![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei,
Kjapt spørsmål: Jeg skal fly fra BGO 14:00 i dag, og kan dermed i tillegg sjekke inn og velge sete for min bedre halvdel som skal fly DY noen timer senere i ettermiddag. Ettersom jeg får hennes boardingkort og reiser avgårde, vil hun kunne gå til automaten senere i ettermiddag, skrive inn referansenummeret sitt, og printe nytt boardingkort? Eller må hun enkelt og greit håpe at det er ledige vindusseter når hun kommer på BGO i ettermiddag (er ofte veldig fullt på denne flighten...)? Takker for svar! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Hun trenger vel egentlig ikke boardingkort i det hele tatt? Eller reiser hun med bagasje?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Meget godt poeng!
1) Jeg sjekker inn 2) Hun viser mobilen gjennom sikkerhetskontroll 3) Hun viser mobilen ved gate Burde vel gå som smurt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Om hun reiser med håndbagasje, så skal "Direkte til gate" fungere utmerket.
http://www.norwegian.no/Nyttig-pa-re...irektetilgate/
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Etter at du har sjekket henne inn så kan ikke hun hente ut et nytt boardingkort selv. Handling kan skrive ut et nytt eller hun går bare rett til gate om hun kun har håndbagasje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Feil. Etter overgangen til Altea så kan man reprinte boardingkort på DY sine egne røde kiosker, men kun på disse og ikke SITA sine CUSS-kiosker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Kortsvindel? Norwegian trakk kredittkortet flere ganger | robertaas | Småprat | 57 | 08-10-2014 21:47 |
Noen ganger foran, andre ganger bak... | Turtle | Bilder & foto | 12 | 18-06-2012 21:41 |
Norwegian-fly måtte snu to ganger | Oteren | Småprat | 16 | 25-05-2012 14:14 |
Thai seks ganger i uken ARN-BKK fra jan06 | CK | Flyforum | 21 | 12-08-2005 08:23 |