![]() |
|
![]() |
#1 |
Ute på tur
|
![]()
Jeg har et par ganger mailet og spurt SAS sin kundeservice om hvorfor det skal være slik at den fjerde største flyplassen i SAS sitt eget hjemmemarked faktisk ikke har en skranke dedikert til fullprid/business/EBG/EBS-holdere.
De reklamerer med både priority-tag'er (funker ikke) og bruk av Business/*G-skranker (finnes ikke), og det er merkbart plagsom i rushtiden om man skal ha med innsjekket baggasje. SAS kundeservice har så lagt påstått at de har ikke egne bagdrop for Business/EBG, men de har selvfølgelig til en hver tid en dedikert skranke for innsjekk for Business/EBG. Så langt har jeg ikke sett spor av dette, utnefor de tidsrommene LH betaler for det. Jeg har ved et par anledninger spurt SGS på bakken på Flesland, og svarene er samstemte i at her er det ordre fra kunden (SAS) at det ikke skal være noe dedikert skranke for Business/EBG og et par har til og med bekreftet at de har mottatt kjeft for å ha åpnet en skranke i rushtiden som har vært merket Business/EBG, og at det var klare instrukser om at ingen skal sitte bak en skranke, her skal alle løpe og hjelpe kunder med de automatiske tjenestene. Nå i ettermiddag var det toppen av moro, èn eneste person er satt til å følge med innsjekks-automatene, automatisk bagdrop og i tillegg forsøke å betjene innsjekk. Frustrert kunde, A |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God tur
![]()
![]() |
#3 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Finnes dette på andre norske flyplasser enn OSL?
Enig i at det er alt for dårlig!! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Ute på tur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
SK973 i kveld?
BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God tur fra Gullstuen i AMS !!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Ute på tur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Ute på tur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() Quote:
Det er med andre ord ikke mange grunner igjen for å være lojal overfor SAS når en reiser fra regionale plasser, kanskje med unntak av at de er oftere i rute enn DY, men her tar jo stadig DY innpå, så den fordelen er i ferd med å forsvinne også. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Ute på tur
|
![]() Quote:
-A |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Ute på tur
|
![]()
Men nå, gate 29, sete 7E. Ha den aftenen dere måtte fortjene!
![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
Husk å meld om sjampisglassene er fulle eller ikke!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Hvorfor har vi ikke et "blæææææææææææææææææææ" ikon her på forumet!
Kan denne gi inntrykk for herrrene LN_Mow og Eirik sine årsværste kommentarer?? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Tydeligvis dårlig smak og kvalitetsfølelse der i gården. Men hva mer skal vi forvente fra de evige turistklassepassasjerene?????? BF ![]() Last edited by Bizflyer; 06-12-2009 at 02:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Flyklapper
|
![]()
Sannelig må kommentarene være ille når selv Bizflyer reagerer klokken tre om natten! Eller kanskje han misset ironien ... ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
Hihi
![]() men sant nok; av de 10 siste IC turene mine har 2 vært i turist, det har nok gått mere ut over smak og kvalitetsfølelse enn jeg var klar over ![]() Last edited by Eirik; 06-12-2009 at 23:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Skal vi holde oss litt on topic her, moderator?
![]() For meg er det overraskende at de ikke har en egen skranke for EBG på Flesland. Og det er også overraskende å høre at "Priority tag" ennå ikke funker som det skal. Dette er noe som bør tas tak i. Jeg har sagt det før, og sier det gjerne igjen: Forskjellen mellom fullservice selskap og lavservice selskap bør være der. Slik du beskriver det, så er det mangler som bør rettes. Man bør ikke gi kunden en forventning som man ikke kan innfri. Man kan ikke selge Mercedes til Mercedes pris, og levere Skoda. Da blir kunden missfornøyd. Man kan selge Skoda til Skoda pris, da blir kunden fornøyd.
![]() |
#18 |
Ute på tur
|
![]()
Jeg har nå ankommet hybelen min i BKK og kan melde:
- Folie på varmrett i høyre midtgang, folie av på mat i venstre midtgang. - Plast på all mat. - Sjampisglass er observert fulle, ikke prøvesmakt. - Et stykk kabin-personell var nære på å få et "Ecco"-avtrykk på høyre skinke etter middag, men høy farefor gjentakelse ved ankomst. -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Sist jeg var på Flesland var det egen innsjekking for SAS/Lufthansa Business Class/EuroBonus Gold/Star Alliance Gold.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Denne forsvant like fort som den kom. Er mange uker siden jeg har sett denne nå.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Jobb hos SGS på Flesland? | j-tyrh | Småprat | 2 | 05-08-2012 15:17 |
Dårlig service fra SAS! | Star Flyer | Reiseforum | 22 | 02-02-2012 11:53 |
Dårlig service? | MD80 | Reiseforum | 15 | 19-06-2011 09:29 |
Dårlig service på Serviceproffen.no | ENGM 911 | Bilder & foto | 2 | 28-06-2010 19:27 |
God service fra SGS | Trety | Flyforum | 11 | 20-11-2008 21:42 |