![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Snart klar for torsdagens første avgang med Ruters hvite ned til en dag på Bryggekontoret. Ha en bra torsdag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
God (vanleg) tidleg morgon. I dag bestemte mini seg for å vræle litt kvart over fem (normalt det), men han slutta før eg rakk inn på rommet hans. Då var det for seint å legge seg igjen sidan det er Oslotur i dag. Fekk heldigvis snike meg ein kjapp dusj utan at han fann ut han skulle våkne, det er stille enno. Så her set eg, to timar før flytaxien kjem...
Skal luske rundt på UiO i dag, blir nok interessant om eg klare å vere våken. Ha ein bra dag!
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Lech, eller Oberlech, for og pirke. Min tur i dag så har vært oppe med bølla siden 06 og venter på at frokost skal starte kl 07
Full -600 på SK841 til ZRH i går, fryktet for medical diversion litt da en passasjer lå langflat i galley med oksygen. Glad for at vi også hadde eget sete til arvingen selv om han fortsatt kan gå for infant, og godt vi hadde med AVOD muligheter ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra en kald Groruddalen denne morgen - det er så godt å se at det blir lysere og lysere for hver dag som går - herlig morgen for å være på jobb
![]() Jeg håpe at A 380 blir satt opp mellom CDG og LHR som en kort tur på vent på langtur på ettermiddagen. Noen som vet noe om dette - dette var tilfelle for 2-3 år siden på sommeren. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Superflyer
|
![]()
Go morn fra Trondheim
Samma grisværet som igår med vekselsvis,snø,sludd og regn. Idag blir det barnebursdag for alle penga , da eldstemann blir 5 idag...my my how time goes by ![]() Ha en strålende dag folks ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra Bgo. Bergenserne trengte ikke måke i dag, så da ble det 12 min tidlig ankomst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
God morgen fra T-banen. En vanlig dag på kontoret idag, før ny tur trur imorra. Ha en sykt fin dag.
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God torsdag herfra. Prøver å komme meg inn på Billettservice.no, men der er det visst kø. Noen som vet om det slippes noen billetter til noen store artister i dag? Skulle bare hatt noen billetter til en Bruce Springsteen, jeg.
God torsdag ønskes ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Hehe. Du er ikke den eneste. Står nå melding at det er utsolgt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Da synes jeg de kan få ut fingeren og annonsere en konsert til ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Tydeligvis ingen ekstrakonsert heller, i følge Live Nation på vg.no. Da lurer jeg på hvorfor det er lagt inn "nok" dager mellom Oslo den 29/6 og Milano den 3/7. Han hadde fint rukket en ekstrakonsert den 1/7, og enda hatt en fridag før den første Milanokonserten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Akersgata! Her er man i gang med kaffe og dont, dagens. Heldigvis relativt rolig i vinterferien, så da får man tatt igjen stort etterslep. Godt er det. Ikke lenge til lunsj heller. Ha en god torsdag, med eller uten billetter!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
I dag er det sjokkerende nok nesten helt skyfritt i Bergen. Går rundt med en følelse at vi snart får en regnversdag som varer i 2-3 måneder i strekk.
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
2009? Mener det var da han bare spilte i Bergen, jeg. Heldigvis har han holdt seg på rett side alle de andre gangene han har besøkt Norge (samt at han besøkte begge sider i 2012).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'morgen .. Deathwish coffee (bursdagsgave) og banana bread er hentet fra galley og arbeidsdagen er iferd med å åpne ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God torsdag morgen! | frkstorm | Flyforum | 17 | 20-07-2012 04:04 |
God Torsdag Morgen! | LN-KRF | Flyforum | 18 | 11-06-2010 01:45 |
God torsdag morgen | stefan78 | Flyforum | 10 | 07-09-2006 19:21 |