![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God søndag til alle. Efter 3 dage i Hong Kong sidder vi nu i Thai's Royal Silk Lounge og venter på at HS-TJB skal flyve os til Seoul.
Glæder mig til at se hvad Thai kan byde på på Business. Det skulle vel være lidt hit or miss - efter hvad jeg har hørt. 3 dage i Seoul med det obligatoriske besøg på DMZ og JSA inden LH bringer os via FRA hjem på onsdag. God dag til alle ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Tjøme, denne første søndag i mai. Som er dagen for 75 års dagen for Hindenburg-ulykken. Ute skinner solen, men vinden bidrar til å gjøre det litt småkjølig. Retur til Oslo i ettermiddag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God søndag fra Forus. Helgens siste vakt er allerede godt i gang. Kaffen er god å ha. Ellers håper jeg det blir litt roligere i dag en det var i går.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen. Snø i Bergen i mai? Hva er dette for noe tull? Satser på rask smelting.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God ettermiddag frå Kuala Lumpur!
Overskya og regn er lova i dag. Allerede vore eit par byger, så kommer vel litt meir regn utover. Hatt ein tur i gymmen og gjennomført dagens treningsøkt. No er det dags at få seg litt mat, og videre nyte søndagen ![]() Ha ein fin dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Radisson Gardermoen.
Her er konferansen i gang og når den er ferdig blir det 1435 avgangen til KRS. Forhåpentligvis får man en fredelig ettermiddag og kveld i heimen. Fortsatt god søndag! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God formiddag fra Kiellandsplass! Her går det i siste liten vasking av leilighet før visning..Om noen er på utkikk er det seff bare å ta turen innom
![]() Ellers nærmer det seg eksamen og jeg skal tilbringe nok en flott søndag på biblioteket.. http://m.finn.no/realestate/homes/ad...nkode=34591197 |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Amatør
|
![]()
God morgen, kom hjem i går uten noen form for jetlag etter å ha vært i USA, sjøveien hjem kan virkelig anbefales på det meste! I dag går dagen med på det sedvanlige etter at man har vært borte lenge, registrerer også at folk på Facebook klager på snø her og der så det er vel en viss sjanse for at det når meg?
![]() Ha en fin søndag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God søndag fra Nederland. For en gangs skyld skinner solen, men her skal det jobbes på den berømmelige thesis'en. Artiklene dekker gulvet i mitt living room, og håpet er at det kan ryddes opp her i kveld...
Ha en god søndag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God formiddag fra Oslo. Her er dagen godt i gang og er travelt opptatt med forberedelser til kommende ukes eksamen, så her er det bare å sette til livs X antall kopper kaffe iløpet av dagen.
Have a good one forumister! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag | arnstein | Flyforum | 15 | 01-09-2013 21:30 |
God søndag | Someone | Flyforum | 15 | 30-06-2013 23:37 |
God søndag fra den sveitsiske palmekysten | Someone | Flyforum | 19 | 23-06-2013 23:37 |
God søndag | Someone | Flyforum | 18 | 15-07-2012 23:32 |
God søndag | learjet | Flyforum | 17 | 23-04-2012 00:04 |