![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra OSL. Her har jeg rotet det til i huet såpass godt at jeg klarte møte opp en time før jobb. Det er en time ekstra i senga det, huff.
Jaja, får gjøre det beste ut av dagen. Ha en fin dag da ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Veldig god fredag fra Forus. Ferien er halv-annen time unna og jeg kjenner at det skal bli... Deilig! Først en roadtrip t/r Kristiansand. Spania på lørdag. Og jeg har et ørlite håp om å komme meg til USA første uka i august. Hvis ikke blir det nok hytta en del...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Trøtt som en strømpe, og skal straksom løpe til flytoget for en svipptur til London. Blir nok en kaffe eller syv i kantina på OSL kjenner jeg.
Ha en fin dag alle sammen.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Heppsan fra badstua Chicago.
I morgen tar man helg rett etter en lengre lunch og setter snuta mot O'Hare. Etter ett par kalde i loungen, blir det CO med Dr. Johnsen og damen for aa tilbringe helgen i Houston |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra Tiggerstaden. Nå er jeg på vei ut døren for å komme meg på Flybussekspressen. og hjemreise til Bergen. Håper det blir en rolig helg nå. Er ikke i humør til noe særlig annet enn TV-titting kjenner jeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Ny dag, nye muligheter. Nok å henge fingrene i dag og. Mulig det blir en tur på hytta i helgen, men jeg får se det litt an. Er vel absolutt sansynlig at det blir mer drittvær ![]() Vel, ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#7 |
Superflyer
|
![]()
God fredag fra Trondheim
![]() Fin følelse og sykle på jobb om morran, satser på at det fortsetter med oppholdsvær til i ettermiddag også, til man skal sykle hjem igjen. I morra skal det hentes bil......dessverre uten betaling med Diners. Forhandler sa nei i siste øyeblikk.. ![]() Men strålende fredag ønskes alle sammen ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God morgen fra Mainz - snart settes kursen mot Frankfurt flyplassen med bil! resten av vår lille familie kommer med LH491 fra Seattle og vi synes at 11 timer i lasterommet er nok for en liten Beagle - så jeg kjørte ned. Har lært at ikke alle danske små byer er sjarmerende og at hvis et hotell ikke finnes hos Hotels.com - så er det en meget god grunn for det. I Vordingborg er nok ikke godt å være dansk engang, lurer på om en engelsk arktiekt ble kjeppjaget tidllig på 1900 tallet og havnet i Vordingborg som har den største tetthet av Frisører og Begravelsesbyråer jeg noensinne har sett. Så målet i kveld er Odense, men tysk veiarbeide "und Stau" samt behovene til den lille Italienerinnen og Beagle kan nok styre oss i andre retninger...ha en flott dag
![]() |
#9 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo nord - klokken 08:00 denne mrogen begynte dette:
OBS-varsel for Telemark, Vestfold, Østfold, Oslo, Akershus og Buskerud:Fredag ventes lokalt store nedbørmengder østafjells.. Melding fra NVEs flomvarslingstjeneste for Oslo ![]() Dette gir rekorder til vannmagasinene - billigere strøm eller bedre fortjeneste til kraftselskapet ! Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Oslo.
På plass på jobb igjen, og akkurat i det man satt seg ned med kaffe'n for å gyve løs på dagens arbeidsoppgaver ser jeg det etterlengtede regnværet komme ![]() Gårsdagens tur til IKEA endte med bilen full, men heldigvis lot det meste seg sette sammen uten større problemer. Det ble bra med litt oppgraderinger i heimen ![]() Kjenner meg rimelig sikker på at kvelden blir brukt innendørs i dag i ly for det herlige regnværet... ![]() Ha en god fredag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
God morgen fra Sandefjord.
Her er sommerværet tilbake, begynte å bli urolig etter to dager sammenhengende med bra vær. Fått no passord og litt usernames så nå har man billig tilgang til hele verden, men i denne omgang ble det ikke noe mer spennende en enveis billett TRF-SVG. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God lunsj fra Krsand!
Hadde en deilig tur på sjøen til og fra hytta i går. Ja oppholdet på hytta var forøvrig også utmerket, og en ny kulegrill ble tatt i bruk med stor suksess! I dag har det imidlertid blitt grått og trist her, og vi venter på syndefloden. Det er meldt store mengder nedbør det neste døgnet, så det er nok best å fortøye bilen i kveld, og kanskje også kaste ut ankeret fra baggasjerommet. For meg selv betyr det forøvrig dobbel jobbing i dag, og det er vel like greit i drittværet. Ha en god helg alle! Neste uke kommer det fine været, og da står jeg klar til å ta noen fridager! Det er nok derfor jeg drikker!! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Forus,
Etter noen fantastiske ferieuker i Provence og Sveits begynner hverdagen så smått igjen. Med innlagte seilflyturer i Fayance og i Sveits har livet fått en ny mening. Det skal jobbes med seilfly sertifikat fremover! Ellers blir det dessverre ikke noe stevne denne helgen på Lista , men tur på hytte i Lyngdal med gode flyvenner skjer likevel. Ha en fin helg alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra Jersey City.
Maken til varme..5 timer shopping og lunsj på Manhattan i går etter en kjapp artig tur med New York Waterways. Man merker en heatindeks på 112f ![]() Middagen på Light Horse Tavern i JC i går vår noe av det bedre på lang tid.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Det var en god fredag helt til TV2 s fine sending fra Tour d France ble avløst av de forferdelige nyhetene fra sentrum
Jeg tror jeg hørte smellet her, og trodde at det var en dør som slo pga gjennomtrekk Jeg håper virkelig at ingen av forumets medlemmer er rammet direkte, for det tyder på at det har blitt skadet folk i mange kvartaler unna pga bl a knust glass
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
En forferdelig dag for Norge !
Jeg gikk fra Akersgata en drøy halvtime før det smalt. Kollegaer er uskadd, men rystet og evakuert. Selv merket jeg en kraftig rystelse i leiligheten i Gamlebyen (!!) og hørte et sekund etter et enormt smell. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Bologna... Ser på CNN med fruen og leser avisene og trist og sinna/rasénde
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Sjokkert. Vi er i Krs. Håper vi er trygge her!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Skal visst være 3 drept på Utøya også. Utrolig trist, men nå klarer vi kanskje å få tatt idiotene.
Hva blir totalen? 10-15 drept? |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]()
Nå kom en Bell fra Forsvaret over taket vårt på Billingstad på vei mot Utøya?
Vi kjørte forresten forbi Utøya like før det kom i media på vei fra trygge omgivelser på hytta. Idet vi kjørte ut fra Ustaoset kom det ekstra nyhetssending på radio og jeg er sjokkert når jeg ser på nyhetene hvilke skader disse menneskene påfører Oslo. Forresten hadde politiet har vakt utenfor Hamangtunnelen Last edited by Concorde; 22-07-2011 at 19:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredag!!!! | sirpjalle | Flyforum | 12 | 10-01-2014 21:26 |
God fredag morgen, god juleferie og ikke minst happy dommedag! | Utflyttet | Flyforum | 23 | 21-12-2012 15:53 |
God fredag! | Utflyttet | Flyforum | 19 | 07-03-2008 15:20 |
God fredag! | LN-MOW | Flyforum | 9 | 16-06-2006 13:32 |
God fredag og god påske | Someone | Flyforum | 3 | 07-04-2006 08:48 |