![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
Det ble ett par bilder der idag også.
Noen av disse er litt kornete da smarten (meg) klarte å glemme å justere tilbake ISO verdien etter å ha tatt noen nattbilder her forrige dagen (eller iallefall prøvd, total katta-strofe). Prøvde meg litt på bruk av polariseringsfilter igårkveld også. Det funka jo nesten ganske greit. Mer testing snart Noen små go-biter ble det da ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Og den obligatoriske smågrisen til slutt :P ![]() Nå skal jeg prøve ikke plage dere med bilder på ett par uker, da jeg snart drar på ferie (og der er det ingen fly..)
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Jeg blir til stadighet imponert over bildene dine, Scanor, keep'em coming! Blir nok ikke lei av slike fine bilder!
Er forresten bildene tatt fra "Spotters Mound"?
![]() |
#3 |
|
![]()
Takker å bukker
![]() Alle bildene er tatt fra "Spotters mound" ja. Er det desidert beste stedet å stå.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Fikk ikke med "Golden Gate Bridge" da?
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Hva slags linser bruker du?
Selv har jeg et Minolta Dimage Z2 (38-380mm, 4mpix), men jeg føler at det ofte kommer litt til kort (4 mpix er ikke nok til å beskjære særlig mye). I tillegg til at fotografen ikke er spesielt erfaren med flyfotografering blir resultatet at ganske mye ikke kan brukes. ![]()
![]() |
#6 |
|
![]()
Jeg bruker stortsett en Sigma 70-300mm F4-5.6 APO linse på min Canon 300D til flyfotos. Den krever mye lys,men gir også ganske så bra resultat. Den kan ikke måle seg med Canon sin L serie,men til prisen helt ok.
Her er "utstyrslista" mi. pr idag, Mer kommer etterhvert Canon 300D Canon Ixus V3 Canon 18-55 USM Sigma 28-135mm F3.8-5.6 Aspherical IF Macro Sigma 70-300mm F4-5.6 APO Macro Super II Canon Speedlight 380 flash + Hama 58MM UV filter Hoya 58MM Sircular polerizer 2 x BP-511 batteri Kingston 128 MB CF XS 512 mb CF Lexar 1 gb 80 X CF
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Begynner å bli skikkelig bra bilder fra den kanten!
Tror aldri vi blir lei av slike bilder nei... God ferie, men ikke bli for lenge borte, jeg vil se mer! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Bra bilder! Men si meg, var den grønne Sterlingmaskinen OY-SEH i første bilde NB 611 OSL-ALC i dag tidlig sånn ca. kl.07? I så fall var jeg ombord
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Nok en eksotisk tur i nærområdet | hanswest | TripReports | 2 | 10-04-2013 18:39 |
Nok en premie idiot på tur. | jameson82 | Småprat | 3 | 28-02-2011 19:39 |
Nok en gang idioter på tur. | SAS-Steward | Flyforum | 24 | 03-12-2010 22:11 |
Nok en laserepisode ved OSL | grindstein | Flyforum | 2 | 27-06-2010 01:16 |