![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra morgenfriske minus 8 grader…men ingen sne - ennå. Kaffe, wienerbrød før dagens møtebonanza begynner. Middag her på Vertshuset i kveld. Nyt tirsdagen du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra L1. Den vanlig turen til Oslos vestgrense for å jobbe litt. Det ringes vel jevnlig på døren i kveld, så vi har lastet opp med saker laget av sukker og kunstige farger. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Morgen fra Prærien. Dette er dagen for kjipe samtaler med folk som litt gjødsel til de sosiale antennene sine. Mulig jeg må til trd i kveld for å gjenta dagen i morgen. Ca 270 godteri skal deles ut i kveld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Morn fra havet.
Det rette er vel god natt etter endt nattskift. Et Siste nattskift før det snues til dag og turen er halvveis. God følelse. Ha en fin dag……. ![]() ![]() FQTV
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra bortekontoret. Nytrukket Evergood i koppen og masse moro og ta tak i. Brå overgang i går med forsvunnet koffert (min), 2 og en halv time i taxi på grunn av "kaos" og kom på at min bil har sommerdekk. Det ble fort glemt når det satt tre blide unger og ventet på oss og den eldste hadde fyrt opp peisen.
Jet lag nå da? Nope - sov fine 10 timer og 30 i natt og er fit for fight. Som Bejamin Franklin sa "Er du helt på reise, så er du pokker meg helt når du kommer hjem også" - Må bare bli ferdig med denne allehelgensdagen som hvite menn på 51 ikke digger så veldig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
God morgen fra Ålesund!
Hvit mann 51 skal i dag kjøre hjem fra Ålesund til verdens navle i Skaun etter et par møtedager her og i Stryn. Ble klart lettest å kjøre denne gang, og med et fantastisk vær er det en herlig tur!! Alexandra i Loen leverte som alltid, og ny favoritt i Ålesund funnet på Hotel Brosundet! Nå reisefri et par uker før Malta og Chicago venter i November. Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra hjemmekontoret. Skulle egentlig vært på bortekontoret, men manglende pigger på sykkelen enn så lenge, samt lite tillit til VKT og Vy i dårlig vær, så blir man hjemme så man kan dele ut godis, samt sørge for at det blir litt igjen til oss voksne også
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
Morn fra Jåttå,
Flott og klart høstvær her over i sørvest fortsatt , minus 1 for første gang på denne siden av sommeren. Dere får slite med vinteren på østsiden av Langfjella. Ser ut som vi kan kjøre på sommerdekk en stund til her over. Mildvær igjen i neste uke. Fullt trøkk i prosjektet i dag også. I kveld fortsetter budsjett arbeid med neste års plan i lokallags gruppen. Ha en fin dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God morgen fra OSL Loungen hvor en venter på BA 763, liker klassiske Rute nummere husker BA 763 selv fra Fornebu, good times når LN-MOW tok Final Call British Airways 763 to London Heathrow, før Braathens som hadde handling hadde annonsert Boarding, du verden hvor mange mennesker kunne løpe fort til Gate 37.
Dagen startet med L2x fra Kolbotn - oppgradering i form av 69 sett ex. Gjøvik banen med 2 + 2 seating. Men da var allerede 4 timer på borte-borte kontoret på plass. Nå på til hjemmekontoret. BA var tydeligvis innstilt i går kveld, innsjekk kom stadig å spurte om noen fra yesterdays cancelled flight. Videre blir det A350-1000 med ny Club World, må finne frem Trip rapport pennen, ellers blir togsjefen på L1 litt trist. OSL Loungen var et positivt besøk, ingen røkelaks (sikkert styrt fra Lillestrøm) men Cnausen Brus.
![]() |
#10 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Det var vel da Malcolm ville ha litt fart på handlingagenten sin og ikke var helt fornøyd med fremdriften. Good times, ingenting var bedre enn å herse litt med BU. ![]() G’morgen, ja .. Halloween her også, men heldigvis foretrekker ungene nabolag hvor husene står litt tettere, så vi får være i fred. Mulig jeg anskaffer litt kvalitetssjokkis til far.. Hershey-møkka holder jeg meg unna. Løvblåser’n fikk kjørt seg litt i går, og like etter at jeg var ferdig, kom kaldfronten sigende med et par dugelige vindkast, og plutselig var det dobbelt så mye løv på bakken …. Velvel …. Får ta det til helgen …. Happy Halloween, ikke spis for mye av lasset. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Morn fra Lommedalen. Ble ikke gjort mye av det jeg hadde planlagt i går, Kona var syk. Dermed utgikk det meste av indretjenesten. Turen ut av huset utgikk også. Jeg gidder ikke bidra til verken mer trafikk kaos eller mer bulking. Derimot kom det mail fra Hotels.com. Jeg har en bonus overnatting som må benyttes innen slutten av januar. Dermed ble det litt hotell leting og 3 bestillinger. Jeg har siden vi hadde Sheraton her i Bærum, drømt om å bo på et Sheraton, så 21 timers oppholdet på Bali blir på Four Points by Sheraton Kuta og ble betalt med bonusovernatting og 3 netters oppholdet blir på Grand Istana Rana, kostet 1447kr. Begge er i Kuta. Sheraton ikke så veldig langt fra flyplassen. Det andre litt lenger nord, nesten på stranden. I Kuwait ble det booket Ramada Enqore by Wyndham, det kom på 1721kr for 2 netter. Dermed er 4 av 10 hotell booket. Dagen i dag? Tja.. Prøve å få gjort det jeg skulle i går....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God formiddag fra Flytoget. Etterhvert skal forhåpentligvis KLM ta meg til Birmingham via AMS. Må øve meg litt på Skyteam
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
@sudcaravelle - jeg traff på Nina (fra SAS Loungen) akkurat nå, hils fra meg neste gang så kobler hun ;-)
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag fra Vertshuset Røros | EB | Flyforum | 11 | 19-10-2022 18:12 |
God tirsdag fra Røros | EB | Flyforum | 8 | 03-12-2019 17:22 |
God tirsdag fra Røros | EB | Flyforum | 7 | 29-10-2019 08:01 |
God tirsdag morgen fra Røros | EB | Flyforum | 10 | 31-10-2018 02:48 |