![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Stile og rolig i huset og i dag skla hviledagen holdes hellig. Blir nok en tur i marka i løpet av dagen før gode venner kommer på middag i kveld. Ha en topp søndag der du er.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Hvalstad. Arvingen er parkert hos de gamle, så da ble det litt senere oppstandelse enn vanlig. Nespressomaskinen er fyrt opp, og får vel nyte freden og roen før pregosaurusen våkner. Ryktes hun har en to-do liste til meg, før jeg må på et transportoppdrag til Sandefjord. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Groruddalen - stille i huset - kun BONANZA episoder på TV2 eller er været sånn der - opphold nå litt nedbør utpå ettermiddagen er meldt.
Ha en flott dag videre. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flyklapper
|
![]()
Stille her i dag ..? G’moorgen! Kun 5-6 grader ute, men stiger nok når solen titter frem. Tror jeg skal leke litt med motorsagen i dag ....
Ca tre kvart ferdig med siste verk om Skogsmatrosen. Ganske utrolig at Michelet klarte å gjøre den ferdig ‘på trass’. Fyren hadde styrke så det holdt ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God søndag fra det sørlandske!
Ble litt fuktig aften i går, så slapp dag i dag. Ute er det overskyet og yr i luften. Ingen andre planer enn middag hos opphavet i ettermiddag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
God ettermiddag fra DY535. Nesten 1 time forsinket. Flyet traff en fugl på veien inn til SVG så her måtte de finne en mekaniker som kunne friskmelde flyet. Fuglen var det værre med....Formen er bra selv etter å ha vært i et "hiva" 60-årslag i går.
Nå kommer mekanikeren, så får vi se om det blir hjemreise på oss! Ha en flott dag, både med og uten fugl! Thomas Sent fra min SM-G965F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God ettermiddag fra ZAG. Snart skal Air Nostrum bringe oss nordover. Litt merkelig opplegg på flyplassen at det er mye mer plass til oppstilling av fly ved gammelterminalen i en annen ende av flyplassen så dit busses man. Det er visst ikke mulig å lage en flyplass uten noen blundere.
Ha en god en alle som må gjennom dårlig planlagte opplegg i løpet av dagen.
![]() |
#8 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God ettermiddag fra hula i Bergen. Fint her innom hus, verre ser det ut utom hus. Her går 4 dag på jobb mot slutt og med det er 47 timer logget. To vakter til og på tirsdag er det hjem. Onsdag til Fredag blir det møtevirksomhet i Oslo.
Ha en bedre søndag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God dag fra Seattle. I dag bærer det hjemover via YVR og LHR. "Mia" i 62K og jeg på 36J eller noe sånt. Elefanten blir å løpe frem og tilbake. Virker ikke som det er helt fullt bak i balja fra YVR-LHR så er en liten mulighet for ledig midtsete.
Veldig fin fly&øl på øya i går ettermiddag. Takk til DC'en som stilte opp. Ha en fin en
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no The only difference between me and a madman is that I am not mad. You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind Last edited by Fnate; 21-10-2018 at 19:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag morgen | EB | Flyforum | 22 | 14-09-2017 15:59 |
God søndag morgen | Utflyttet | Flyforum | 21 | 13-12-2009 17:03 |