![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
Posts: 26,725
|
![]()
Med referanse til ombyggingen av UA (ex CO) fly til Economy plus, hvor mye jobb er det teknisk og papirmessig for å gjøre det og hvorlang tid tar det normalt?
Ser at det kanskje er et par altenrativer: Alt. a) Gamle seter ut, nye inn. Ny seteavstand. Alt. b) Gamle seter flyttes, men ny seteavstand. Alt. c) ...noe helt annet... Innbiller meg at det er en del teknisk om må justeres ifht. IFE-systemet m.v. Må flyet "veies", dvs. nye dokumenter for vakt/balanse? Ny godkjenning ifht. antall seter m.v.? (Ber om svar fra folk som vet, ikke folk som tror)
__________________
________________________________________ An airport runway is the most important Main Street in any town. (Norman Crabtree, Former Director, Ohio Department of Transportation) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
Location: Oslo
Posts: 10,924
|
![]()
SAS skifter ut interiøret i 15 av sine Boeing 737-800, noe som inkluderer nye seter og vegger, flytting av toaletter og galley og montering av internett. Denne jobben tar tre uker per fly.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hvor vanlig er det å fly Business i Norske selskaper? | Klette | Småprat | 82 | 20-09-2013 18:30 |
Hvor skal vi nå gå for online å endre FF-kort på SK-flighter? | TOS_EBG | Reiseforum | 12 | 09-04-2013 23:20 |
Hvor stor sjanse er det for at det blir en -800maskin når en avgang er utsolgt? | Glenn | Flyforum | 15 | 24-02-2009 08:48 |
Hvor fort er det mulig å fly | BlackWolf | Flyforum | 11 | 05-09-2006 08:36 |