![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Vil dele dere denne trip-reporten jeg skrev i Februar.
Tanken var å legge den inn ordentlig på Flyprat, men pga bilder og plassering, tok det litt mye tid. Så jeg håper jeg bare kan dele den til dere på link. Her finner dere trip-reporten. (Kun for søking (tags); Ilyushin 96, IL96, Aeroflot)
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Takker for en topp rapport! Trist at den siste av de gode, gamle forsvinner fra Aeroflot!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flydiot
![]() Join Date: Aug 2010
|
![]()
Artig rapport!
Sukhoi er Kinesisk og ikke Russisk, bare sånn til info! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Sukhoi er russisk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Flydiot
![]() Join Date: Aug 2010
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Flott rapport, og mye annet interessant på bloggen deres også
![]() |
#8 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Artig liten rapport.
Spesielt artig å lese siden jeg tok en tilsvarende runde for en uke siden! Mitt opplegg var TRD-OSL (SK), OSL-SVO-IST (SU), IST-LHR (TK), LHR-CPH-TRD (SK), med to overnattinger i Istanbul og en i London. Det mest spennende med det hele var om SU95 og IL96 faktisk kom til å fly de planlagte strekkene, siden det har vært en del Airbus og Boeing inne på begge de aktuelle flightene i den senere tid. Men - alt gikk som planlagt, så man kunne puste lettet ut. Jeg er enig med deg at den russiskbygde SU95 var en behagelig maskin å fly med, så sett fra et passasjerperspektiv kunne det gjerne fly flere slike rundt omkring. Il-96 skrev jeg en liten rapport om fra min tilsvarende turne for et år siden, så det var ingen spesielle overraskelser - tross mangel på underholdningssystemer, synes jeg at maskinen er behagelig å reise med og det var artig å få oppleve den en gang til siden dens dager vel strax er talte i Aeroflot sine farger. For øvrig var mine to flighter med SU var ganske så presise. Min turs bittelille skuffelse var at TK hadde byttet ut B773 med A332 denne dagen, men det ble en flott tur med flott bevertning og service lell. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Takk for en flott rapport. Veldig fin blogg dere har sammen. Du er meget heldig som har en reiseglad kjæreste å dra på tur med. Og veldig raust av henne å la deg dra ut på små eventyr på egenhånd i blant.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Tusen takk for titten. Liker slike prosjekter!
Men steike, var ikke klar over il-96 skal ut allerede til uka ![]() ![]() ![]() Har hotellet airside på SVO timerater forresten, eller måtte du betale for ei hel natt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Straalende rapport. Hva floey du mellom IST og AMS?
![]() |
#14 |
Flyklapper
|
![]()
Det er da godt beskrevet ... Les en gang til.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Jeg tenkte paa flytype, forstod at det var KLM.
![]()
![]() |
#16 |
Freguent Flyer
|
![]()
Alltid en fornøyelse å lese disse trip-rapportene.
Dette var også en høydare :-)
![]() |
#17 |
Flyklapper
|
![]()
KLM flyr hovedsaklig 737-800 til IST. Sporadisk -700 eller -900.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
Takk for flott rapport! Fløy IL-96 RA-96008 fra Istanbul til SVO nå på lørdag 29. mars - det var i grevens tid
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SVG/ENZV - 2016.02.19 - VQ-BSK on noen "lokale" på besøk! | sirpjalle | Bilder & foto | 2 | 22-02-2016 11:56 |
SVG - "gammalt russisk bombefly" i går 09. sept. | Twin Otter | Flyspotting | 4 | 15-09-2014 17:21 |
SVG - De fem siste dagene sett gjennom mine "øyne" | chrSVGa380 | Bilder & foto | 21 | 13-02-2013 20:44 |
SVG-AMS-PVG/SHA-PEK-ICN-CDG-AMS-SVG | Roxman | TripReports | 14 | 09-07-2011 04:15 |
SVG - Liten alert. "Bibel-Charter" (24. april) | sirpjalle | Flyforum | 3 | 24-04-2011 21:14 |