Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 31-01-2019, 06:37   #1
EB
ScanFlyer Inventory

EB's Avatar

Default Glad torsdag fra Tønsberg

God morgen fra Hotel Klubben i Tønsberg. Klar for litt hotellkontor før det blir kundemøter i Vestfold og Telemark. Hjem til hovedstaden i kveld. Ha en tipp top torsdag der du er.
EB is offline   Reply With Quote
Old 31-01-2019, 06:38   #2
RJon
ScanFlyer Dusty

RJon's Avatar

Default God torsdag fra Heathrow

God torsdag fra Heathrow, landet akkurat med et brak på 09R. Har flydd standsmessig i natt, selveste dronningen. -5 grader her og noe tåke meldte styrmannen før landing

Et forholdsvis kort opphold her før turen går nordover og hjem til Skottland. Hadde håpt å få testet BA's A321NEO, men det ser ut som det er en vanlig A321 som er planlagt. Ny fritur på trappene, får se hvilke reisesprell den bringer.

Ha en finfin torsdag folkens! :-)

Sent fra min SM-G960F via Tapatalk

Last edited by RJon; 31-01-2019 at 08:28.
RJon is offline   Reply With Quote
Old 31-01-2019, 08:36   #3
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

Default Re: Glad torsdag fra Tønsberg

Mornings fra kontoret. Tom kalender i dag, så det betyr at jeg må gjøre noe annet enn å sitte i møter å synse og mene noe. Satser på at forkjølelsen er nok på hell slik at en skitur kan gjennomføres i kveld. Ha en fin dag
Old 31-01-2019, 08:49   #4
Fnate
ScanFlyer Ununoctium

Fnate's Avatar

God morgen fra Lillestrøm. Til min store overraskelse kom det inn sånn mail fra Marriott/SPG i går om at siden jeg har bodd over 50 netter i 2018 kunne jeg velge mellom 5 goder. Det er enten oppgraderinger, eller tellende netter, 100 dollar til Unicef...

Og så er det 40% på Ritz Carlton seng!!! Dæven. Det må jo være helt super dupert å ha hjemme. Er litt skeptisk til hvor dyrt det blir å frakte den til Lillestrøm. Men ellers er det da en helt super ide?

Noen som har vurdert sånt?

Vel vel, får se om Mia er like entusiastisk.

Ha en fin en. Kontoret neste

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 31-01-2019, 09:14   #5
Bizflyer
FinalCall.travel/no

Bizflyer's Avatar

Morgen fra det Sørlandske!

Er er det rundt frysepunktet og det skal komme en del nedbør i dag. Om det blir regn eller snø vil vise seg, men hvis alle her nede fyrer for fullt og setter alle dører og vinduer åpne så har jeg tro på at vi klarer å snu dette til regn....

Ellers er jeg sår i halsen og tett i nesen og har derfor tatt meg gjemmekontor. Skulle helst holdt meg under dyna i hele dag, men har dessverre for mye å gjøre til det....

God torsdag ønskes!

There is only one way of flying! In Businessclass Åff kårs!
Bizflyer is offline   Reply With Quote
Old 31-01-2019, 09:38   #6
FlyingDutchman
ScanFlyer Silver

God morgen fra Dublin. Har nettopp inntatt en god Irsk frokost og er klar for dagen.

Bring it on!

Ha en fin dag alle sammen
FlyingDutchman is offline   Reply With Quote
Old 31-01-2019, 10:09   #7
Ruby
Tomleskolt

Ruby's Avatar

Hepp morgen fra Stavanger. Her slo en beina i dørken i fem tiden i morges, så da er vi vel kommet til lunsj nå, mens mellomste jenta er såvidt kommet til frokost. De har det stritt de som bare arbeider kveldsvakter, ja ja. Nå blir det som sagt litt mat og på eftan skal det øvelseskjøres med minsten før en skal i et juleselskap med eldste jenta.
Ha en fin fin dag
Old 31-01-2019, 12:41   #8
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

Hau hau .. en smule mindre kaldt i dag. Kun 24F. Ekstremt hissige bikkjer på morran - det bar rett over til gjerdet til naboen og fullt oppstyr. Mulig de luktet en opossum eller no slikt. Plenty av dem i nabolaget, og vi ser stadig en i veikanten som er blitt overkjørt. Oh well. Bøtteballettdag, så da får man gjøre nødvendige forberedelser, som f.eks. å skuffe Guttungen ut av sengen. Han har kveldsforelesning i dag, så da er det ikke bare-bare å få ham ut av bingen...
Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 31-01-2019, 12:53   #9
kimpe
Jet-setter :)

kimpe's Avatar

God formiddag!

Her skal man begynne pakkingen foran morgendagens omvei. Skal på messe i London neste uke, men reiser via Miami og tar helga der først.

Fryktelig usikker på hvilke varianter man skal varte opp med. Her er det iskaldt og masse snø, i Miami er det 25 grader og sol, I London er det meldt regn/snø og rundt 0 grader... Og alt skal mikses i èn koffert som MÅ inneholde minst èn dressjakke og "pene" sko.

Ser ut som SK955 er smekke full i morra, fant ett ledig sete, og det er ved siden av meg på rad 30... La oss håpe det forblir slik.

I Miami har jeg fikset billetter til 2 NHL-kamper og får også sett Superbowl på søndag, dog på TV-party... Billetter til den kampen kostet fra $3000 og oppover. Fant ut at det blir noen kalde øl det, så da ble det TV.

Ha en flott torsdag alle dere andre med pakkeproblemer også!

Kim
kimpe is offline   Reply With Quote
Old 31-01-2019, 13:32   #10
dc-8-63
Finn Erik Edvardsen

dc-8-63's Avatar

God torsdag fra Singapore - oppdrag vel I havn med fornøyde kunder, middag med kollegaer etterpå - ikke akkurat Sands - men en lokal liten «Resturant» med solid kø og Black Pepper Crab - en stor opplevelse smaks messig, kan nok reise tilbake kun mer av den. Tidlig morgen i morgen med en laaaaang fredag.
Old 31-01-2019, 13:59   #11
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

Quote:
Originally Posted by kimpe View Post
..... får også sett Superbowl på søndag, dog på TV-party... Billetter til den kampen kostet fra $3000 og oppover. Fant ut at det blir noen kalde øl det, så da ble det TV.
Ja, det var uaktuelt også for oss fastboende med normal privatøkonomi også. Uaktuelt å dra ned i byen denne uka uansett, Bare trafikkaos og masse folk. En del interessante flybevegelser er det imidlertid. Dette er Patriots' egen 767 fotografert på ATL søndag (Foto Nick West)

Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules