![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Da var det 3. juledag. Jula har bikket over i romjul og i midten av neste uke entrer vi et nytt år. Selv har jeg starta helgen med 14 timers søvn., Gikk å la meg i seks tiden i går kveld og sov nesten uten avbrekk til litt over 8 i dag. Ingen ting er som å ta igjen litt tapt søvn.
En riktig god helg ønskes alle flyinteresserte der ute i vår vidstrakte verden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banned
|
![]()
God lørdag i fra sandnes og her går dagen og helgen til og spotte på fly ved SVG og resten går til og sove på
En riktig god helg ønskes alle flyinteresserte der ute i vår vidstrakte verden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Gårsdagens danske julebord her i Torrevieja var en spesiell opplevelse. I forhold til prisen hadde man fått et mye bedre julebord hjemme i Danmark, men det værste var den danske såkallte trubaduren som ødela hele måltidet med skrekkelig sang. Mannen kunne absolutt ikke synge!
I dag skal det finnes frisør, og så vurderer jeg sterkt å ta en tur opp til ALC for å spotte litt med det nye kameraet. Men det er uttrygt for regn, så jeg er ikke helt sikker på om vi gidder. Snart er det hjemover igjen! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra grisebingen, eller SAS Business Lounge CPH. Sparetiltakene i SAS gaar i hoeyeste grad utover passasjerene i dag. Fast track stengt paa OSL, tomt for aviser i Scandinavian Lounge, kun DN (som man allerede har mottatt paa hotelldoera) under boarding, Scandinavian Lounge er stengt i CPH, noe som medfoerer en pakkfull Business Lounge uten GT og ikke en kjeft som rydder. Det ser ut som en slagmark her..
Flighten fra OSL var ihvertfall god og godt bemannet. 5 mann jobbet det ombord i en romslig Star Alliance MD. Hyggelig at SAS igjen spanderer frokosten paa rundt 15 pax istedetfor aa flytte divideren. Naa venter en A330, 1AB klarte jeg etter stor diskusjon aa faa avblokket og sikret oss endelig favorittsetene tilbake ogsaa. Haaper flighten blir like bra som det vi hadde fra USA. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra Oslo. Etter en stressende julefeiring bærer det nå opp til Kvitfjell for litt skikjøring.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God lørdagsmorgen fra Oslo i sol! En rolig julefeiring er over for mitt vedkommende. Idag står en tur til kontoret på planen, samt litt småinnkjøp før helgen.
Først tirsdag reiser jeg til Skei med barna for å tilbringe nyttårshelgen samm en med gode venner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra Telemark...
Idag går turen til Gautefall for å stå litt på nedoverski. En flott og solfylt dag idag. ![]() Ha en fin dag alle sammen....
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen, en inneklemt lørdag midt i alle helligdagene, så da blir det en nok en lat dag. Sol og pent vintervær, men savner litt mer hvitt på bakken. Ha en finfin romjulsdag!
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon ifrån Sigtuna och föräldrahemmet
Snart bär det av ut till ARN för att skicka iväg ett par chartermskiner till HKT och BKK. Önskar alla forumister en super dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God ettermiddag fra Stavanger! Da var det snart på tide å gå ut døra og starte opp bilen og bevege seg til neste middagsbesøk......
Det er godt å ha julefri og slappe av, (selv med syke barn og slike ting), men det skal være godt å komme seg på jobb igjen og gitt...... Vel, ha en fin dag folkens ![]()
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God formiddag fra Bergen. Her ligger jeg og sløver og ser på ski på tv. I kveld blir det middag på byen for å feire min mor sin bursdag. Deretter blir det den årlige romjulskonserten med De Musikalske Dvergene på Madam Felle. Det kommer til å stort!
![]()
![]() |
#13 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen fra Alpharetta, som melder om +9 og tåke. Fruen er fortsatt nedsyltet i influensa - spørs om det ikke blir en tur til legen idag ...
Ellers blir det litt jobbing, men vi får håpe på en rolig dag ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
God dag - tredje dag på sofaen; men på bedringens vei etter et par-tre dagers influensa. Ser GA-miljøet flyr med mange småfly over Hamar i dag og jeg lurer på om jeg skal våge meg ut i kulda for å ta turen til flyplassen i løpet av dagen...
Ha en god lørdag!
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God ettermiddag fra havgapet. En kjedelig jul med feber, infeksjon, ingen matlyst og stor sett bare senga. Morgendagens retur til OSL er utsatt, men forhåpentligvis blir jeg flyvedyktig om et par dager, slik at normal aktivitet kan gjenopprettes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God ettermiddag, solnedgang over Oslofjorden, frihelg og en meget fornøyd pode som nettopp har handlet Guitar Hero på tilbud for gavekortene han fikk til jul. Resten av frihelgen går til familiebesøk og god mat. I januar spiser vi slankepiller, noen på tv-shop sier det virker så det så!! Ha en fortsatt trivelig helg.
![]() |
#17 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God ettermiddag fra hovedstaden. I dag har jeg og samboeren fått oss Playstation 3 i hus så da er vel underholdningen framover sikret
![]() ![]() Ha en fin lørdagskveld!
![]() |
#18 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God lørdags kveld fra Stavanger, jeg feiret julen i sirdalen, og jeg fikk æren av å hogge juletreet. fikk en del flymodeller til hjul, men også joystick til simulatoren min. Jeg kom hjem for noen timer siden. Og nå ligger det to pakker med riskrem på kjøkkenet. Ha en fin kveld!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Da var en strålende konsert over, og det er kveld i stuen. Den årlige romjulskonserten med De Musikalske Dvergene ble avsluttet med "Kjøkkenbordet" og "Rolig Rock'n'Roll" etter hele 2:40! Stor stemning og mye folk. Ha en fortsatt strålende jul alle forumvenner.
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God lørdag morgen! | TriStar | Flyforum | 17 | 11-03-2018 05:07 |