![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ikke si at jeg er gal. Men jeg fant på at jeg skulle dra hit sånn midt på natta. Så da ble det jo fly gitt...
Skal ikke være her så lenge heller. Fyker videre om en drøy time. Noen som kan få meg inn i lounge? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Sandaker. Nok søvn for i dag, og får vel snart begynne å klargjøre frokosten. Siden modern krever enkelte gjennytelser siden jeg har rappet bilen hennes på langtidslån er det endel bilpleie som må gjøres.....det er dermed ikke sagt at jeg skal gjøre alt selv, da det gjelder å sette hele folket i arbeid for å få økonomien til å gå rundt. Men resultatet skal ihvertfall bli en nypolert bil på sommerdekk. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God lørdag fra Maura. Det mest nødvendige er pakket ned, og om ikke så lenge dukker en kamerat samt faren min opp. Sistnevnte med stor henger og erfaring med å ha slike ting hengende bak bilen i fart. Så får man etterhvert begynt å kjøre ting i retning Neskollen, og endelig kommet seg på plass i den nye kåken.
God lørdag ønskes ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger.
Her er man glad for at det helg og ikke jobb, så diverse saker og ting står på tapetet, men eller vil det nok gå i å gjøre minst mulig. Og ja, WTF?! Det snør!!!!!!! Jeg vil ha vår nå.... ![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Morn fra Gamle Oslo. Et herlig Berlin-opphold er tilbakelagt. Retur med DY i går, med litt under halvfullt fly. Heldigvis slapp jeg å havne ved siden av mannen som mente at singlet (!) er et passende antrekk flyplassen og om bord når man flyr mellom to byer som har ca 5 garder i utetemperatur... - han havnet mellom to andre på første rad...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God formiddag fra det sørlandske!
Første gang på flere uker at jeg ser en sky her i sør. Kanskje det betyr at våren er på vei? Er jo lov å håpe iallefall. Her ble det vel ca 4 timers forstyrret søvn, så ikke helt våken, men flere ting som må gjøres. TV'en fant ut at den ikke ville vise bilde på skjermen lenger, så nå blir det ut å kjøpe ny. Vurderer denne: http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-...-tv-ue46es5505 Noen som har kjennskap til den? Ellers må det handles litt, vaskes litt tøy og litt støvsuging i heimen. Så når det er unnagjort er det vel på tide å åpne seg en øl eller 4. Fortsatt god lørdag! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God formiddag fra Lillestrøm.
Her er det ikke så store ting på tapeten, bortsett fra at man har vært på Posten og hentet pakke som elefanten har bestilt på ebay. Nå skal han aldri mer kjede seg på langtur i fly (ikke at han har gjort det før heller, men han ble litt inspirert av en AVOD diskusjon et annet sted på forumet) ![]() Denne røver'n kan lastes opp med over en time musikk. Det har vært betydelige investeringer på teknologifronten der i det siste, og ukepengene har flydd unna. Og så drømmes det om Fly&Cola i Fnatlanta etter at han har sett Mow's utflukt til drømmefabrikken. En fin dag ønskes alle.
![]() |
#8 |
Amatør
|
![]()
Urk fra Oslo, forsøker etter beste evne å greie å dette ut av sengen i løpet av den første halvtimen. Fantasisk deilig å kunne gå hjem fra byen 06 på morran og se på lysningen over Karl Johan!
Om jeg noensinne kommer meg opp av sengen etterpå blir det nok en spasertur eller to utover dagen om været er bra.. Ha en bedre dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Flydiot
![]() Join Date: Aug 2010
|
![]() Quote:
![]() Akkurat kommet tilbake til heimen etter en tur på Villmarksmessa OG Strømmen storsenter, så nå er det like før en pils må hentes fram!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God ettermiddag fra et snødekt Bergen. Straks går turen til Brann Stadion, der det er Vestlandsderby i kveld. 0 poeng på Molde etter 3 runder må være det klare målet, men nå er jo normalt Brann et lag som er flink til å hjelpe i gang de som sliter, så slik blir det nok sikkert i dag også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hei fra HEL. Lapin Kullta....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Dro du med Blue1?
Heisann og god ettermiddag fra OSL. Noen få timer igjen av vakten. Så langt en god arbeidsdag med vafler og litervis med kaffe. Luftetur ble det også på vestre bane. Fikk forresten Korean Air Cargo`s B74F midt i "fleisen. Å for en "vond" følelse å se beistet mot deg med bånn spiker ![]() Nå, slippe trykket for mer koffein. Ha en heidundranes flottesen lørdag.
✈ Gamle fly bråker best ✈ Last edited by ENGM 911; 06-04-2013 at 15:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
![]() Flyverelgen er helt klar for Fly&Cola. Som god vert tilbyr han også sightseeing på Walmart som tilbyr nesten 100 meter med brus- og sjololadeprodukter. ![]() G'moorgen, ja .. en større frokost er unnagjort. Nå venter en tur til Home Depot for anskaffelse av litt byggmateriale. Sol og fint og 20+ i vente. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Sofaen, bordet og stratocastern er på plass. Tror ikke naboene så altfor mange av gitarene jeg bar inn, så jeg er ikke upopulær riktig enda ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]() Quote:
![]() Her nytes en Tuborg i Køben, god helg ! - - - - - - - - - Fikk forøvrig akkurat mail om at nyrestaurert Leslie kabinett er klar til å sjekkes (og sannsynligvis kjøpes), spennende ! Last edited by Eirik; 06-04-2013 at 17:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jepp! Og Blue1 sin stjernemaskin fløy meg videre nå i ettermiddag. Kjenner det har vært en lang dag ja. Ligger an til svenske-buss på siste hoppet hjem til Sola nå i kveld.
Toppen av kransekaka nå hadde vært at Sk1876 er overbooka.... En natt på hotell hadde vært noe.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God lørdag fra Maple Leaf Lounge på Vancouver International hvor en motvillig er forsåvidt klar for en ny reise på jobb. Det er tungt å forlate "heimen" for en måneds tid, det blir en lang tur til Stabekk som ikke akkurat er noe Winslow (mangler i grunn absolutt allt). Startet med 05:20 fergen - så Amtrak 07:40 fra Seattle til Vancouver - hvor jeg ble downgraded "due to Equipment Change" Talgo med Business Class var byttet ut med skikkelig Superliner - og "Upper Class" en flott tog reise. 2 ustyrlige barn dominerer Loungen og dessverre snakker / skriker de tysk - så muligheten er tilstede for at de skal med LH 493 - håper bare at de har 2 siffret sete nummere ! en A340-600 er lang - måtte lengden komme oss som skal på jobb til glede, har i hvertfall plassert meg (ved hjelp av disse forferdelige Miles) i ett av ytterpunktene om bord.
Og her ankommer "lang-bussen" D55
Bainbridge - A Drinking Island, with a Sailing Problem Last edited by dc-8-63; 06-04-2013 at 23:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Er det rart jeg drikker?
Hikk! Singellivet er heeeeelt sikkert undervurdert! Hikk! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God lørdag (natt til lørdag) fra TV stolen | Norge Rundt På 14 Dager | Flyforum | 21 | 06-08-2016 20:07 |
God tidleg søndag fra Gardermoen | LN-REF | Flyforum | 12 | 26-08-2012 15:31 |
God lørdag fra Oslo Lufthavn Gardermoen | ENGM 911 | Flyforum | 19 | 16-10-2011 14:46 |
Til Bodø flyshow på lørdag. Charter til / fra Gardermoen | LN-TAL | Flyforum | 9 | 03-05-2008 12:05 |
God morgen fra Gardermoen | ENGM RAMP | Flyforum | 5 | 11-06-2007 11:32 |