![]() |
|
![]() |
#1 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Når det på reisedokumentet fra NAX/DY står "innsjekket bagasje: 1x 20kg max pr stk"...
... og det på internett (norwegian.no) står at det er max 2 stk pr PAX ... vil det si at det er blitt betalt allerede for 1 stk bagasje ved bestilling? Reisen er bestilt av arbeidsgiver (mil) sentralt og jeg aner ikke hvilke avtaler arbeidsgiver og Norwegian har... Hvis det viser seg at det hele er en feil, og at ingen bagasje er bestilt så kan man visstnok spare penger på å registrere/betale for dette på forhånd så det hadde derfor vært nyttig å vite om dette nuh og ikke på flyplassen under innsjekk. :-)
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
MIL har vel ett frikolli og gratis setevalg, tror jeg ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Newcomer
|
![]()
Det vil si at du har bestilt 1 kolli, men hver person kan max bestille to kolli totalt á 20 kg
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Din arbeidsgiver får 1 gratis bagasje med alle bestillinger, selv om det er lavpris.
Så kan du bestille 1 ekstra, hvis du har behov for det. Edit: for treg... Vi har ikke gratis setevalg.. Men det bruker jeg noen skattekroner på uansett hver gang, og har ikke fått kjeft til nå :P |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Tre raske svar i løpet av to minutter! Takk for hjelpen!
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Plus at forsvaret har rabatt på ekstra kolli. Hadde det i det minste når jeg handlet DY.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Hey, må bruke mine egne penger på sånt, hva er trikset?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Heh, er ikke snakk om 7 gratis permreiser her da, tjenestereiser på reiseregning. Har ~20 innenlandsreiser med Norwegian til nå i år
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Her er hva en billett inkluderer hvis den er bestilt av forsvaret i følge DY-billettkontor OSL:
1x20kg innsjekket bagasje (25kg på dokumentert tjenestereise innenriks og til/fra hjemsted før/etter utenlandstjeneste) Gratis frakt av 1stk våpen og hund (AVIH) Rabatt på kolli 2 og 3 (50kr/stk per dags dato) Rabatt på ski til bruk i tjeneste(100 kr hvis dokumentert) Rabattene på baggasje og våpen kan også brukes på fritidsreiser innenriks ved fremvisning av ID-kort. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Norwegian - spørsmål om innsjekk/bagasje/seter og setereservasjon | Ryan | Reiseforum | 169 | 08-05-2024 13:20 |
Norwegian fløy fra bagasje | LN-VLE | Småprat | 34 | 21-03-2013 21:45 |
Kjøp av mer bagasje hos Norwegian | Fokker 50 | Flyforum | 12 | 10-03-2008 18:34 |
Har Norwegian økt bagasje- og setegebyrene? | Fokker 50 | Flyforum | 0 | 10-03-2008 09:02 |
Norwegian og bagasje | espenlok | Flyforum | 3 | 24-10-2007 13:39 |