![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Endelig fredag og da er det veldig snart helg... Blir noen møter på jobben før det forhåpentligvis blir en ganske tidlig start på helgen. Ha en bedre fredag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
FRÆDDAN! I dag blir det enchiladas til middag - og kanksje en rødvin! Så får jeg s eom pc'n min bare skremte meg når den sluttet å virke - onsdag var den plutselig oppstått fra de døde igjen. Kanskje det tilogmed blir noe nytt å se på Scanair.no?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Superflyer
|
![]()
Tja *endelig * fredag , og jeg er......
HUUUUUUNGOVER................. Uhhhhh ble mye rødvin i går/natt. Håper ingen får en dag som meg i dag...unner dere det ikke. ![]() ![]() ![]() Men dere andre får ha en flott dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Hadde en slik dag i går... Nå er det like før det blir hvitvin, rødvin og grilling - så da er det bare å håpe på en god lørdags morgen....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God helg, om en time setter jeg meg på toget (!) til Kristiansand, skal på hyttetur til Søgne.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Der blir det vel ikke mye alkohol? Ref siste dagers debatt om vin i den nye kirken på Bøler og byrådslederens uttalelser om Vennesla...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flyklapper
|
![]()
Sitter paa nabolagets Starbucks med en frappucino ... kommer akkurat fra lunch med kona paa 'Happy Sumo' .. en straalende japansk restaurant.
Ser til min store overraskelse at 'min' Tristar-rute denne uken ble operert med en World MD11 .. shitt .. da gikk jeg glipp av det ..... ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredag morgen, god juleferie og ikke minst happy dommedag! | Utflyttet | Flyforum | 23 | 21-12-2012 15:53 |
God Fredag Morgen :) | FlyboyKarsten | Flyforum | 17 | 11-05-2012 19:39 |
God morgen fra Flytoget fredag morgen! | fluxie | Flyforum | 21 | 07-10-2011 13:15 |
God Fredag Morgen | Twin Otter | Flyforum | 30 | 25-10-2008 08:31 |
God fredag morgen! | LN-MOW | Flyforum | 11 | 21-04-2006 23:32 |