![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Minus 10 grader, masse sne - m.a.o. de som har vinterferie får en skikkelig god gammeldags vinteropplevelse. Men andre skal jobbe fra 06.30 til 20.00...(...og CK jeg skal ikke drikke alkohol eller spise middag på jobben
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen alle ja,
Da er straks ukens første nattevakt over, og jeg vender nesen mot Asker / Heggedal igjen og skal finne dyna mi i noen timer... Såååå er det operering av visdomstann ![]() ![]() Ha en strålende dag alle! ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
godere mandag!! Vinterferien har startet, og det betyr at trafikken Asker-Sandvika på e18 er merkbart mindre. Kun 20 minutter i dag, og det midt i rushen på en mandag!! Deilig at folk hastet avsted til fjellet, Roma eller hvor de dro i helgen. Mindre styr for oss som valgte å bli hjemme.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen, her i Kristiansund har vi 0 grader og snøslaps. Gikk kjapt å komme seg på jobb i dag, det merkes at en slipper å tvinge opp 2 unger og bringe dem på skolen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra Alta.
Her er det kaldt i dag. Gradestokken viste -20 grader. Motorvarmeren hadde åpenbart ikke stått skikkelig i på Asconaen i natt så den ville ikke starte i morges. Får se om jeg får tint den opp senere i dag.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Goood morgen!
Examensperioden aer faerdig och i morgon saa saetter jag mig paa flyget till England. Dvs. om min biljett dyker upp, annars faar BMI ett helvette. Ha en fin vecka |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flyklapper
|
![]()
2 varme og poesregn her i Alpharetta ... godt jeg ikke har planer om aa bevege meg utendoers paa morrakvisten. Dagen skal brukes til aa sende skattepapirene til regnskapsfoereren og kanskje litt trening, og i kveld gaar turen med UA til Indianapolis. Det betyr ogsaa foerste gang med E-170.
Indianapolis melder foroevrig om -11 .... brrr .... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Hei i Kristiansand er det skyfritt og solskinn! Riktig påskestemning. Men ski og meg hører ikke sammen, derfor er det greit å sitte på jobben som vanlig.
Ingen store planer denne uken! Ha en fin vinter-dag! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God formiddag fra det Skottske lavland. Er er det lettskyet og rundt 7 grader saa kan ikke klage, selv om vineterferie ikke eksisterer her og eksamen naermer seg faretruende fort
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandag morgen | EB | Flyforum | 22 | 11-05-2009 20:49 |
God mandag morgen... | EB | Flyforum | 20 | 20-09-2005 10:47 |
God mandag morgen | EB | Flyforum | 24 | 12-09-2005 19:47 |