Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 04-07-2024, 00:55   #1
dc-8-63
Finn Erik Edvardsen

dc-8-63's Avatar

Default Bedre torsdag fra Ganges !

…..fergen fra Vancouver (Tswassen) har akkurat ankommet, ser en Harbour Air DHC-3 paa final fra VancouverØ

[IMG]IMG_2633 by Finn Erik Edvardsen, on Flickr[/IMG]

Dagens rutine med med 5K hadde en Beaver takeoff som bakgrunnsmusikk og ikke minst kunne en nyte avgangen….Salt Spring Brewing har aldri hørt om Miller - de trodde det var noe ski greier…..Warren?

Ellers en lang SUP med følge av Bob en liten Harbour Seal…uansett en Beaver i havnen er saa mye bedre enn en 737-MAX-A320 greie

[IMG]IMG_2629 by Finn Erik Edvardsen, on Flickr[/IMG]

God Torsdag
Old 04-07-2024, 01:20   #2
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

Default Re: Bedre torsdag fra Ganges !

Hvorfor være beskjeden? Begge deler er helt ok …. ref. O. Brumm Esq.

Selv hiver jeg straks fiskestanga på lasteplanet og tar en tur ned til lake’n. Det kan jo være noen der ute er sultne i skumringen ..
Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 04-07-2024, 04:14   #3
EB
ScanFlyer Inventory

EB's Avatar

Glad torsdag fra Røros. Litt kontorering her før avgang mot hovedstaden med Stelvio`n. Veldig happy for at vi allerede har fått en skikkelig dose med sol, sommer og bading. Men selv om været ikke er bedre…så kan man spise is:-)
EB is offline   Reply With Quote
Old 04-07-2024, 07:37   #4
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

Mornings mens jeg venter på L1. 12 grader og paraplyvær, jammen sa jeg sommer, men i kveld blir det pakking før Norwegian flyr oss til Kroatia i morgen kveld. Ha en fin dag.
Old 04-07-2024, 08:05   #5
Ezeiza
ScanFlyer Blue

God morgen fra Majorstuen. Ingen møter på formiddagen så da utsetter jeg turen til kontoret litt i drittværet. Godt jeg ikke bruker en feriedag på dette. Ha en fin dag uansett
Ezeiza is offline   Reply With Quote
Old 04-07-2024, 09:19   #6
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty

Mmmm... Fra Knausen. Badekåpe, nykvernet Evergood mens man hører lyden av regnet mot vinduene. Nå er 80% av husstanden hjemme som er deilig og den siste skal hentes ved Bolkesjø ved lunsjtider..

Avreise til ATL i morgen, og dagen før er faktisk reisefeberen ofte fraværende.. Fremdeles ikke pakket, men fordelen med å være kjedelig er at man skal bare pakke ned 10 helt like italienske t skjorer, 5 helt like skjorter, 4-5 shortser og tonnevis med hårgele og then good to go. (Min bedre halvdel har nok et tøffere valg)

Upcoming:BKK HKT BGO CDG DXB AMS CPH SFO AUS TPA
SudCaravelle is offline   Reply With Quote
Old 04-07-2024, 09:42   #7
TriStar
ScanFlyer Crusty

TriStar's Avatar

God morgen fra Kongsberg. Gråvær her også, men opphold akkurat nå. Er innlosjert hos en kompis på beste østkant. Så tenker å legge ut på et kvarters spasertur for å jakte kaffe og litt ferske bakevarer i sentrum. Fikk en billett til konsert med Kurt Nilsen i går, så da er festivalen i gang. Helt ok underholdning. Blues med Rita Engedalen i kveld. Ha en finfin torsdag
TriStar is offline   Reply With Quote
Old 04-07-2024, 11:32   #8
SK384
ScanFlyer Dusty

SK384's Avatar

God morgen fra Kongsberg. Jeg nøyer meg med å skjøtte min bistilling som ubetalt taxi under festivalen ved å kjøre og bringe kone og barn til diverse arrangementer.

Ellers stille og rolig her i dag. Vi fikk ny varmepumpe til huset i går og den gamle endte sine dager på Gomsrud avfallsanlegg. Den nye ser ut til å virke svært mye bedre enn den gamle. Vel, fikk og fikk, helt billig ble det jo ikke. I dag skal kjøkken til hybelen bestilles og jeg venter og på elektrikerregningen. Kunne reist mye for disse pengene, på den annen side så får vi jo dekket dette inn ganske raskt når vi får leid den ut igjen samtidig som huset også stiger i verdi.
Old 04-07-2024, 13:37   #9
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

Det ble ingen fisk, selv om en diger jævel (helt sant!) (Nesten) stakk av med agnet. Velvel, på 4. juli skal det spises kjøtt likevel.

Ikkeno’ fyrverkeri å høre i går kveld. Blir neppe like stille i dag, men vi kan jo håpe. Feiret morgenen med å ‘støvsuge’ bikkjene, og det er ikke lite pels som kommer av nå som det er varmt. Spås 36 i dag, og stabilt varmt fremover. Nevnte jeg at vi trenger en dugelig rotbløyte?

Grillen er ihvertfall klar ….
Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 04-07-2024, 13:44   #10
Polaris
Free Luigi

Lais fra EU;

alltid kult når du sitter hos en lege og tar en allergitest, og de sier «wow, so ne reaktion hab ich selten gesehen». Orker ikke Føles som at jeg bør flytte tilbake til nordnorsk ørken, for her er det pollensesong året rundt. Blir vel med sensibilisering…
Polaris is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules