned gulv i taket i garasjen. Bedre med dette en fallende gipsplater ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
God kveld frå Hotel Mediterrano, Roma. Er på konferanse denne veka, og diskuterar små ting som flyg lenger oppe enn kva sjølv Sir Branson kan få til. Opp seks (som heime) og i seng seinare enn vanleg pga. at oppkøyringa til turen førde til at eg ikkje har fått gjort ferdig presentasjonane mine. Dette lovar godt... Turen nedover med KLM i går gjekk greitt; overraska over "god" beinplass i 737-800 frå AMS og ned hit. Mykje mykje betre enn opplevinga med AF i haust. Alle i gruppa vann kvar sin premie i bagasjelotteriet også, sjølv om sistemann måtte ta til takke med premien som kom sprettande ut fem minutt etter alle andre sin... Jaja. Tre dagar til med jobb, så blir det tid til å sjå seg rundt i helga!
God natt, snart!
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God Mandag:-) | Scandinavien_Airlines | Flyforum | 14 | 22-02-2016 16:13 |
God mandag | KristianSk | Flyforum | 11 | 14-07-2014 23:04 |
God mandag | LN-FHU | Flyforum | 16 | 12-08-2013 14:46 |
God mandag | Someone | Flyforum | 33 | 14-12-2009 13:29 |
God Mandag!! | LN-MOW | Flyforum | 4 | 20-12-2004 21:33 |