![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God søndagsmorgen alle sammen!
Satser på en stille og rolig dag - litt grått her men det er ingen krise.
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
God søndag fra Nydalen. I dag bærer det til London - og endelig skal jeg få testet direkteruten til LCY og den trange Avro RJ70-maskinen til Transwede.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Gdo morgen fra Oslo. Idag skal jeg først på leirduebanen for å skyte litt får det blir tid for flere visninger i ettermiddag. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger! Satser på en stille og rolig dag. Blir vel en tur ut i finværet.
Ha en fin søndag ![]() FlightDeck Du vil like LCY, liten og kjapp flyplass, tok oss max 10-15 fra vi gikk av flyet, gjennom passkontrollen, hentet bagasjen og var ute av terminalen. ![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Glad søndag fra Drammen! Etter ukesvis med bare stress og jag (jobb, skole, oppussing...) har jeg endelig fått anledning til å sette meg ned på forumet igjen i dag. Og jeg ser veldig tydelig at folket har hatt massevis å diskutere siden sist. Ha en bedre søndag alle forumister!
![]()
![]() |
#6 |
Superflyer
|
![]()
God søndag ettermiddag fra barteland
Idag er det listverk på kjøkkenet til "de gamle" som står på programmet. Det er jammen ikke enkelt med forskjellige profiler gitt.... ![]() Sener blir det Lerkendal med Rosenborg-vålerengen fotballklubb ![]() ![]() ![]() Ha en strålende søndag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God ettermiddag fra MJF!
Strålende solskinn i kombinasjon med arbeidshelg er kjipt! Skulle gjerne vært ute og gått meg en lang tur med kaffe på termosen! Men kaffe blir det i alle fall nok av i dag ![]() E!
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra New Michigan. Her er det kanonvaer, ikke en sky paa himmelen. Blir en tur paa stranda i dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Faktisk nydelig vær i CPH i dag også, hadde jeg kommet meg opp tidligere kunne jeg jo kanskje utnyttet det litt bedre, men tenker det blir en lengre joggetur ned mot Frederiksberg Have med min kjære etter gårsdagens udskejelser i løpet av kvelden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'morgen fra Alpharetta. Knallvær her også, men dårlig med strender ... Rosebusken har fått gjennongå på morran, så nå sitter jeg her og slikker mine sår og venter på Villa-Liverpool.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
God morgen! Ingen store planer i dag. Kanskje prøve ut kaffetrakter'n...
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God kveld fra et fly på bakken på vigra. Bird strike i ytterkant på vei ned sies det. Mek på vei. God aften.
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag! | Henshaw | Flyforum | 16 | 23-07-2012 08:23 |