![]() |
|
![]() |
#1 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Fra et kaldt rede i Solveien - krystallklart ute. Håper Ruters Blå #19 har fått rimet av kjøreledningen - etter leveranse til kunden i går starter den store jobben på "brygga"
Ha en flott fredag --- I am here: http://maps.google.com/maps?ll=59.856924,10.789634
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Da var det pinadø snø ute. Det gikk relativt greit på vei til jobb i dag, men det er er ikke brøytet ut enda, så det blir nok snart kaos på veiene! Så da kommer vel solstråla, naår han kommer sur i trynet og ganske så hissig! ![]() Men nu er det å skride til jobben. Arbeid adler mannen sies det. Ha en fin en forumister ![]()
![]() |
#3 |
Newcomer
|
![]()
God morgen fra Sørum. Gradestokken viser minus 21 grader å kun 8 timer å jobbe så er det endelig helg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Termometeret i bilen hevdet det var -13 uten, fullt mulig det stemmer, men siden jeg benyttet meg av privilegiet å kjøre fra en oppvarmet garasje til en annen ble det vanskelig å finne ut hvor kaldt det egentlig var
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Det er freeeeedag, det er freeeedag trallalalalalalaaaaalalalalaaaaa.
Var på ekstremt mystisk konsert med et såkalt gitarmirakel igår. Første gang jeg ikke har kjent igjen f.eks "Africa" med Toto selv om han annonserte at det var den han spilte. Heldigvis var det etterfulgt av en headliner som virkelig leverte varene med en sjefsgitar (bilde). Planene for kvelden er forøvrig små. TV og litt rødvin tenker jeg. Ha en strålende fredag.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God fredag fra Kalde Gamle Oslo! Kaffe i koppen og nyheter på TV. Blir indretjeneste et par timer nå, før ettermiddagens vakt starter fra sofaen. Da blir det mer kaffe i koppen og nyheter på TV.
Har sendt avgårde en mail til Turkish som har lovet meg å sikre meg gode seter til onsdagens utflukt til 50 grader varmere strøk. Lonely Planets Myanmar ankom fra Tanum i posten i går (bestil fra reklamebanneret her) til en rimelig penge (mye billigere enn hos Haugenbok) - og dermed stiger reisefeberen ytterligere. Og det er jo ikke den verste feberen. Ha en fin-fin fredag og helg !! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Goooooooooooood ettermiddag!
![]() SOLA SKJINE i Drammen for første gang på lenge, gradestokken viser rundt 15 kalde (gjør meg ingenting) og skoledagen bestående av reiseliv&språk med hovedfokus på markedsføring av charterreiser er unnagjort. Nå venter jobb etterfulgt av helg og forhåpentligvis blir det noe seilflyging imorra. Ha en fantastisk fredag ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen, ja .. 46
![]() Ingen store planer for helgen. Kanskje en tur ned på Crafty Draught og hente meg en kanne øl. Nøgne Ø er lovet men ennå ikke ankommet. Men de har mye annet godt også, så ingen fare... Last edited by LN-MOW; 03-02-2012 at 16:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Forus,
Som sirpjalle beskriver ble det julekort stemning her i dag. Glad jeg ikke har behov for luftbuss tjenester idag. Kom meg greit hjem i går før snø(sne?)været begynte ved midnatt. Med 20m/s forecast wind kan det bli interessant utover dagen. Vel ,jeg har en godt skodd kjerre så dersom Rogalendingene greier å holde seg på veien skal det går greit å komme seg hjem etter arbeidstid. Helgen går med til Fylkesårsmøtet i partiet. Ha en fin dag og god helg alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God fredag fra FedEx. Her kjennes det at det skal bli usedvanlig godt med helg. Ikke så mye mer å si.
Quote:
God fredag ønskes ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() God morgen fra Chitown. I går ble det booket mye moro, her blir det LAN til Santiago of Buenos Aires 3 dager senere i C, retur med AA i F. Blir en grei Thanksgivinguke. Eller booket man modern med BA i biz hit til jul. Fredag i dag, heldigvis. Grått og tris, men fin temperatur. God helg! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Begge deler stemmer på en prikk.
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Mister Handsome er nydusjet og barbert. Splætte på litt Old Spice og kaste seg til byen med sylskarpe kanter i terrylensbuksene. O`Store skal hentes på jobb. Nå er det langfri og det er jeg meget godt fornøyd med.
Ha en strålende aften folkens ![]()
![]() |
#14 | |
Flyklapper
|
![]()
Hva da? 64F? Nei, ingen av delene - men General Beauregard Lee kom it av hiet sitt i går og spådde tidlig vår ..
Quote:
Ellers registrerer man at Facebook er et deilig sted når konas homofobe redneck av en ex-klassekamerat begynner å diskutere homofile ekteskap med min lesbiske niese .... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Onkel reisende kekker
|
![]() Quote:
God fredag eller strengt tatt god helg flytittere! Arbeidsdagen er over og jeg er klar for helg. Morgendagen skal gå med til å sørge for at mest mulig av 40 kubikkmeter vedvirke finne veien igjennom vedmaskinen og over i passende sekker og paller. Greit å få brukt kroppen til noe anna enn å sitte på kontor, i fly og bil.. ![]() Ha en fortsatt god fredag godt folk og god helg!
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Flyklapper
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God fredag fra en stappfull og varm -800 på SVG, som venter på at rwy skal åpne etter snømåking. 30 min var siste [optimistiske] beskjed.
Etter et fuktig kurs med 50 andre advokater ser jeg frem til å ta kvelden på sofaen. Ønsker alle en fin dag!
![]() |
#19 |
Amatør
|
![]()
God ettermiddag fra gate#18@OSL, godt å kunne sette seg ned etter en hektisk dag på jobb med mye farting..ser ut som at LN-RRZ straks finner veien til gaten så da bør det gå tåelig greit med en tur innom Jernbanen i Tromsø
![]() Ha en fin kveld folkens! |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredag!!!! | sirpjalle | Flyforum | 12 | 10-01-2014 21:26 |
God fredag morgen, god juleferie og ikke minst happy dommedag! | Utflyttet | Flyforum | 23 | 21-12-2012 15:53 |
God fredag! | Utflyttet | Flyforum | 19 | 07-03-2008 15:20 |
God fredag! | LN-MOW | Flyforum | 9 | 16-06-2006 13:32 |
God fredag og god påske | Someone | Flyforum | 3 | 07-04-2006 08:48 |