![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
familien skal om snaue to uker på noen dagers ferie i London.
Da får far litt fri for å bedrive sin hobby, og jeg skal få minst en formiddag med lukten av jetfuel. Heathtrow er jo et greit sted å dra, men aller helst ønsker jeg å dra til Gatwick som jeg synes har et mer spennende utvalg. Men, etter å ha søkt litt på nett, ser det ut til at spotter og fotomulighetene er blitt så godt som borte. Det er synd, for på terassen var det jo fint å stå før. Et alternativ kan jo være å ta en tur til London City. Ingen store fugler, men en spennende samling av maskiner man ikke så ofte har mulighet til å se her hjemme. Noen som har forholdsvis ferske erfaringer fra disse to flyplassene og evt. anbefalinger? Hvis ikke blir det vel LHR igjen som et trygt alternativ! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
LGW er en flott flyplass for "fugleelskere". Det er også en flott flyplass for de som er ute på reise.
IMM
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Onsdag førstk. reiser jeg:
BOO-OSL-CPH-LCY-EDI Har lagt inn 3 timers stopp på LCY. Legger inn en "kortrapport" når jeg er tilbake 30mar.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Og torsdag førstkommende passerer KOG og undertegnede LGW - fra Berlin-Schönefeld og videre til Guernsey. Det blir snaue fire timers stopp på Gatwick, og hvis vi finner en bra kikkerplass så skal vi si fra etter returen på søndag 26.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Flott gutter. Jeg drar den 31. så jeg vil være veldig glad om dere kan gi korte rapporter før jeg drar!
God tur ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Osapanga chipongwe
|
![]()
Det skal nok la seg ordne. Flyr du direkte eller via Oslo med innlagt overnatting i forbindelse med Fly & Vin?
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Det hadde vært artig, men vi lar nok Norwegian føre oss direkte fra bartebyen!
Men, jeg må snart prøve å skaffe meg et ærend i Tigerstaden i forbindelse med et slikt arrangement så jeg får truffet dere. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Info om flyplasser og transfer i London (LCY/LHR/LGW/STN) | robertaas | Reiseforum | 260 | 18-01-2025 14:51 |
Spotting London City (LCY) | JELSC | Flyspotting | 0 | 31-03-2017 09:39 |
Spotter-spotting, eller: just testing. | Wig-wag | Bilder & foto | 3 | 25-09-2011 20:17 |
Flere flyplasser med juletåke - LHR/LGW/LCY | Someone | Flyforum | 1 | 24-12-2007 01:00 |
LCY eller LHR? | TOS | Flyforum | 3 | 11-09-2006 10:42 |