![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Er det ingen som har stått opp?? Her var det 24 grader i dag tidlig så man småhutret til garasjen. Her er det full rulle om dagen med et maraton av besøk privat og ikke minst fra hovedkontoret da Seatreade ME holdes neste uke.
Gårsdagen ble unnagjort med mor på lokalbula Montgomerie Golf Club hvor det var grilling og kos. Nå er det kun 10-11 timer igjen saa er det hjem til langhelg og første fridag med kun kona siden vi kom ned hit. Da er det Nasimi Beach og vin til narkopriser som er dagplanen… God dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Sitter på Flytoget, på vei til FDE. Blir en halv dag inne i fjorden, før turen går til Narvik igjen. Lenge siden jeg har vært der nå, så det har nok skjedd en hel del. Det nærmer seg raskt slutten på første delen av prosjektet, men det ser ut til at det kan bli flere prosjekter i Malmbyen, så da blir jeg vel fort værende et år til ser det ut til. Ikke galt det!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Fortsatt mørkt ute en stund til, men jobben kaller. Blir å pussle videre med modellen som skal vise hvorfor det er en god ide å investere noen titalls millioner i utviklingen av noen dupeditter i blandet noen møter. Spinning på Sats i kveld. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Urk fra Forus!
Ser jaggu meg ut som om det jeg brygger på, ikke vil gi seg gitt. Så dette blir atter en dag med huet på halv åtte og et maskineri som går på modus type sirup. ![]() Rett og slett irriterende, har ikke tid til dette her. ![]() Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#5 |
Superflyer
|
![]()
Salma(laks) onsdag fra Trondheim
![]() Full rulle på jobbet-nærmer seg mnds.avslutning.To dager med jobb før jeg endelig kan sette meg i et fly igjen - denne gangen TOS ![]() Have a nais 1 ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Amatør
|
![]()
God kaffemorgen, i motsetning til gårsdagen smakte automatkaffen her mindre piss og var derimot like drikkbart som vanlig. Som Someone også rapporterer om er det mørkt og trist utendørs i hovestaden i dag som igår, er det rart man går rundt og gleder seg vilt til helg??
Ha en fin dag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Mørkt å trist er det sannelig også her i det Sørlandske!
Og vann kommer ned fra himmelen også. Noe det har gjort non stop siden i går! Kan det være syndefloden? Har fått svømt meg til kontoret iallefall, og er glad for jeg jobber innendørs. Dagen går nok med til forberedelser til et møte i Oslo i morgen. Så i morgen blir det flyrturer igjen. Får støtte litt opp om SAS nå som de har bestemt seg for å fly videre. Jaja! Bare å komme igang her! Arbeidslyst, press deg på og du skal motstand finne! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God formiddag fra et regntungt Oslo. Her står intet annet enn en "ordinær" 10-12 timers arbeidsdag på programmet, og er i likhet med Bizflyer glad jeg jobber innendørs.
Ha en fortreffelig mittwoch forumister! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Shalom fra et regntungt Romerike.
Er ikke så mye å si bortsett fra at man trenger litt frokost, en dusj også blir det fort noen lange timer på OPS de neste 2 døgn. Forsåvidt like greit at det høljer ned, bilen trengte en vask. Denne uken byr på helg Fredag og Lørdag, da det virket så uhorvelig smart for over en måned siden å si "JA" til overtid på en Søndag! God bless og boker tov alle mann!
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God formiddag, her er dagen som de fleste andre. trist vær ute, nok å gjøre inne. Godt det går mot helg.
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
En god ettermiddag til alle sammen!
Fløy Norwegian ned hit i formiddag og fikk lov å sitte i Cockpit under landing... Morsomt for en flyentusiast ja! ![]() Park Plaza wallstreet flott hotell og 4 dager her ser helt greit ut.. ![]() Ha en fin kveld! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Star Alliance only.
|
![]()
God ettermiddag fra Oslo.
Ingen spennende saker skjer i kveld... Sånn går no dagan ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Yahei fra en Virgin America Airbus paa vei til LAX. Grunnet sent innkjoep av billetter til vestkysten, var utreisen grisedyr og ingen oppgradering var realistisk. Saa da en epost fra Branson avdeling US and A tilboed 50% avslag for F de neste to ukene, var det bare aa avbestille United's buss og bytte ut skurrete tvskjermer i taket, null internet, ingen kontakt for lading og 5 audiokanaler med herlig service, mat, 5 forskjellige oel (inkludert en panser IPA) 55" pitch, internet, AVOD OG live TV.
Nyttaarsforsett: Fly Virgin America naar man skal til vestkysten slik at de har en bedre sjanse for aa overleve. Bra bonusprogram har de ogsaa faatt. Thanksgiving tilbringes paa Ritz Carlton Marina Del Rey, opp til San Fran fredag foer retur paa loerdag. Skal bli godt aa hente seg inn etter SMD4. Gooood helg! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag fra Verdens Ende | EB | Flyforum | 9 | 05-08-2019 02:39 |
Glad torsdag fra Verdens Ende | EB | Flyforum | 4 | 27-06-2019 09:49 |
God morgen fra Verdens Ende | EB | Flyforum | 10 | 11-06-2019 17:31 |
Glad onsdag fra Verdens Ende | EB | Flyforum | 17 | 28-06-2017 17:02 |