![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Gold
Join Date: Feb 2009
Location: USM/BKK/CPH
Posts: 1,813
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Sandnes
Posts: 9,186
|
![]()
Great news!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Oct 2010
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 2,320
|
![]()
Nice!
BA flyger redan med daglig 767-300ER till ARN...coolt att den snart blir vanlig även på CPH ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: Utflyttet
Posts: 7,800
|
![]()
OSL har da hatt både BA767 og BA763 ganske lenge?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: Oslo, Kiev og Dnipro
Posts: 8,547
|
![]()
Så uvanlig at når 787ene kommer inn vil de gå rett til hugger'n
__________________
Kurt Vi flyr LOT |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Oct 2006
Location: Oslo
Posts: 2,094
|
![]()
Synd, for det er grom lyd I de
![]()
__________________
ThomAAs Flying the Norwegian way ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Mar 2011
Location: BGO
Posts: 275
|
![]()
Hvilken av avgangene blir dette på?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Jun 2010
Location: Atlanta
Posts: 1,529
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Gold
Join Date: Feb 2009
Location: USM/BKK/CPH
Posts: 1,813
|
![]()
Det fremgår af artiklen, der er linket til, men:
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Feb 2009
Location: USM/BKK/CPH
Posts: 1,813
|
![]()
Men ikke fast hver dag, så vidt jeg forstår? Der har hverken været 767'ere i dag eller i går? Heller ikke noget scheduled de næste par dage?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
Location: Til høyre for OSL
Posts: 13,653
|
![]() Quote:
![]() for (minst) 10 år siden, gikk faktisk BA766/767 med 767. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Gold
Join Date: Feb 2009
Location: USM/BKK/CPH
Posts: 1,813
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,622
|
![]()
Det er ikke så mangeårene siden SAS hadde to 767'er som gikk i trampfart mellom FBU/CPH/ARN og London og BA likedan hadde daglige 767'er eller større ..
På det verste var det vel (fra FBU) 1x767 og 4xMD80 med SAS, 1x767 og 4x757/737 med BA, 2 daglige DanAir (mix Bac-111, 737 og A300) og 2x737 (senere MD80) med Norway Airlines. Og Braathens hadde vel også et par 737'er, men hvis jeg husker rett, begynte ikke de før DanAir og Norway AL var borte ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: Oslo, Kiev og Dnipro
Posts: 8,547
|
![]()
Det er allerede over 12 år siden århundreskiftet MOW
![]()
__________________
Kurt Vi flyr LOT |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Oslo, Norway
Posts: 4,128
|
![]() Quote:
I denne tiden hadde BA i tillegg 2x 757 fra LHR, og 2x 734/757 fra LGW. SAS brukte B767 på SK 512/509 fra 1993 til våren 1998, da ble det MD-90 mener jeg å huske. Norway Airlines var de første som fikk konsesjon på LGW, og begynte (med AE rutenr) i 1989. Dan-Air kom inn på LGW-FBU etter Norway Airlines konkurs høsten 92. De ble jo overtatt av BA, og det var vel i 95 at BU startet å fly til LGW. Jeg fløy med de første gang dit i mai 95. Men nå er vi veldig OT... gratulerer til CPH med BA 767-300 tilbake ![]()
__________________
________________________________________ Flyhilsen fra Ole Johan Beck Gled en som gruer seg til jul Hvert 3.minutt starter eller lander et MAF fly |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Osapanga chipongwe
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Hjemme
Posts: 8,382
|
![]()
British Midland var også inne på LHR-FBU-LHR med minst én avgang. Det var i 1997-1998.
__________________
![]() Better On A Camel across Africa, than Sit And Suffer across the North Sea. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,622
|
![]()
Hvordan kunne jeg glemme dem ....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Osapanga chipongwe
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Hjemme
Posts: 8,382
|
![]()
Du er en gammel mann
![]() ![]() ![]()
__________________
![]() Better On A Camel across Africa, than Sit And Suffer across the North Sea. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Finn Erik Edvardsen
Join Date: Sep 2004
Posts: 9,934
|
![]() Quote:
![]() ![]() En tråd om FBU historie er bedre enn 100 mobbetråder ![]()
__________________
Bainbridge - A Drinking Island, with a Sailing Problem |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
Location: Oslo
Posts: 6,909
|
![]()
Støttes 100%
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hvorfor er Atlas Air på vei til OSL med 767? | Nja | Småprat | 5 | 01-07-2014 15:27 |
Delta 767 fra CPH | FlyHi | Reiseforum | 4 | 30-08-2012 17:39 |
Noen med SAS 767-200/300 til salgs | Fokker-50 | Samlerhjørnet | 5 | 30-06-2012 11:20 |
Delta indsætter 767-400 på ATL-CPH | PP | Flyforum | 42 | 08-07-2010 20:46 |
OSL 20.04 - SAS 330/340 (med bilder inni), Continental 767 og TUI 767 | tafpl | Bilder & foto | 30 | 25-04-2010 13:13 |