![]() |
|
![]() |
#1 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,447
|
![]()
Transwede/Norway Airlines hadde vel 168, hadde de ikke?
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Sandnes
Posts: 9,156
|
![]()
Aiaiaiai! nei takk!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Stavanger
Posts: 3,778
|
![]()
Mener å huske at Transwede hadde 171 eller 172, uten at jeg husker dem som forferdelig trange, men jeg kan huske feil.
__________________
Upcoming: TRD-OSL |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Jul 2010
Location: Nøtterøy
Posts: 2,233
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,447
|
![]()
De holdt kapasiteten på 150 for å slippe en 4. f/a. Men med en kabinfaktor på tett opptil 90% har de nok funnet ut at det vil lønne seg å stable inn flere seter.
For de som lurer - Allegiants hovedbusiness er 'pakketurer', med fly pluss hotell/bil/kasino/whatever .. Dog ikke helt charter. De og Spirit er nok 'verstingene' på gebyrfronten her borte. Alt koster. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Jul 2010
Posts: 635
|
![]()
Om jeg tør spørre, hva blir seat-pitchen når man setter inn seksten til?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Scanflyer Green and white
![]() Join Date: Aug 2005
Location: Ottestad/
Posts: 2,034
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
Join Date: May 2009
Location: Sun City
Posts: 274
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Mar 2008
Location: RDU
Posts: 5,746
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Mar 2009
Location: Grimstad
Posts: 221
|
![]()
__________________
Bom viagem! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: Oslo, Kiev og Dnipro
Posts: 8,547
|
![]() Quote:
Noen tenker og noen TENKER.
__________________
Kurt Vi flyr LOT |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Oct 2004
Location: ENBR/BGO
Posts: 1,882
|
![]()
Hvis Allegian flyr med de samme klumpete setene som SAS hadde i flyene de solgte Allegiant, så tror jeg ikke dette blir så ille. Med ett slimline sete kan en sette inn en god del rader uten at det vil påvirke seatpitch noe særlig.
__________________
Upcoming Flights: |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Sep 2004
Location: Nidaros
Posts: 3,471
|
![]()
Kan vel like gjerne dytte inn de siste seks setene så har man makset ut de 172 man kan ha når man først skal trykke inn folk...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Sandnes
Posts: 9,156
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer ettellerannet..
Join Date: Sep 2004
Location: Hvam
Posts: 2,184
|
![]()
Og dermed var ideen om "comfort air" født.
*kort/mellomdistanse flåte: for ex A-320 med A-319 konfig.. skulle vel gi en 35" pitch. tre rader med Business seter 50" pitch *langdistanse: A-330 eller tilsvarende med økonomi 35" pitch og 60" i business.. Økonomiklasse setene er også 5 cm bredere en standard økonomiklasse. Business har sleeperseter. Fult AVOD i alle seter.. + radio og indernet + strøm i alle seter. Bagasje: Piecekonsept 2 x 32 i økonomi, 3 x 32 kg i business Biletter. Økonomi, kan endres mot gebyr. business restrict, endres mot gebyr. økonomi og business unrestrict, fri endring, men dyrere biletter.. Servering ombord på alle avganger. produkt under utvikling. Noen som har noe tro på det konseptet der ?
__________________
Politicians and diapers have one thing in common. They should both be changed regularly and for the same reason |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
FlyKirurg
Join Date: Dec 2007
Location: Rygge
Posts: 1,300
|
![]()
For oss intresserte, ja! For den harde realitet, nei!
__________________
Med forbehold om trykkfeil |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Oslo
Posts: 3,324
|
![]() Quote:
__________________
Bare en passasjer... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,447
|
![]()
Nei, det er Spirit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer ettellerannet..
Join Date: Sep 2004
Location: Hvam
Posts: 2,184
|
![]()
Dette er ikke akkurat Norsk tankegang :P
Istedet for å bruke mindre plass,gebyr på alle ting som hører med i en reise, så er alt inkludert.. samtidig som opplevelsen legges mer vekt på en hos de aller fleste andre selskaper. Iallefall her i Europa. Samme med at det skal legges vekt på kundetilfredshet. Man skal ikke sleike ryggen til reisende, men man skal heller ikke gi eff i dem. Dette ville jo naturligvis komme fram imarkedsføringen. Her skal regularitet, kundetilfredshet, og komfort være førstepri. Man skal ha følsen av ikke å bli stappa inn i ei kuvogn, men bli behandlet med normal respekt og gjestmildhet. men igjen uten at det blir overdrevet. Bilettprisnivå.. Vil ligge som de aller fleste andre selskaper. og jeg tror nøkklen til at dette faktisk kan fungere er en effektiv drift av selskapet. Krav til de ansatte er at de skal skape den gode følsen for kundene og yte absolutt max og ikke minst sørge for at kunder vil komme tilbake. Selskapet vil igjen sørge for at de ansatte blir godt ivaretatt. Ikke ved sløsing, men igjennom løsninger som er godkjente for alle parter.
__________________
Politicians and diapers have one thing in common. They should both be changed regularly and for the same reason |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,447
|
![]()
[MOD] Nå er vi på viddene, Scanor - tilbake tl topic pls ....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Trangt i Molde | FL002 | Småprat | 11 | 04-10-2017 06:57 |
Trangt på rutefly - i bredden! | Pilot1 | Småprat | 6 | 05-07-2012 16:03 |
Air Austral kjøper 2 x A380-800, det blir trangt | Discus | Flyforum | 12 | 30-05-2012 10:16 |
Trangt og eksotisk | Blubird | Bilder & foto | 5 | 29-10-2009 19:02 |
OT: Trangt om plassen | imm | Flyforum | 7 | 20-09-2008 17:48 |