![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Heisann flyvenner. Jeg og noen kompiser vil til Kos som er en øy som ligger under Hellas, og vi lurer på om noen fra Stavanger eller andre plasser i Norge. Slik vi kan få tips om ruter med greie pris på tur retur og et greit hotell ikke langt fra bargata og stranda, bare lurer for vi vil ikke bruke for mye penger på fly og hotell slik vi kan bruke pengene på andre ting der nede. Noen som har tips og hjelp til oss? Har ferie fra 7 -27 Juli altså uke 28,29,29.
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Det virker som dere bare skal
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Det billigste er nok charter, og da kan du sikkert prøve restplass.no eller finn.no
Men dette burde du ha tenkt på for minst seks måneder siden, for noe som helst billig til typiske sydendestinasjoner i den perioden du nevner finner du neppe. Du kan kanskje få noe uspesifisert fra kr. 4000 per person og oppover. Med rutefly sannsynligvis dyrere - og da før du har tenkt på hotell. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ja vet det men kompisene mine er opp og ned. Først ville dem være med så nei, så skulle det plutselig bli Danmark nå nei ikke det. Så plutselig USA men det har jeg ikke råd til, ja vi skal drikke litt øl og slikke sol.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg var på kos i fjord sommer og reiste da med Apollo fra Oslo Gardermoen
Det er mange hoteller som ligger nær byen og noen av disse har basseng. Du finner også en svær strand der du kan tilbrige tiden om dagen. Der må du betale for å ha solseng, reiser du med Apollo slipper du og betale for å ha solseng. Pris er eg usikker på avhenging av hvor mange som skal reise osv ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Høstens eventyr, the ultimate Boeing717-tour: SVG-OSL-HEL-ARN-SVG | oskarflekkefjord | TripReports | 17 | 26-10-2015 09:17 |
Hva kan jeg forvente meg på Plus innenriks? SVG-TOS-SVG | KLM 1200 | Reiseforum | 17 | 10-07-2013 00:12 |
SVG-KEF-JFK - Roadtrip - LAX-LHR-SVG | killbox | TripReports | 15 | 15-08-2012 17:27 |
Trip-Report SVG-CPH-FRA-OSL-SVG | sirpjalle | TripReports | 16 | 22-06-2011 09:53 |
Norwegian åpner SVG-KRK og øker SVG-LGW | FlightDeck | Flyforum | 33 | 11-01-2008 15:56 |