![]() |
|
![]() |
#1 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Denne siden på faa's web viser daglige hendelser:
Statistikken går mye opp og ned, og for første gang har jeg sett en dag uten en eneste hendelse i USA; 26.desember. Kanskje det bare dreier seg om rapporter som ikke er kommet inn ennå, eller at det var lite flyging den dagen? Det inneholder også midlertidige data om hendelsene. Noen ganger inneholder de noen merkelige forklaringer. Mye død og fordervelse også for den saks skyld ![]() http://www.faa.gov/data_statistics/a...liminary_data/
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Andreas, det var litt av et seilfly på bildet ditt! På min tid så de litt annnerledes ut...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Når vi kjører simulator i forbindelse med årlig oppdatering sitter man som "pilot" og finner på de merkeligste hendelser for å variere og for å gjøre flygelederne forberedt på det utroligste.
Etter å ha lest en del av disse skjønner jeg at fantasien min rett og slett ikke strekker til. Ikke noe problem. Jeg kan f.eks bare ta en utskrift av 27. desember. Skremmende lesning. Kyrre |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
27 desember utmerker seg jo voldsomt i negativ retning. Bl.a 3 landinger med Gear up.. Mon tro om ikke en heftig julefeiring kan ha hatt noe å si for mange av de småflyulykkene og hendelsene denne dagen..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Ja - så ofte de lander med hjulene oppe så skulle det ikke forundre meg om at de snart produserer privatfly uten understell. Selges med engangsstativ og jatoflaske.
The Ticketor: Ja jeg vet. Men jeg har ingen bilder av meg selv i seilfly (host host)
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Men Andreas G, du har ihvertfall produsert ett av de flotteste bildene på Airpics! (etter min mening)
Høyt over Sognefjorden |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Jo takk
![]() Men jeg synes egentlig at bildet med nordlys og lysene fra 6603 P-3N i nattemørket er tøffere :-) (Midtsidepiken Flynytt nr 6/2004), ellers på airpics og airliners.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
En serie uheldige hendelser på OSL.. | Sykkelthor | TripReports | 13 | 30-01-2016 11:53 |
Avisene bruker store ord om små hendelser | Discus | Småprat | 8 | 19-04-2015 18:19 |
Dagbladet om gass-hendelser ombord | LN-VLE | Småprat | 8 | 03-06-2014 15:37 |
Tomt for drivstoff over Geiteryggen (og tre andre hendelser) | GF1 | General Aviation og sjøfly | 10 | 28-08-2012 16:51 |