![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
hej med jer,
overvejer at tage til Kuching på Borneo og holde ferie med min ældste søn (5 år) og planen er Hilton Hotel og så se på regnskov, aber og have en fornuftig tursammen. Nogen der har været der før og kan anbefale det? Rejsetips? Ture? Og hvor mange dage man kan få til at gå der med sønnen? overvejer også Ai Batang Hilton, men turen derhen kunne være lidt lang kan jeg læse mig til, så er det værd at se? endelig er der kota kinabalu, har været der for mange år siden, og husker vandet som godt til, at snorkle.. Er det stadig det? Ser også det er dyrt, andre forslag til snorkling og udflugter modtages også.. tak for hjælpen |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Jeg var i Kuching en uge i januar i år, og kan varmt anbefale at tage dertil. Byen er i sig selv ikke vildt spændende , men inden for en times kørsel ligger der mange enestående naturoplevelser og venter. Bla Orangutang centret, kalkstenshuler og flere naturparker som f.eks Bako.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Malaysia - tips og anbefalinger | LNv22 | Reiseforum | 69 | 30-11-2022 01:38 |
God tirsdag fra Kota Kinabalu | jameson82 | Flyforum | 9 | 26-11-2013 15:27 |
2014-ferien. Thailand + Malaysia. Tips/erfaringar? | sexten | Reiseforum | 3 | 27-07-2013 09:57 |
Tips ønskes- fra Singapore til Malaysia/Indonesia | RubberT | Reiseforum | 9 | 13-07-2012 17:13 |
LN-RKG over Malaysia | HS-TGA | Register- og ATC-Forum | 6 | 17-12-2011 13:19 |