![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
I dagens Aftenposten del 3 eller FRI som den heter på lørdager så tester Aftenposten 7 eller 8 forskjellige LCC. Ikk euventet i disse dager så "taper" SAS Brathens - der var det dårligst plass - faktisk dårligere enn Ryanair, EasyJet og Norwegian. Så er det kanskje et spørsmål om dette er opplevd fakta eller om det er en følelse... Bra story...nesten som man skulle tro at KGL og KOG jobbet smamen med Aftenposten...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Har flydd baade FR og EZY og disse har langt daarligere plass enn SAS (paa europa ruter). DY har jeg ikke floyet med de jeg kjenner som har gjort det var ikke veldig fornoyd med ben plassen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Opplevd komfort er jo rimelig subjektivt, alt etter f.eks hvor lang man er i beina. Så lenge man reiser på lavpris/budget så mener ihvertfall jeg at man ikke skal ha for høye forventninger til hverken pitch eller service, men selvsagt finnes det en nedre grense.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Naa spoers det hvordan returen blir i morgen/dag med DY - fremturen med til STN var bra (bare ti minutter forsinkelse og to-seter ved noedutgang er ikke saa aller verst)!
Vi faa se om radarparet ikke kan bidra med flere LoCo-rapporter i loepet av vaaren :smokin
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
SAS har da bedre plass ombord enn Easyjet og Ryanair. Her må det være noe spesielt som har skjedd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Ikke så rart - nå tror jeg man skal lete elnge ette rnoen som sier noe positivt om SAS...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Uff - ja det er tragisk. Journalistene er mye verre mot SAS
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Nei... det er de ikke - og jeg sier ikke at detet ikke er fortjent eller forståelig. men det kommer til å endre seg... Seteavstanden er jo som flere sier bedre hos SAS - men media vil nok ikke innrømme det i disse dager. Selv media har følelser...
PS! Jeg skulle også si opp Atenposten når typografene streiket for n`te gang i fjor..men det er glemt nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
Men tviler på at media driver klappjakt på SAS slik mange ser ut til å tro. Men selvsagt skjer det mye i et stort selskap, mye bra også. Ingen som slår SAS Bratahens på rutenettet i alle fall. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#11 | ||
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Aftenposten: Flyr rundt i Europa på jakt etter bonuspoeng | mcduck | Reiseforum | 78 | 30-03-2014 00:19 |
Om LCC og Europa | Wig-wag | Flyforum | 0 | 24-04-2010 23:02 |
Fly med Lufthansa Business for kr 0.- -- samt D-ABON rundt Europa, også gratis | Tommy777 | Flyforum | 3 | 01-10-2009 23:06 |
"Vi starter vårt eget LCC for å konkurrere med de nye LCC'ene" | CK | Flyforum | 6 | 02-11-2006 18:18 |