![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Forus. Her er man så vidt i gang med en god og lang tolvtimers vakt. Håper det blir en rolig dag. Er i hvertfall godt i gang med kaffen....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Gute morgen aus Frankfurt! Her blir det snart shuttle til Flughafen og fly retning Atlanta. Men det er god utsikt fra rommet mot innflygningen, så jeg har det ikke travelt..
![]() Turen ned gikk greit. 2x MD80 er svært sjelden kost, og jeg nøt hvert øyeblikk der jeg satt på 3C og 1F. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Amatør
|
![]()
God morgen fra bistroen i tog 41, fant ut av det sent i går kveld at jeg skulle ta en liten tur til Åndalsnes..så får vi se hva dagen bringer
![]() Ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
God kveld fra, uhm, Leucadia heter det visst, ligger litt nord for San Diego. Akkurat fått installert oss i et stilig ocean front house, og er rimelig sikker på at jeg skal klare meg en uke her.
Tok snarveien ned hit fra Vegas gjennom Death Valley, og kombinert med den Store Kløfta på onsdag er det blitt mye kjøring i det siste, så blir et par roolige dager, før det blir lufting av kredittkort. Lukter iPad, da jeg har gitt Google og HW produsenter en sjanse, men de har fortsatt ikke klart å komme med noe som fungerer like bra som iPad. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo Nord - møkkavær i vente og da tar jeg turen til Malta i ettermiddag - så blir det 34 grader og 24 grader i vannet - god helg
![]() Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
http://www.tonysjacal.com/ God natt fra Chicago. Etter en heftig medisinsk prosedyre og fri fredag, sov man nesten hele dagen etter hjemkomst. Vanskelig å få sove da, men belønning blir forhåpentligvis at ryggen er kurert!! I morgen er det lite på tapetet, været holder seg meget godt, og for NYc besøkende sender vi over vær som ender med 20f lavere temp. Last edited by Tommy777; 23-06-2012 at 14:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God Lørdag morgen. Blir rolig i dag tenker jeg, er ikke sikker på om det blir noen feiring på meg i dag. Dem har jo meldt regn i dag så, men så langt bra vær vurderer også en tur ut til SVG.
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Sandaker. Frokost inntatt og baggen pakket for en liten snartur til Tjøme. St.hansfeiring i kveld og tror jeg definitivt tar med varme klær siden sommeren forsvant igjen. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Blir nok en rolig feiring av Hans her i gården. Ok med en helg helt uten påfølgende jet-lag på mandag.
Men god feiring til dem som skal det. God flytur til div Flyverelger og lykke til med ryggen til div andre. Ryggproblemer er ekstremt ukult.
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Go'Laurdag!
Her skal man verken til San Diego, Death Valley, Atlanta eller Tjøme - eneste distansen blir mellom stuen og stekepanen med indrefilét i ettermiddag. Det regner kattunger, noe det åpenbart har planer om å gjøre ut helgen. Det blir å slappe av med Spania-Frankrike ikveld, så får man lade opp til ferie om en uke, hvis disse mye-vil-ha-mer-ATC'erne blir enige med seg selv ![]() God helg.
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra New York. Siste morgen her i denne omgang, og i kveld skal det flakses blåhval til Frankfurt. Får se hva man bruker denne dagen til. Først må jeg finne ut av hvordan jeg får meg frokost etter at vaskedama kastet den siste frokostvoucheren min i går.
God lørdag ønskes ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
A330
![]() Join Date: Mar 2007
|
![]()
God morgen fra Calgary, lett regn og 13 grader her nå på morgenen. Blir ikke noe spenstig i dag, matteeksamen på mandag og kjemieksamen på tirsdag, så dagen i dag brukes til å lese. Får besøk av en venn etterpå, så vi skal sitte noen timer å løse kjemiproblemer. Heldigvis bare to eksamener igjen nå, så er det ferie
![]() En god dag ønskes alle! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Amatør
|
![]() Quote:
![]() Åndalsnes faila hvertfall ikke med 24C i skyggen og sol, skulle gjerne tatt natta der men befinner meg nå i tog 46 hjemover sammen med en haug andre kondomdresskledde.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God lørdagsmorgen fra Forus! | Twin Otter | Flyforum | 18 | 05-05-2012 19:07 |
God lørdagsmorgen fra Forus! | Twin Otter | Flyforum | 13 | 03-03-2012 15:16 |
God lørdagsmorgen fra Forus! | Twin Otter | Flyforum | 11 | 28-01-2012 23:52 |
God lørdagsmorgen fra 1435mm! | Ståle | Flyforum | 19 | 17-12-2011 21:36 |
God lørdagsmorgen fra Stavanger | Twin Otter | Flyforum | 21 | 27-11-2011 02:49 |