![]() |
|
![]() |
#1 |
SVG Spotter
|
![]()
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ligg unna - dette er bare en av mange som 'spesiallager' modeller. Kvaliteten er høyst variabel fra disse gutta .... Merk: Bildet er manipulert.
''Artikelstandort: Manila, Philippinen'' |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Front section flyer
|
![]()
Hørt mye rart om de som lager de modellene der, tror ikke det er noe jeg ville gått for akkurat nei.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Det er regelrett en skam og forvregning av fakta.Er bare tre ord som taler til disse modellene.
Trist,sørgelig og bedrøvelig |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
critical mind
|
![]()
Jeg tror modellen er rett og slett overpriset.
De Gutta i Manila tilböd samme modell til halve prisen tidligere. En av vare forum-medlemmer har det staende hjemme, sa han kan sikkert si noe om kvaliteten eller om mangel av dette. Personlig tror jeg en pris pa 150 EUR eller US$ er ikke rettferdig dersom du ikke har en PACMIN / WESCO modell her. Men, som det ble antydet flere ganger, samlerobjekter er en sak for seg selv. Sa lenge det finnes seg en som betaler blodspriser, sa lenge vil prisen öke. Mitt tips. Dersom du skal handle mere enn ett modell, kjöp deg en billett til Schwanheim Collectibles Convention i November. Dette er i naerheten av FRA. Da handles det massevis av modeller. Og understreken ligger pa "handles", du kan reelt forhandle prisen. Lönner seg for hver som er dypt inn i models.
![]() |
#6 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det er den ihvertfall og Ebay er full av selgere av disse 'uoriginale' modellene. Det positive man kan si er at de er håndlaget og du kan få modell av absolutt hva du måtte ønske. Det negative er at det er håndlaget og du ikke vet hva slags kvalitet du får før du får pakka er levert.
Jeg ville vært svært forsiktig, men det er klart det er et alternativ hvis det er et spesielt fly man MÅ ha og det ikke finnes produsert offisielt. Men denne prisen er for høy uansett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
På Norske Vinger
|
![]()
Nei, de er ikke noe alternativ, jeg tror jeg heller ville ha skikket en selv før jeg bestiller noe fra dem.
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Blir smålig kvalm der ja.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Norwegian modell B787-9 SELGES | Tarzan | Samlerhjørnet | 1 | 17-01-2019 07:45 |
Blir det en dyr dag for DY i dag? (Flyklagenemnda og Norwegian longhaul) | sirpjalle | Flyforum | 92 | 30-03-2016 23:08 |
Norwegian Max Manus modell | adressa | Samlerhjørnet | 15 | 10-04-2012 22:20 |
Ny Norwegian modell | svgspotter | Samlerhjørnet | 10 | 01-03-2010 14:06 |
norwegian silver modell | adressa | Samlerhjørnet | 21 | 16-05-2009 11:28 |