![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Her står frokost på trappene, så får man se hva dagen bringer videre. Klart fint vær i dag, og 30 grader ble passert ved 9-tiden.
Ha en fin søndag.
![]() |
#2 |
Superflyer
|
![]()
God morgen fra Bangkok.
Avreise til flyplassen snart - Emirates står for transporten tilbake til Hong Kong, så får man håpe Dom er lagt til kjøling(hørte jeg champagnefrokost.... ![]() Dagen tilbringes på flyplasshotell( dvs ingen pils ikveld Anders... ![]() Strålende dag ønskes alle sammen ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Tjøme. Lettskyet i morgentimene og snart blir det frokost med sjøutsikt. En liten seiltur er planlagt etterpå. Ha en fin dag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Trondheim. Endelig en sommerdag her i Midt-Norge. Sola skal nytes og plenen skal klippes (skal ikke se bort fra at man må til med ljå
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra et solfylt Grimstad! Også her må plenen tas tak i. Så blir det kanskje en tur på sjøen senere... Ha en fin dag alle sammen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Flyklapper
|
![]()
Gute Morgen aus Frankfurt. Lufthansa sto som vanlig for et solid produkt under overfarten fra Atlanta. Ikkeno' tuslete halvt plastglass med champis ved boarding - her var det fulle glass så langt øyet rakk. Sitter nå rett ved Oslo-gaten og småsurfer litt mens jeg venter på fly videre. Sol og fint. En av fire flighter overstått - fortsatt lett og fin i kroppen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God morgen fra CDG hvor vi akkurat har landet fra Seattle, 2 timer sene pga Birdstrike (bakfra ;-) )on final inn til Seattle - da blir det lunsj i Latinerkvartalet denne gangen også
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen, er akkuratt ferdig å rydde stua og terassen etter i går kveld. I dag skal jeg nok klippe litt mer plen, før det blir å ta en tur til noen kompiser, og plage han med at jeg har fri til torsdag!
Ha en fin dag forumister! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God formiddag. Da skal kofferten pakkes for jobbtur. Og når man skal til Kanada må man være forberedt på det meste, som videoen nedenfor viser. Ha en fin dag!
http://www.youtube.com/watch?v=sZa26...eature=related
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]() Quote:
![]() Sommeren virker å ha tatt seg en liten pause, uten at det er møkkavære og kaldt ute, så altfor ille er det ikke. I kveld venter det grillmat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
Og da var vi kommet til Værnes. Pga stengt svensk luftrom, var inbound maskin sen, og dermed ble jeg også så sen ut av OSL at jeg misset min connection til Mosjøen. Men SAS tok godt vare på oss alle og spanderte middag. Begynner imidlertid så smått å bli lei av flyseter ...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God ettermiddag fra Tromsø! Må snart begynne å tenke på pakking for avreise til Riga i morgen tidlig kl. 0800 (via OSL) og et 3-4 dagers opphold. Der er det meldt mellom 28 og 30 grader (mot 8-9 her i TOS...). Senere i uken er det avreise fra Riga til Manchester & omegn for husjakt i en 3-4 dager. Der er det bare meldt 16-17 grader. Så blir det muligens tur direkte til Alta før retur til Tromsø... All baggasjen skal med som håndbaggasje - okke som...
![]() Last edited by TOS; 05-06-2011 at 18:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Legal Eagle
|
![]()
God kveld, folkens! Her i Rygge/Moss er livet herlig i dag. Det er full sommer og vi spiser is! Ha en fin kveld!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Flyklapper
|
![]()
Da var jeg endelig i Mosjøen.. Her skin sola og været er nydelig! Hva skjedde? Jeg bestilte kulde og møkkavær!
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag! | Henshaw | Flyforum | 16 | 23-07-2012 08:23 |
God søndag | Someone | Flyforum | 23 | 20-03-2011 23:36 |
God søndag! | FBU 4EVER | Flyforum | 13 | 13-03-2011 12:09 |