![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen. Siste dag før helgen. Skal tilbringe dagen på sommersamling for studenter i ett stort konsulent selskap som avsluttes med middag på Sudost....ganske deilig å være student i dagens arbeidsmarked
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jess!!!
Endelig helg!! ![]() Kun 3 små timer med tjeneste på MJF før jeg lener meg bakover, slenger bena opp på bordet og jekker en iskald en!! Klare bare ikke bestemme meg for om jeg skal se Die Hard 4.0 eller Transformers i kveld... Anyone? Egil
![]() |
#3 |
N/A
|
![]()
Ikke noe å lure på... Ikveld blir det Transformers! Dø hardt får vente til en annen dag...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Ute på tur
|
![]()
I kveld er det litt forum-fksing og sånt. Ellers har jeg nok av andre oppgaver.
![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Og hvilken fredag!! Den beryktede "siste-fredag-før-ferien-fredagen"..
Allerede ser det ut til å bli en forholdsvis travel dag på jobben, men sånn er det alltid på fredager.. Virker ikke som det er meningen at man skal komme seg tidlig hjem på en fredag. Ellers er det bare to dager igjen til jeg skal ut å fly ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Fredag er dobbel jobb dag. Så jeg er vel ferdig på jobb i 4 tida i natt! Så da er det like greit at det regner her i sør i dag. Så får vi heller håpe på grill-vær i morgen og hyttetur i skjærgården. Det er jo ikke å forakte! Man må jo heller utnytte de dagene man har når vi har så kort sommersesong her i landet!
Ha en god helg alle! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flyklapper
|
![]()
21 grader og 92% luftfuktighet utenfor doeren naa klokken 0550 her i Alpharetta. 8% til, saa kan jeg ta morradusjen utendoers....
Casual Friday .. jeans er forskriftsmessig antrukket og om noen minutter setter jeg meg i bilen med retning mot Det Store Veikrysset. Snart helg!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Siste dag av ferien
![]()
![]() |
#9 | |
Ute på tur
|
![]() Quote:
![]() Kan ellers se ut som du kan få meg som pax på CPH-DXB noen ganger i høst kansje, på raden bak deg. ![]() -A |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Dog ser det ut som ting bedrer seg, er meldt sol og 29 grader denne helgen, god tur! Ellers prøver solen febrilsk å trenge igjennom skyene her ved OSL, mens undertegnede prøver å ordne sin Pioneer DVD recorder regionfri. Fikk høre i går at det var så enkelt, trenger kun en laptop med IR (det har jeg), og internett (døh..). Funka jæklig dårlig. ![]()
![]() |
![]() |
#11 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
Klokken er halv to .. all arbeidslyst har totalt forlatt kroppen .. sitter her med en selvbrygget espresso i Braathens kaffekos-koppen min, surfer nettet og teller ned mot avgang ..
Skal en tur til London i maanedsskiftet juli/august .. kjedelig kjedelig .. DL 767-400 begge veier .. men det kommer iallefall 17000 deilige, nye Skymiles inn paa kontoen. Bonuspoeng-junkie, jeg..??? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
N/A
|
![]()
...og la meg få korrigere mitt forrige innlegg:
Ikke kast bort tid og penger på å se Transformers... DET gjorde jeg, og er nå på jakt etter en angrepille mot dårlige filmer... ![]() Die Hard 4.0 MÅ være bedre enn den! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Var å så Die Hard 4 på Fredag, er man Die Hard fan så bør den sees, men er man generell action fan finnes det nok bedre alternativer
![]()
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredag!!!! | sirpjalle | Flyforum | 12 | 10-01-2014 21:26 |
God fredag morgen, god juleferie og ikke minst happy dommedag! | Utflyttet | Flyforum | 23 | 21-12-2012 15:53 |
God fredag! | Utflyttet | Flyforum | 19 | 07-03-2008 15:20 |
God fredag! | LN-MOW | Flyforum | 9 | 16-06-2006 13:32 |
God fredag og god påske | Someone | Flyforum | 3 | 07-04-2006 08:48 |