![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen folkens, eller det er jo strengt talt midt på natta!
Akkurat ferdig med ei treningsøkt og klar for å starte på jobb! Håper dere får en fin start på uken ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Oslo. Yr hevdet det er -15 ute, hvilket jeg vel straks finner ut om stemmer eller ikke. Gjennstår bare å ta tranen min før jeg er klar til å gyve løs på en ny uke. En haug med månedsrapporteringsmøter venter.....hvorfor sa jeg ja til å få ansvar for flere avdelinger egentlig?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Da var atter en uke i gang. Ser at det er litt å sette fingene i siden jeg fikk en noe ufrivillig kort uke i forrige uke. Kaffekopp nr 2 er tømt, og Citrix er unnagjort, så da er det vel på tide å toppe det med en kopp til og ta et kjapt scan for å se hva som foregår her inne før man klør videre på dagens donter.... Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Det beste med å jobbe skift er å marsjere til bingen mandag morgen med den visshet at mange jamrer seg om blåmandag
![]() Hupp hupp
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra tog 510 som går fra Kongsberg til Eidsvoll. Vi passerer akkurat nå Krekling. Skal på et lite møte i Oslo i dag. Ellers kaldt i Kongsberg i dag. Gradestokken viste -23 grader på morgenkvisten. *BBRRRR*
![]() |
#6 |
Amatør
|
![]()
God morgen fra et iskaldt kontor på østkanten, temperaturen her inne går heldigsvis den rette veien men det går tregt..
Formen er sånn nada etter helgas dobbelttur, godt å vite at det snart er helg på ny! Ha en fin dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God kald morgen fra det Sørlandske!
Minus 5 og litt snø i lufta. Kontoret er inntatt, og dette er en av de dagene jeg er glad for å jobbe innendørs. Helgens familiesammenkomster gikk fint og jeg gleder meg allerede til å komme hjem til en ettermiddagslur. Merkelig nok sover jeg alltid dårlig natt til mandag. Ellers ikke så mye å melde! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
*mutter* Det märks att det är måndag utan att behöva se efter i kalendern. Ha en bättre start på veckan...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Morn morn!
-16 her i Skaun i dag tidlig også, hadde et utrolig flott nordlys over hustakene her i natt, et fantastisk skue med stjerneklart vær! Fikk akkurat vite at jeg skal til Malta ons-søn, så litt varmere der forhåpentligvis.. ![]() Ha en fin dag folkens, husk lue og hansker! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Ny dag — nye muligheter som sengeliggende. Håper dere er friske og sammen alle mann!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God formiddag, tror det var nærmere -20C enn -15C hjemme i dag. Det reiv godt i nesa, hvertfall. Ha en varm dag
![]() |
#13 |
Flyklapper
|
![]()
Regn regn regn ... etter varmerekord for januar lørdag (76F/25C), er temperaturen nå på litt mer beskjedne 15 .. Og vannet steg ...
Arbeidsdagen er i straks i gang. La meg nedpå en times tid etter å ha dusjet, og nå var det skikkelig tungt å komme i gang ... kaffe kaffe kaffe ..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Skal bli!
God morgen fra Bora Bora. Etter skikkelig "Hollywood treatment" da jeg kom tilbake hit igår efta, sitter jeg nå og kuler'n på verandaen. Frokost er spist og snart får man teste ut snorkelgreiene de har kommet slepende med. Forøvrig er planene ingenting. Det høres kanskje kjedelig ut, men neida. En fortsatt fin og iskald mandag ønskes.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Mornings fra Peking | Bergern | Flyforum | 5 | 06-10-2014 18:02 |
Mornings fra flytoget | petter380 | Flyforum | 26 | 08-03-2014 00:55 |
Mornings fra S'pore! | petter380 | Flyforum | 22 | 26-09-2013 19:29 |
Mornings fra Incheon | Fly med oss | Flyforum | 13 | 31-03-2013 21:13 |
Mornings fra Arlanda | Tommy777 | Flyforum | 17 | 11-01-2013 18:04 |