![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Snart klar for en økt på bryggekontoret. Kjenner at det kan være greit å fortsatt ta noen smertestillende etter mandagens fall. Ha en bra onsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Mornings fra vest!
Ingen vinter i syne etter den lille forsmaken, men det er jo litt deilig å ikke måtte velge mellom klassisk og fristil på vei til jobben. To raske kveldsvakter og så er det lutefisk. Kjenner det napper i akevitthånden. Ha en flott midtuke ![]()
![]() |
#3 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo Nord/Øst - her er det nydelig oppholdsvær og pluss 3-4 grader og utpå dagen skal det bli hele 8 grader - det er tross alt 23.november 2016 og været på Østlandet skal holde seg ut over helgen - TAKK.
Det er ikke alle som bor på Østlandet ![]() Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Grønland. Kort økt på kontoret i dag før man setter kursen for Youngstorget og Zero-konferansen. I morgen derimot, er det helt andre ting på programmet. Da er det avreise til Dubai og Abu Dhabi for noen dager med fart og spenning
![]() ![]() ![]() Sent from my iPad using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Sandaker. Her har vi god tid så drøyer ennå litt med å få levert arvingen i barnehagen. Julebord med min formelle arbeidsgiver i dag, uten at jeg har tenkt å ta den helt ut. Ha en fin dag
Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Lisboa! Her ser det ut til å bli en fin dag med sol. Ser Lufthansa streiken er utvidet til torsdag også nå. Litt spennende da vi skal hjem fredag med dem...
Ha en fin en! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra vesten. Ny dag kaller, og den inkluderer faktisk møte med en forumist på dagtid. Det er jo alltid trivelig. Rask tur hjemom, før det blir vestentur igjen til helgen. Ha en fin dag
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra Oslo. Ser frem til en date på badet i dag. Les syk. Best det går fort over men får som regel dette i milde former så bør gå bra i morgen.
Sent fra min SM-G920F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
God morgen fra Lillestrøm. Nå er det først kontoret, og så blir det å besøke en medforumist i kveld. Jeg har booket reise til mer odde steder enn jeg pleier, så da er diskusjonstema for besøket er klarlagt Ha en fin en. Og god bedring til Farbror EB...
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra morgenflyet cph-osl. Jeg savner leggstøtten i sas plus... Ellers har champis forsvunnet fra Sen lounge på IAD. Tk loungen anbefales. Den var dessuten rett ved sas-gaten.
Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
Elefanten er hjertelig velkommen, men då må han ta til takke med Iskaffe Zero ![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
MAKAN... liksom. Kalle det Zero konferanse uten at det handler om Cola
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no The only difference between me and a madman is that I am not mad. You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind Last edited by Fnate; 23-11-2016 at 13:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Cola Zero er nettopp det. Null. Elgen er klar på det. Burde totalforbys. Selges her borte som 'Diet' og når man ser på alle feitingene som bøtter skiten ned, burde det gå opp et lys for noen ... Men neeida .....
3-4 grader her hos meg. Luftfuktighet så nær null det er mulig å komme. 40 dager uten nedbør nå. Thanksgiving i morgen. Fuggel er bestilt og skal hentes i dag og eldstemann kommer med Frontier i sent i kveld og da er hele familien samlet. Nå mer kaffe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
一期一会
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God ettermiddag/kveld fra Snillfjord.
![]() Skyet og nedbør, kort sagt. Både en dusj og middag( lapskaus ) er overstått. Nå tror jeg det blir en strekk på sofaen, mens en har oppe til vurdering om en orker å gjøre noe mer i dag. Ha en fortreffelig en, med eller uten vurderinger! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Airbus var også til stede på ZEROexpo i dag, til og med med et fly
![]() ![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
God onsdag fra Vegas, på tide å komme seg hjem etter to uker på farten. Ha en finfin onsdag folkens! :-)
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag morgen | LN-FHU | Flyforum | 11 | 21-08-2013 21:33 |
God onsdag morgen | EB | Flyforum | 25 | 07-04-2010 14:50 |
God onsdag morgen! | AirbusTrond | Flyforum | 20 | 13-06-2007 13:08 |
God onsdag morgen... | EB | Flyforum | 7 | 08-06-2005 20:43 |