![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Hotel Klubben i Tønsberg. Klar for litt hotellkontor før det blir kundemøter i Vestfold og Telemark. Hjem til hovedstaden i kveld. Ha en tipp top torsdag der du er.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
God torsdag fra Heathrow, landet akkurat med et brak på 09R. Har flydd standsmessig i natt, selveste dronningen. -5 grader her og noe tåke meldte styrmannen før landing
Et forholdsvis kort opphold her før turen går nordover og hjem til Skottland. Hadde håpt å få testet BA's A321NEO, men det ser ut som det er en vanlig A321 som er planlagt. Ny fritur på trappene, får se hvilke reisesprell den bringer. Ha en finfin torsdag folkens! :-) Sent fra min SM-G960F via Tapatalk
Mine bilder på Flickr Mine bilder på Jetphotos Mine bilder på Air Team Images Min Youtubekanal Instagram: @rjaviation Last edited by RJon; 31-01-2019 at 08:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra kontoret. Tom kalender i dag, så det betyr at jeg må gjøre noe annet enn å sitte i møter å synse og mene noe. Satser på at forkjølelsen er nok på hell slik at en skitur kan gjennomføres i kveld. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Til min store overraskelse kom det inn sånn mail fra Marriott/SPG i går om at siden jeg har bodd over 50 netter i 2018 kunne jeg velge mellom 5 goder. Det er enten oppgraderinger, eller tellende netter, 100 dollar til Unicef...
Og så er det 40% på Ritz Carlton seng!!! Dæven. Det må jo være helt super dupert å ha hjemme. Er litt skeptisk til hvor dyrt det blir å frakte den til Lillestrøm. Men ellers er det da en helt super ide? Noen som har vurdert sånt? Vel vel, får se om Mia er like entusiastisk. Ha en fin en. Kontoret neste
![]() |
#5 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Morgen fra det Sørlandske!
Er er det rundt frysepunktet og det skal komme en del nedbør i dag. Om det blir regn eller snø vil vise seg, men hvis alle her nede fyrer for fullt og setter alle dører og vinduer åpne så har jeg tro på at vi klarer å snu dette til regn.... Ellers er jeg sår i halsen og tett i nesen og har derfor tatt meg gjemmekontor. Skulle helst holdt meg under dyna i hele dag, men har dessverre for mye å gjøre til det.... God torsdag ønskes! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra Dublin. Har nettopp inntatt en god Irsk frokost og er klar for dagen.
Bring it on! Ha en fin dag alle sammen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
Hepp morgen fra Stavanger. Her slo en beina i dørken i fem tiden i morges, så da er vi vel kommet til lunsj nå, mens mellomste jenta er såvidt kommet til frokost. De har det stritt de som bare arbeider kveldsvakter, ja ja. Nå blir det som sagt litt mat og på eftan skal det øvelseskjøres med minsten før en skal i et juleselskap med eldste jenta.
Ha en fin fin dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flyklapper
|
![]()
Hau hau .. en smule mindre kaldt i dag. Kun 24F. Ekstremt hissige bikkjer på morran - det bar rett over til gjerdet til naboen og fullt oppstyr. Mulig de luktet en opossum eller no slikt. Plenty av dem i nabolaget, og vi ser stadig en i veikanten som er blitt overkjørt. Oh well. Bøtteballettdag, så da får man gjøre nødvendige forberedelser, som f.eks. å skuffe Guttungen ut av sengen. Han har kveldsforelesning i dag, så da er det ikke bare-bare å få ham ut av bingen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
God formiddag!
Her skal man begynne pakkingen foran morgendagens omvei. Skal på messe i London neste uke, men reiser via Miami og tar helga der først. ![]() Fryktelig usikker på hvilke varianter man skal varte opp med. Her er det iskaldt og masse snø, i Miami er det 25 grader og sol, I London er det meldt regn/snø og rundt 0 grader... Og alt skal mikses i èn koffert som MÅ inneholde minst èn dressjakke og "pene" sko. Ser ut som SK955 er smekke full i morra, fant ett ledig sete, og det er ved siden av meg på rad 30... ![]() I Miami har jeg fikset billetter til 2 NHL-kamper og får også sett Superbowl på søndag, dog på TV-party... Billetter til den kampen kostet fra $3000 og oppover. Fant ut at det blir noen kalde øl det, så da ble det TV. ![]() Ha en flott torsdag alle dere andre med pakkeproblemer også! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God torsdag fra Singapore - oppdrag vel I havn med fornøyde kunder, middag med kollegaer etterpå - ikke akkurat Sands - men en lokal liten «Resturant» med solid kø og Black Pepper Crab - en stor opplevelse smaks messig, kan nok reise tilbake kun mer av den. Tidlig morgen i morgen med en laaaaang fredag.
![]() |
#11 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|