![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
http://www.check-in.dk/newselement.c...rticleID=63895
SAS har nå innsett at Fast Track i CPH i blant er litt for treg og øker nå kapasiteten fra to til tre linjer. Itillegg skal de eksisterende båndene bygges om for å få en bedre flyt og dermed øke kapasitet ytterligere. Byggingen starter i august og forventes ferdig desember, og den skal få den nye SAS-profilen de planlegger å rulle ut på flere flyplasser Ulempen er at Fast Track vil i en periode på rundt tre uker under byggearbeidet bli helt stengt |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Jaja, man får håpe at det går litt kjappere da. I dag må man godtgjøre i en skranke at man har noe der å gjøre, bare for å måtte gjenta det hele tre skritt senere for security folkene. Hvorfor?
Så må man av med beltet, hvorfor? Så lar man enden av båndet der håndbagasje, belter jakker osv bli et påkledningsområde for passasjerene, hvorfor? Mvh,
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Iflg. kontrollørene der nede - "fordi du kan gjemme noe i beltet". (Det var svaret jeg fikk når jeg spurte "hvorfor". Jeg droppet å spørre om han ville sjekke lommene på buksen...)
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Veldig gode nyheter! Fast track i CPH er utrolig lite effektivt designet, så det er bare å krysse fingrene for en litt bedre løsning.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Designet er ikke perfekt, nej. Men den er en optimal smutvej fra check-in til lounge!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Ettersom SAS har egen fast track på CPH, er det da SAS som står for driften av denne? Eller er det flyplassen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Da jeg var i SAS-loungen forrige uke registrerte jeg at byggingen pågår for fullt og at den nye slusen vil stjele en del av plassen i SAS-loungen, bl.a. var stort sett hele Sportsbaren forsvunnet. Vi får se hvordan det blir til slutt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Hilsen Ole |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
Kender ikke reglerne for hvorfor man skal have bælte af i CPH, mens man ikke skal mange andre steder. Til gengæld kan man beholde skoene på som skal tages af andre steder. I mine øjne tossede og mærkelige regler - specielt fordi der er så stor forskel fra lufthavn til lufthavn, men i den enkelte lufthavn er der vel ikke forskel på om man er i fasttrack eller ej.
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Man kan jo spørge sig selv eksempelvis om alle disse "farlige vædsker " de konfiskerer mon er så "farlige" - hvis der var fare på færde ville man jo nok ikke samle så store mængde "farlige vædsker" i samme container. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Og så er du også med til at forsinke "flowet" hvis du diskuterer med dem. Det er bl.a der for jeg synes det er dumt... og så er det jo sådan at de ansatte i sec.ck jo kun gør som de får besked om. Hilsen Ole |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS Fast Track | sentry | Reiseforum | 16 | 13-03-2014 16:00 |
Ta med gjest i fast track på ARN/CPH? | espeno | Reiseforum | 3 | 24-10-2013 18:08 |
Alle SAS-passagerer kan benytte Fast Track i CPH (men kun den 24. december) | jefi99 | Småprat | 27 | 06-12-2012 16:44 |
CPH Express - Fast track på Kastrup | Solvi | Småprat | 7 | 16-05-2012 03:33 |
CPH får egen fast track security | Terminal3 | Flyforum | 3 | 18-11-2011 16:05 |