![]() |
|
![]() |
#1 |
Amatør
|
![]()
God morgen fra gata rett borti Valle Hovin som i motsetning til i fjor stod tom i går. Ble litt hastepakking og mas imorges, men satser allikevel på at jeg rekker Pearl Seaways ikveld til København for en bedre frokost der før DY tar min behagelige bakende hjem i morgen ettermiddag.
Ha en finfin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Firedobbelt hurra for mai 2013 faktisk
![]() En overskyet, men mild dag i det (relativt) høye nord. Sitter allerede foran to 27" skjermer godt fordypet i Excel, men siden det er "fredag" gjør det ingen verdens ting. Ha en super dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings. Foreløpig glimrer fredagsfølelsen med sitt fravær her jeg nettopp har ankommet mitt kontor nr 2. Svigermor dukker opp i kveld, så får vel gjøre et par grep i leiligheten innen den tid. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra Helsfyr..
Akkurat tatt fatt på dagens oppgaver, noe som er blitt mange flere enn det jeg dro fra igår. Så er vel bare å sette igang. Ellers blir det en kort dag idag, og det gjør heller ingenting at det er en fridag i morra. Ha en bedre tirsdag. ![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra avdeling øresus. Var på konsert med Bruce igår. Knall konsert, men helt håreisende dårlig lyd på Telenor Arena. Får satse på at hørselen kommer tilbake etter hvert.
En fin nesten-fredag ønskes.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Herlige greier… Jeg må si at i tillegg til å kunne gå hjem klokken 16-17 tiden så er vel alle disse helligdagene noen av de tingene jeg savner med gamlelandet
![]() Her er det som vanlig full rulle og vi er faktisk (seriøst) fremdeles inne i en kulde periode med helt nede i 24 grader som er unormalt kaldt for UAE på denne tiden av året. Store murhus har en tendens til å fort virke kalde, så man tyr til pledd og rødvin. I kveld skal trofékonen vises frem på golfklubben hvor det blir en liten biff og øl. Nyt dagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Superflyer
|
![]()
God formiddag fra Trondheim
Pappaperm har sin sjarm det.....har gjort unna litt husvask og vaskemaskiner allerede- noe som betyr mere fri. Akkurat å står junior-junior LN-FHU og meg selv på farten til sentrum.Satser på at AtB frakter oss trygt nedover. Ha en heidundrende dag forumister og god "minifredag" ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Aaah, kammerater! Å som man gleder seg til 1 mai hvor man skal ut og møte sine gamle kommunistiske venner, gå i tog, veive røde flagg og stå på krava! Og er vi heldige får vi skålt i noen skikkelig sosialistiske pilsnere også i løpet av dagen.
Legger ved denne, så dere alle kan være med å varme opp til den store dagen i morgen! http://www.youtube.com/watch?v=s-Wec-kJaiw
Med knyttet neve BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God tirsdag fra Kollen. Passe fornøyd etter gårsdagens gymsalbesøk. Ser at en lenger opp klager på dårlig lyd... vet ikke om det er meg det er noe galt med, men jeg merket ikke noe spesielt... Uansett, knall show fra sjefen, og Telenor Arena som konsertsted var bedre enn fryktet. Brukte ikke lenger tid ut av arenaen enn det faktiksk tok å gå bort til bussen. Lang kø, men den stod aldri stille. Det gikk faktisk kjappere enn jeg noen gang har kommmet meg fra Valle Hovin. Anyway, Når han spiller to kvelder i en by, pleier som regel kveld nummer to å bli episk i forhold til den første, så nå gleder jeg meg til i kveld
![]() Ellers er OLCI foretatt, og kanskje man bør begynne å pakke en koffert også. Om et døgn er jeg antageligvis på en buss på veg mot kjøpesenteret med landingstillattelse. God tirsdag ønskes ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Det positive for min del med rød-dager er mer $$$ i lønningsposen. Da kan ølutsalget stenge når dem vil for min del. To kveldsvakter og en nattvakt så er det finito.
Teller dager til ferie. Mehmet & Mehmet i Türk Hava Yolları skal fly oss OSL-IST-SIN-CGK. Blir bra etter hva jeg har lest meg til her på Flyprat. Håper bare det stemmer. Ha en snasen og fjong dag.
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God natt fra Las Vegas. To telefonmøter gjennom natten, så da ligger nå jeg her og blomstrer. Fikk litt inspirasjon av Biz sin tale, og som en notis til denne, så måtte jeg høre på denne:
http://www.youtube.com/watch?v=M7_Iu...C674C297D86E10
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
På tide å avslutte arbeidsdagen og stille på Lompa. God ettermiddag, kamerater !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God kveld fra Bergen. Er i samme situasjon som ENGM 911, røde dager betyr ikke fri, men heller fine lønninger. Så får dere andre sove lenge eller gå i tog mens vi håver inn.
Opplevde noe jeg ikke trodde jeg skulle i dag - min søster vurderer mileage run for å få EBS (på tross av at jeg sier at det er få fordeler med det). Høhø.
![]() |
#14 | |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS med 5 uker behandlingstid på refunds? | Fnate | Reiseforum | 2 | 11-08-2014 14:39 |
Doble/triple EB-poeng med Diners og MC | Fnate | Reiseforum | 61 | 19-04-2013 09:42 |
Doble EuroBonus-poeng med The Economist | FlightDeck | Reiseforum | 2 | 15-03-2011 19:28 |
CPH-OSL med SAS/DK og 2 uker gammel CRJ-900: | Blackhawk | TripReports | 22 | 31-08-2009 20:45 |
17 mai! Hurra! Gratulerer med dagen!! | Bizflyer | Flyforum | 25 | 17-05-2008 18:49 |