![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Oktoberfest. Dag 4. Tid for detox. Fly hjem om 11 timer. God natt!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God mandag fra sikkerhetskø på Flesland. Ikke veldig mye kø nå litt før halv syv. Stavanger frem til i morgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Her er det godnat fra Orlando. Efter over tre ugers ferie til Mexico, Bahamas og Florida går turen snart over Atlanten igen. Sidste dag af ferien skal imorgen bruges ved poolen inden turen går med LH465 mod FRA imorgen aften/nat.
Ser ud til vi får plads på C-klasse. Fik ihvertfald lov at vælge sæder ved online check-in og Amadeus siger "mange" ledige sæder ![]() Kort connection til SK i FRA på kun 60 min, så krydser fingre for afgang til tiden og medvind over Atlanten ![]() God dag til alle...
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Bryne. Her sitter man å grubler på hvorfor det ikke er strøm i stikkontaktene på kjøkkenet. Ved første kikk inn i sikringsskapet kunne jeg ikke se noen umiddelbare uregelmessigheter. Alle sikringene pekte oppover. Triksing med lysbryterne på veggen førte heller ikke frem. Nuvel, huset har fortsatt to år igjen av garantien så det ordner seg nok til slutt. Verre med morgenkaffen. Så da ble det en Urge i stedet....
Men nå er det om ikke lenge klart for min debut som togpendler innover mot Stavanger. Ha en nydelig dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Trøtt.no for min del. Vært en lang helg, og nå står det en ny dag for tur. Overlever vel dette og, må bare få i men noen flere kopper kaffe. Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#6 |
Superflyer
|
![]()
Goooo mårn fra Trondheim
Mandag og nye muligheter - blir nok noe overtid denna uka ja.Mnds.avslutning som krever full innsats. Ser ut som det blir nok en strålende dag - eia hadde jeg fri ![]() ![]() ![]() Ha en strålende dag forumister ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
Mårn frå Forus 2!
Her sitter vi uten nett, så her blir forløpig verken oppgåver eller "avslutninger" gjort. Får satse på at ingen kabler er gravd over ![]() Ha ein nett dag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Storokrysset hvor jeg venter på rett buss skal dukke opp. Etter jobb er det tid for sesongens siste fotballkamp, så da er det bare å gi alt. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra OSL. Alltid greit å begynne uken med å se at sitt 8A sete er blitt til 23B når man går ombord på flyet. Ikke vet jeg hva som skjedde, men siden det var et kort BGO-OSL hopp, så så jeg stort på det. Nå sitter jeg og venter på SK4082 til EVE. Om mitt 3A blir til 21B der, så spørs det om jeg ser like stort på det...
Jaja, solen skinner og alle er glad, så da overlever vi litt grums på morgenkvisten. Dette kan bli en interessant uke, så jeg ser egentlig frem til å komme meg på jobb i dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Det er blitt mandag i det Sørlandske også.
Man har kommet seg på kontoret etter en dårlig natts søvn takket være noen unger som påstod at de hadde vondt både her og der og ikke fikk sove. Jommen takk! Fullt program i ettermiddag og i kveld, så dagen forsvinner nok fort, og så sover man nok som en stein til natta igjen. Får prøve å komme i seng til fornuftig tid iallfall. Ha en feiende flott mandag! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God formiddag fra OSL
Her har man kommet seg på kontoret og godt igang med dagens tekst. I kveld blir det å skru et IKEA skap og muligens forsøke magnetmalingen som skal på en del av veggen hos snuppa. Ellers blir det (nok en gang) muligens en tur til IKEA i kveld, da jeg ser de har tilbud på noe greier vi skulle hatt... Ønsker alle en trivelig dag. S |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen!
På tide å komme seg opp å få litt frokost, en skikkelig dose av en flyplass-søndag igår gjorde sitt til at unge lovende først traff puta klokken 02:00, da er det godt med ett par dager fri nå. Ser ut som solen skinner så en liten mosjonstur er ikke å se bort ifra, kanskje burde man speide litt mer etter awardseats over nyttår også, reisefeberen brer på seg igjen ![]() Quote:
![]() Lykke til på shopping, husk skuddsikker vest og pepperspray.
![]() |
![]() |
#13 |
Handelsreisende
![]() Join Date: Apr 2008
|
![]()
God dag fra solfyllte Haugesund. Etter en god arbeidsøkt med hus og hage i helga, så begynte mandagen med den jobben jeg får betalt for
![]()
![]() |
#14 | |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]() Quote:
Så er det en gang som skal til... så er det et annet rom som skal til.... Og slik går du dagan..... S |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Vail. Her har man voknet litt tidlig. Var ikke fremme på hotellet før midnatt og var så sulten at jeg måtte ha mat. Fikk ikke lagt meg før 01:00 og da blir jet-lag'en helt føkka opp. Men man kan vel ikke annet enn å klage.
Idag blir det vel å utforske lokalområdene tenker jeg. Ha en strålende fin dag.
![]() |
#16 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
God dagen frå Trondheim! Det blir jammen mykje å gjere på jobb når eg er her to dagar i veka, og har over 20 folk eg burde prate med... Jaja, det går vel framover.
Fekk testa ut nye prien på OSL i går. Var jo grei nok den. Litt forvirring blandt gatepersonalet om korleis ting fungerte, korleis ein skulle få rullestolar ned til flyet og sånnt, men vi kom oss avgårde (Og eg trur Avinor hadde straumsparedagen i går; det var ikkje særleg med lys i pir-syd ei heller ved bagasjeutleveringa på Værnes.) . Ombord vart boarding completed annonsert to gangar utan at det såg ut til å hjelpe... Fullt vart det. Ha ein fin ettermiddag! To dagar til KLM-tur no...
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() God morgen fra taakeheimen San Diego og 2E ombord en ex CO 737 som straks skal ta oss til Chicago Busy uke foran oss, ingenting er som aa starte med en 0620 flight :P Ellers blir det walk through i nyhuset paa onsdag som er 100% ferdig paa utsiden, har faatt trapper, elektrisk og vann ferdig inne. Ser fortsatt ut til at 1. november skal holde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Helt klart kladdeføre! Bor på Four Seasons, ettersom jeg er litt FS-Fan. Men var innom Ritz på vei hit og det så nok betraktelig bedre ut.
![]() |
#19 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Og så ser det ud til at LH har lavet eqv-change på LH465. Nu bliver det A346 hjem til Europa i aften istedet for A333.
Noget der også giver langt bedre chance som standby-pax med flere sæder. Krydser fingre på C-klasse, men kan ikke længere vælge sæder og nu ser det ud til at LH har spærret to rækker på seatmap på C. Time will tell ![]()
![]() |
#20 |
Flyklapper
|
![]()
God ettermiddag, ja ..... helgen er heldigvis over og jeg er godt plantet i stolen på gjemmekontoret. Weekend from Hell - ikke mer å si på det .. to ganger på sykehus med guttungen og et legekorps som ikke var enige om stort annet enn at feberen var for høy. Velvel - nå er han ihvertfall hjemme og hviler ut og hvis ikke noe uforutsett skjer, blir det skole i morgen.
Ellers skinner solen og temperaturen er superbehagelig! Må vi få en fin lang høst .... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God Mandag:-) | Scandinavien_Airlines | Flyforum | 14 | 22-02-2016 16:13 |
God mandag | KristianSk | Flyforum | 11 | 14-07-2014 23:04 |
God mandag | LN-FHU | Flyforum | 16 | 12-08-2013 14:46 |
God mandag | Someone | Flyforum | 33 | 14-12-2009 13:29 |