![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hvorfor er det så mye fokus på "lite beinplass"? Jeg er slank og godt over middels høy, men det er i bredden jeg synes det blir for trangt. Om jeg har ca 0 eller 10 cm ledig fra knærne til setet foran er ikke så viktig. Å sitte mellom to er så pyton at jeg ville heller reist tre timer med turboprop enn å sitte i midten to timer på 737.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Star Alliance only.
|
![]()
Helt enig! Hvis jeg skal fly et fullt fly en søndagskveld fra TRD-BOO velger jeg heller "melkeruta" med Widerøe istedenfor å få en "restplass" på en midtsete i et fullt fly..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det jobbes faktisk med seterad-design med bredere midtseter, og det ble vel også diskutert her på forumet for ikke så lenge siden. Om det blir virkelighet gjenstår å se, men det finnes planer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Så lenge folk ønsker å betale minst mulig for billetten, må også flyselskapene presse inn flest mulig seter i flyet
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Airbus ser på dette, ettersom de er litt bredere enn 737 så kan man bruke plassen til ekstra bredde i stedet for midtgang:
http://www.dinside.no/898531/naar-et...-andre-smalere Skjønner ikke hvorfor de heller legger på alle setene litte, for dette så litt sært ut. Edit: Ser at de samtidig gjør de andre setene smalere... Trodde først de brukte litt av den ekstra midtgangen. Last edited by AirbusTrond; 05-07-2012 at 15:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Småbussene til BMI som fikk nytt interiør i fjor, har bredere midtsete enn vindus og midtgang-setene.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Og smalere sideseter....
Vanlige seter er 43 cm brede. Har en litt brokete fortid med endel pumping av jern så skulderbredden min ligger vel 10 cm over dette.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Trangt i Molde | FL002 | Småprat | 11 | 04-10-2017 06:57 |
Airbus søker patent på seter med varierende antall i bredden, gir dårligere komfort. | robertaas | Småprat | 0 | 23-02-2016 14:55 |
Airbus vil innrede A380 for 11 i bredden | Discus | Flyforum | 2 | 20-06-2014 22:07 |
Trangt og eksotisk | Blubird | Bilder & foto | 5 | 29-10-2009 19:02 |
OT: Trangt om plassen | imm | Flyforum | 7 | 20-09-2008 17:48 |