![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
... fra Hong Kong. Planen var å prøve seg på en langtur i SAS Plus, men det gikk heldigvis i vasken. Hadde bare 45 min connection på ARN, men rakk heldigvis en tur innom Servicesenterer til SAS. Det viste seg å være en håndfull C-seter igjen på en ellers nesten full flight. Så 25.000 poeng fattigere kunne man fornøyd ta til venstre når man boardet LN-RKS. Har en EWR-tur i den nye C, men første gang i en av SAS sine nye 330. Crrewet var litt varierende, "min" CA var kinesisk og ikke like serviceminded som sine svenske. Man måtte spørre om det meste, av og til to ganger også.
Ellers synes jeg IFE systemet var crap. Kart og kamera funksjon ute av drift, ikke allverdens spennende filmer og værst av alt, ikke noe musikk. Når man trykker på "Music" kom man kun til 10 podcaster med intervjuer... Men bortsett fra det var ting på stell, helt grei mat og drikke. Og avslutningsvis noen utmerkede franske oster, men falt ikke helt for portvinen de har ombord. ![]() Halvspiste meieriprodukter Men nå er man trygt plassert på Shangri-la i Kowloon. Ganske fullt på hotellet, så selvfølgelig ikke noe rom ledig kl 9. Men var selvfølgelig lett å overtale til å kjøpe oppgradering til Horizon Club rom som var tilgjengelig. Da ble det umiddelbart en cowboystrekk. Ha en fin søndag ![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra oslo nord/øst - flott morgen med bare 4 grader - det nærmer seg jul
![]() Ha en flott dag videre. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen. 8 grader og sol i denne delen av hovedstaden. Litt trekk i luften riktignok. Barndåp hos et vennepar står på agendaen, så da blir det nok kake. Ha en fin dag
Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]() Quote:
Er oppgraderingen på hotell billigere å kjøpe ved ankomst? God morgen fra Prærien. Du vet det er travelt på jobb når det mest avslappende du kan gjøre på en søndag er å ta 4t på kontoret. Ledelsen har i to år snakket om viktigheten av å prioritere uten å fortelle hva vi kan prioritere bort. ![]() Ryktene sier fårikål hos de gamle i ettermiddag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God formiddag - strålende sol, og kjølig høstluft. Grubler på hva dagen kan bringe.
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God ettermiddag fra Litteraturhuset. Et seminar om det amerikanske presidentvalget venter. Det er da noe å bruke litt av søndagen sin på.
Sent fra min SM-G920F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Fotballsøndag i Skaun!
Maraton startet med Man Utd nå, så Spurs kl 15.15 og RBK kl 18... ![]() Pent vær for en gangs skyld, sliten bare av å tenke på alle de som er ute og går tur i marka! Booket nettopp Marhaba ankomstservice og chaffeured car i Dubai til neste søndag, gledes til litt varme igjen! Ha en flott hviledag alle! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God søndag fra Mo i Rana (!)
Nydelig tur over Saltfjellet med NSB. Fine høstfarger, og oppi lia kunne man se litt snø også. Nå blir det en liten matbit og deretter utforske byen litt (dog noe begrenset på en søndag naturlig nok) og så ta toget nordover igjen om et par timer. Frem og tilbake er like langt, men dobbelt så moro. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'moorgen! Herlig kjølig å nyte morgenkaffen på terassen.
Svigermor havnet på sykehus i går, så fruen er over i SC. Ser ut til at hun må passes på en stund, så da blir det nok en kjøretur over for meg med hennes jobb-pc etc. Men det er et lite offer i den store sammenhengen. Deilig vær - blir vel 25 etter hvert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Søndagshilsen fra Ris. Tilbake etter tre dager på fjellet - som rett og slett var fantastisk deilig. Nå klar for en jobbuke - med to dager i Gøteborg. Ha en bra kveld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Aviator Extraordinaire
|
![]()
Søndagshilsen fra Fort Lauderdale.
Hadde en charter idag, følgebåt for å lage video og bilder til reaklamefilm i tilknytning til båtmessa. Artig å kjøre 25 knop 15 meter fra en annen båt i krapp sjø. Tunga rett i kjeften da. Bildet er cruisehavna på vei hjem i sakte fart. Båten kom helt fra Amsterdam for å bli utstilt på messa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God kveld fra Lillestrøm.
Da har jeg stått hele helgen på et rom i Horten og gjort som jeg så ofte gjør - sagt ting og spilt en sang. Det må ha vært suksess for jeg måtte til "jage" ut publikum med en låt som heter "DU GÅR NU" på overtid begge dager. Kult, da det er flere år siden jeg har gjort sånt heime i Norge. Så selv om det var en veldig liten event denne gangen var det allikevel litt VM-på-hjemmebane feeling. Nå er jeg sliten som en tøffel og renser bunnen av helgens vinflaske, før det blir bingen. Om nøyaktig en uke lander jeg i Jackson Hole... det er noe å se frem til Ha en fin dag videre.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag morgen | EB | Flyforum | 22 | 14-09-2017 15:59 |
God søndag morgen | Utflyttet | Flyforum | 21 | 13-12-2009 17:03 |
God søndag morgen! | LN-MOW | Flyforum | 20 | 14-09-2009 20:10 |
God søndag morgen | LN-MOW | Flyforum | 20 | 30-11-2008 20:08 |
God søndag morgen... | EB | Flyforum | 7 | 26-05-2008 12:14 |