![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Heisann!
Vet ikke om dette har kommet opp tidligere... og sikkert ikke overraskende... ![]() Quote:
![]() Dag
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Høres fornuftig ut. Copa har jo et bra nettverk i Latin-Amerika. Reiste LIM-PTY-SJO med dem for en stund siden. Det var ihvertfall en bra erfaring.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Trodde Copa var medlem i star fra fra før av jeg. Er Continental(United) fortsatt eier?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Fra årsrapport 2010 til Copa Holding S.A.:
Quote:
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg ved godt, at ikke alle er enige om det, men jeg tror det her øger sandsynligheden for at det fusionerede LATAM (LAN og TAM), ender i Oneworld. Men det kan hjælpe Avianca Brasil gevaldigt med væksten, da det skaber grundlag for feedertrafik til/fra GRU og GIG for LH, TP, LX, UA/CO, SA, SQ, AC og CA (og CP), der jo nok vil lide under at JJ opsiger samarbejdet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Heisann!
Jeg trodde denne traaden var doed, men det ser ut som det er noe interesse for sentral-amerika paa dette forumet ogsaa... ![]() Det har vaert en enorm trafikkvekst til Panama de siste aarene og selv om vi ikke har noe eierskap i COPA lenger er vi sterkt knyttet med teknisk support avtaler. ...og Quote:
![]() Dag
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
I april ser det ut til at det blir en større utvidelse av medlemmer i star alliance i sør Amerika da Copa airlInes, (Panama), TACA (El salvador), og Avianca (Colombia) slutter seg til Star alliance med et titalls underselskaper rundt om i sør amerika.
Ser for meg at det må bli i overkant med star selskaper da TAM i tilleg er med, hva tror dere som har greie på det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
TAM og LAN er vel i ferd med å fusjonere og bli til et selskap, LATAM. Om dette er vedtatt eller om det fortsatt bare er på snakkestadiet vet jeg ikke.
Det har vært usikkerhet rundt hvilken allianse dette mulige nye selskapet vil bli en del av. LAN er medlem i OW og TAM er medlem i *A, og ettersom jeg har forstått det er det mye som tyder på at det kan bli OW. Den alliansen LATAM velger å gå inn i vil få en andel på 30-40% av markedet i Sør Amerika. Last edited by LN-BLO; 23-03-2012 at 00:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Fusjonen mellom LAN og TAM forventes sluttført i månedskiftet april/mai.
Quote:
Last edited by Desk pilot; 23-03-2012 at 18:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Og i dag var dagen her, og medlemskapet er i boks.
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Det er vel så godt som sikkert at *A mister JJ til OW, så dette var vel en tilvekst for å bøte noe på det tapet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Avianca Brasil blir medlem i Star Alliance | Trdfly | Flyforum | 5 | 24-07-2015 20:00 |
Avianca-TACA og Copa blir med i Star | Someone | Flyforum | 7 | 10-11-2010 21:13 |
Hvordan organiseres allianser (Splittet fra: Avianca-TACA og Copa blir med i Star) | 77W | Flyforum | 2 | 10-11-2010 17:08 |
Mulige nye Star medlemmer: TACA og Copa | Someone | Flyforum | 3 | 23-11-2008 19:43 |
EgyptAir to join Star Alliance | sail4fun | Flyforum | 26 | 31-08-2008 22:19 |