![]() |
|
![]() |
#1 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
......det lir mot kveld i vest, en nydelig sol nedgang i vest over Vancouver Island....naa naar det har moerknet ser jeg lysene i fra flyene paa inn for landing paa Vancouver International Airport.....med en god kikkert kan jeg ogsaa se flytype.....
ha en god onsdag.....og kanskje kommer Ck jr i dag
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
En DC9 av eldre modell seilte over meg paa vei mot Boeing Field da jeg luftet hunden i sted ... saa ut som en -10 eller -20 ... vakkert og et sus av fortid.
Apropos vakkert ... vakker solnedgang, vakker dag og et godt jobbintervju hvor jeg allerede er lovet avansement til neste runde. Ikke daarlig for en temmelig avansert sjefsjobb innen brannsikringssystemer - hvor jeg har null bransjeerfaring! Men det er mine andre egenskaper som er interessante, det gjorde de helt klart. Gaar dette i boks, dobler jeg loenna, saa [glow tcolor=purple, fcolor=yellow, size=2, strength=3]krysse fingre, krysse fingre![/glow] |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
Airline Airborne Express Flight Number 247 Departure City (Airport) Portland, OR (PDX) Departure Time 09/21/2004 06:25 PM Arrival City (Airport) Seattle, WA (BFI) Arrival Time 09/21/2004 06:48 PM Remaining Flight Time 00:00 Aircraft Type Douglas DC-9 Stage 3 Current Altitude 0 feet Current Groundspeed 0 mph Flight Status Arrived Da var det trolig en -30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
En god morgon härifrån också.
Då var det med SAS till CPH idag tur/retur och sedan LHR med AY på torsdag efter jobbet. Få se om man hinner klemma in ett foto eller flere. Mvh Ludde ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Glad onsdag morgen! Før EB!!! Om 45 minutter er det avreise mot Bærum Sykehus for å sjekke at arvingen der inne har det bra, og om det blir aktuelt å fremskynde prosessen. Jeg har ingen store forhåpninger om å bli pappa i dag heller - dette kan ta opptil én uke til. Vente-vente-vente - men denne gangen tar jeg med meg flyblad på sykehuset!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
WOW... Slått av CK.... Men så har han fått naturlig hjelp av "fremtiden"... Her etter kan det bli vanskelig - det blir vel god morgen hilsner fra CK ved mating på natterstid...
I dag blir det nok møter før jeg avslutter dagen som barnevakt... Onkel trår til igjen. Ha en bedre onsdag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Bonjour!
Här nere ligger molen lågt över landet utan någon förbättring i sikte. Blir nog att dra med sig paraplyet idag. Låång dag på universitetet idag ser det ut som. Jag har grupparbete med ett gäng fransmän och det brukar INTE gå fort. Ha en fortsatt fin dag och hoppas att vi hör babyskrik snart. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Ute på tur
|
![]()
morn morn... i dag var det et slit å komme seg ut av sengen. Denne uken er et helvete generelt, en kunde har fått seg koselig ISO-sertifisering og en eller anenn sjef har funnet hauger av prosjekter som må endres dokumentasjon på... like før jeg må stille i kort skjørt, jeg er jo mer skribent og sekretær enn IT-pode...
![]() Bare tre dager igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Ellers en god morgen til alle ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Asker, fint med en fresh start i nytt forum.
For litt faglig og sosial input til hjemmekontor tilværelsen avsluttes dagen med faglig input på Ullevaal Business Class [og jeg kan garanterer at et ikke gjelder fobball] /Geir |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
LM-MOW, skal du ut av bransjen? Selv "kjemper" jeg for å holde meg inne, men selv jeg har forstått at det finnes et liv utenfor luftfarten.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra "gutten i Røyken",alle sammen!
Heldigvis var det ingen som hadde snappet nick'et mitt i forb. med overgangen til et kjent og kjært format på forumet.Dog måtte jeg avgi utropstegnet. Jeg vil ha tilbake avataren min! Hjelp meg,EB! ![]()
![]() |
#13 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Skal se at det går i orden... Har du fortsatt den jeg sendte deg?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Da går du på "myhome" så "avatar settings" dobbelklikker på "browse" og jeg regner med at EB2 eller hva nå vi klate den kommer opp som valg. Så klikk på "add this avatar..." Da skulle Alfa`n være på plass...
Kommer du på italiensk dag i Bogstadveien på lørdag? |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ÜberScanFlyer
|
![]()
"eb2.gif"
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Ja du hva du ikke vet.... Selv har jeg også stor sans for avataren din Falcon!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
når EB gir teknisk support, DA har verden virkelig godt langt!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Ikke så rent lite stolt....må være på grunn av min ufrivillige tilværelse som halvblind!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Rakk ikke morgenhilsen i dag.. Sen ankomst i NCE i går kveld å rett ut på en bedre middag som varte til leeenge over midnatt. Har nettop begått et foredrag for en hel haug med hotellfolk og skal nå nyte middelhavsluft på en ettermiddagsbåtur/lunsj før flyet med LH går tilbake til fedrelandet kl 1905. CK, stå nå bare på som fødselshjelp . Lenge til du når meg igjen..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag morgen | LN-FHU | Flyforum | 11 | 21-08-2013 21:33 |
God onsdag morgen | EB | Flyforum | 25 | 07-04-2010 14:50 |
God onsdag morgen! | AirbusTrond | Flyforum | 20 | 13-06-2007 13:08 |